חרבות ברזל: כל הקמפיינים של משרדי הפרסום במיצג דיגיטלי אחד
המיצג שמרים איגוד הפרסום, הרואה אור בימים אלה, עושה כבוד למשרדי הפרסום ולקמפיינים שהפיקו בהתנדבות למען חוסנה של מדינת ישראל החל מה-7 באוקטובר ולאורך מלחמת חרבות ברזל
המיצג שמרים איגוד הפרסום, הרואה אור בימים אלה, עושה כבוד למשרדי הפרסום ולקמפיינים שהפיקו בהתנדבות למען חוסנה של מדינת ישראל החל מה-7 באוקטובר ולאורך מלחמת חרבות ברזל
לוי, עד לאחרונה מנהל הקריאייטיב הראשי והמשנה למנכ"ל משרד הפרסום ליאו ברנט מקבוצת פובליסיס, מגיע לוואלה במטרה להקים מחלקת קריאייטיב אינהאוס, שתתמוך במותג ומיצובו מחדש, בתוכן האדיטוריאלי, בתוכן השיווקי ובמותגי הקבוצה
החברה העולמית העבירה את תקציב הפרסום של המדפסות ל-BBDO. לא ברור אם גם בישראל יעבור תקציב הפרסום ידיים
הקבוצה פותחת בהליך לאישור הקמת חברת האחזקות פובליסיס גרופ ישראל. ההליך נדרש בגלל ניגודי עניינים בין לקוחות המשרדים
אחרי ביקור של יומיים בארץ החליטו ראשי פובליסיס על הקמת חברת אחזקות בישראל. תגדיל האחזקות בגלר נסיס ובאידיאולוג'יק
אדלר חומסקי הודיעה לבורסה על הקפאת המגעים עם פובליסיס העולמית. המשרד התחיל במו"מ למיזוג פעילות GPS, בתוך אריאלי פובליסיס