חרבות ברזל: כל הקמפיינים של משרדי הפרסום במיצג דיגיטלי אחד
המיצג שמרים איגוד הפרסום, הרואה אור בימים אלה, עושה כבוד למשרדי הפרסום ולקמפיינים שהפיקו בהתנדבות למען חוסנה של מדינת ישראל החל מה-7 באוקטובר ולאורך מלחמת חרבות ברזל
המיצג שמרים איגוד הפרסום, הרואה אור בימים אלה, עושה כבוד למשרדי הפרסום ולקמפיינים שהפיקו בהתנדבות למען חוסנה של מדינת ישראל החל מה-7 באוקטובר ולאורך מלחמת חרבות ברזל
את הפרס היוקרתי של הטקס קיבלו באומן בר ריבנאי Sattchi&Sattchi על יוניליוור וראובני פרידן IPG על קרולינה למקה. פרס ה-Grand Effie הוענק למקאן תל אביב ולתנובה על השקת YOLO
משרד הפרסום הוביל במספר הזכיות בטקס, כאשר הקמפיינים הבולטים שלו "דנית באירופה" ו"מוק" זכו בפרס הזהב. גם "טיסת הספר" של אדלר חומסקי&ורשבסקי ושת"פ איקאה ל"האח הגדול" של מקאן בין הקמפיינים שגרפו את הפרס הנחשק
מקאן קטפה עבור "אבן קיסר" את פסלון הזהב והאפי פלטינום על הישג שיווקי מרשים לאורך שנים. עוד בתחרות שהתקיימה הערב: אדלר חומסקי עם פרס הגראנד אפי על המהלך השיווקי המוצלח של השנה החולפת