חרבות ברזל: כל הקמפיינים של משרדי הפרסום במיצג דיגיטלי אחד
המיצג שמרים איגוד הפרסום, הרואה אור בימים אלה, עושה כבוד למשרדי הפרסום ולקמפיינים שהפיקו בהתנדבות למען חוסנה של מדינת ישראל החל מה-7 באוקטובר ולאורך מלחמת חרבות ברזל
המיצג שמרים איגוד הפרסום, הרואה אור בימים אלה, עושה כבוד למשרדי הפרסום ולקמפיינים שהפיקו בהתנדבות למען חוסנה של מדינת ישראל החל מה-7 באוקטובר ולאורך מלחמת חרבות ברזל
הבוקר נתלו מודעות אבל בכניסה לעשרות משרדי פרסום ודיגיטל ברחבי גוש דן המבשרות על מותו של הכלי הוותיק והפופולרי ביותר בענף - קבוצת המיקוד
עוגת הפרסום בשנה החולפת עמדה על 3,492 מיליארד ש' לעומת 3,762 מיליארד ב-2011; למרות ש-42% מתקציבי הפרסום מופנים אליה והרייטינג עלה, ההכנסות מפרסום בטלוויזיה קטנו
מדובר על הוצאות של מאות אלפי שקלים למשכורות הטאלנטים, צוות ההפקה, האולפנים וחדרי העריכה. אולם, עיקר ההפסדים ניכר במקום ממנו מגיעים עיקר הרווחים - ענף הפרסום
אופניים, אוטובוס קטן וקרון רכבת, מעטרים את משרד הפרסום המצליח ביותר בבנקוק, שזכה לעיצוב פנים ייחודי ושובר שיגרה הן לעובדים וללקוחות הפוטנציאליים
מנכ"ל משרד הפרסום מקאן אריקסון ביקשה לסיים את תפקידה, זאת בהמשך להסכם עם יו"ר הקבוצה אילן שילוח. בימים הקרובים יחל תהליך לאיתור מנכ"ל חדש