ב.מ.וו X6 xDrive 30d: מחלקה ראשונה על גלגלים
בעולם חשמלי ומתחשמל בו כוחות סוס הפכו להיות זולים וזמינים, ה-X6 על 300 סוסיו ומנוע הדיזל שלו הוא כמעט דינוזאור, עד שמתחילים לנהוג ומגלים איפה הוא ואיפה האחרים
בעולם חשמלי ומתחשמל בו כוחות סוס הפכו להיות זולים וזמינים, ה-X6 על 300 סוסיו ומנוע הדיזל שלו הוא כמעט דינוזאור, עד שמתחילים לנהוג ומגלים איפה הוא ואיפה האחרים
ב.מ.וו מעדכנת את שני רבי המכר הגדולים שלה ה-X5 וה-X6. יקבלו יחידה חשמלית משודרגת להנעת הפלאג אין. בישראל בסוף השנה
ב-2007 השיקה ב.מ.וו את ה-X6, ויצרה קטגוריה חדשה לרכבי פנאי. ה"קרוסאובר-קופה" הראשון חולל סערה של יחסי אהבה-שנאה. יצאנו למבחן כדי לראות, לאיפה הולך הדור השלישי
החל שיווק הדור השלישי של הקרוסאובר-קופה המעוצב של ב.מ.וו, ה-X6. הוא גדול מבעבר ועם שני מנועי בנזין ושני דיזלים חזקים מאשר בדור היוצא
מעט מאוד כלי רכב מצליחים לייצר חלוקה חדה וברורה בין אלו שאוהבים לאלו שלא סובלים אותם, ב.מ.וו X6 הוא בהחלט הבולט שבהם. אבל ברגע שנכנסים פנימה, המסקנה ברורה - זו מכונה שהיא הרבה יותר מפוזה
ב.מ.וו לא לוקחת שבויים בדרך לכיבוש פסגת ה-SUV הספורטיביים. מתחת למכסי המנוע של ה-X5 וה-X6 בגרסאות ה-M וה-Competition מנועי V8 בהספקים של 600 ו-625 כ"ס בהתאמה. אלינו הם יגיעו במהלך 2020
אחד המכשירים המעניינים ביותר שהוצגו בתערוכת נוקיה וורלד הוא המכשיר שלא אמור להגיע אלינו. אבל הוא עדיין שווה וידאו
ב.מ.וו שוקלת לעבור לשימוש במנועי טורבו בזרוע הספורטיבית. הניסיון הראשון בעוד כשנה באדיבות ה-X6