האם יש דבר כזה יותר מדי קריאייטיב?
אחד הזוכים הגדולים של תחרות גרנות 2024 שהתקיימה לאחרונה הוא אבירם לוי, סמנכ"ל הקריאייטיב של באומן, המשרד שגרף הכי הרבה פסלונים השנה. מירן פחמן ישב איתו לשיחה על מה זה אומר "משרד בהנהלה חדשה". האזינו
אחד הזוכים הגדולים של תחרות גרנות 2024 שהתקיימה לאחרונה הוא אבירם לוי, סמנכ"ל הקריאייטיב של באומן, המשרד שגרף הכי הרבה פסלונים השנה. מירן פחמן ישב איתו לשיחה על מה זה אומר "משרד בהנהלה חדשה". האזינו
המיצג שמרים איגוד הפרסום, הרואה אור בימים אלה, עושה כבוד למשרדי הפרסום ולקמפיינים שהפיקו בהתנדבות למען חוסנה של מדינת ישראל החל מה-7 באוקטובר ולאורך מלחמת חרבות ברזל
חדש בוואלה! ברנז'ה: מירן פחמן, בעלי Creative First, מראיין בכירים מתעשיית הפרסום. השבוע: הכותב הראשי של ארץ נהדרת, אילן שפלר, מסביר למה כתיבה בטלוויזיה יותר קלה מעבודה בפרסום, ומתי קוראים לו רק כדי "להצחיק את התסריט". האזינו
אחרי ארבעה עשורים בתעשיית הפרסום וכשמאחוריו שורה של קמפיינים מכוננים בתרבות הישראלית, יורם באומן ישב לראיון נדיר עם מירן פחמן ופתח את כל הקלפים
בטקס שנערך זכה באומן בר ריבנאי ב-26 פרסים ואדלר חומסקי & ורשבסקי גרף 21 פרסים. בין הקמפיינים הבולטים: מילקי עם 5 פרסים, ודלק מוטורוס ומפעל הפיס שזכו ב-4 פרסים. ריבלין השיק את האמנה לשיוויון מגדרי: "אל תחכו לחרם צרכנים"
לפי הדירוג של יפעת בקרת פרסום, אל המקום השני בדירוג תקציבי הפרסום בשנה החולפת הגיע אדלר חומסקי - שהוא גם היחיד מבין המשרדים הגדולים שרשם עלייה - ובאומן במקום השלישי. לידיעת נוני מוזס: משרדי הממשלה הגדילו את ההוצאות על פרסום ב-16%
את הפרס היוקרתי של הטקס קיבלו באומן בר ריבנאי Sattchi&Sattchi על יוניליוור וראובני פרידן IPG על קרולינה למקה. פרס ה-Grand Effie הוענק למקאן תל אביב ולתנובה על השקת YOLO
הגולשים זועמים על שטראוס-עלית בשל השובינזם בפרסומת. "התעליתם על עצמכם בכמה גועל מרוכז אתם יכולים לשים ב 30 שניות. שאפו על המיזוגניות"
שבעה משרדי פרסום מובילים יתמודדו השנה על תואר המהלך הפרסומי של 2013 ברדיו בתחרות מיוחדת שתקיים שפ"מ
הפרסומת בה מוצג תינוק כאובייקט מיני נחשק מפוצץ בקרם, גררה תגובות נזעמות ועוררה סערה. היום החליטה הרשות השנייה להורות לערוצים 2 ו-10 לא לשדרה
ראש העיר קריית מוצקין נגד סדרת הפרסומות של "ביטוח ישיר": "פוגעת ברגשותיהם של תושבי הקריות ומעצבת בפריים-טיים טלוויזיוני תדמית שלילית על מקום מגוריהם"
בעקבות חשיפת וואלה! דרשו תנועות הנוער ביטול הפצת קעקועים לבני נוער עליהם מספר, הדומה לזה של ניצולי שואה. "הפיכת זכר הקורבנות ל'גימיק' יח"צני מעוררת שאט נפש"
ח"כים ואנשי אקדמיה הביעו זעם נוכח הקמפיין שנחשף בוואלה! חדשות, בו תבקש חברת פרסום מצעירים "לקעקע" מספרי ניצולים. "רעיון מבהיל, אנו הראשונים שצריכים להימנע מכך"
חברת פרסום גדולה יזמה פרויקט שיבקש צעירים להדביק על עורם "מספרים" כמו אלה שנצרבו על זרועות ניצולים, ויקבלו גם קוד סריקה לסמארטפון שיוביל למידע עליהם. "עבר כל גבול"
במסגרת תפקידו הוביל ברגר במשך 9 שנים את האסטרטגיה התקשורתית הגלובלית ואת הטמעתה ב-35 מדינות שבהן משווק המותג AHAVA בעולם
מקאן אריקסון, באומן בר-ריבנאי ושלמור אבנון עמיחי Y&R רשמו ירידה ממוצעת של כ-8% בהיקף פעילותם במחצית הראשונה של 2011. אדלר חומסקי & ורשבסקי הגדיל את פעילותו ב-7%
מקאן חצה לראשונה את רף חצי מיליארד השקל במחזור השנתי - והגדיל את הפער מהמתחרים. אדלר-חומסקי היה היחידי מבין המשרדים הגדולים שרשם ירידה בהיקף הפעילות
בנק דם משותף ?פארק שעשועים ענק ?ציורים על חומת ההפרדה ?ואפילו משחק פריסבי סוער בין נתניהו לעבאס ?משרד הפרסום באומן-בר-ריבנאי ביקש מפרסומאים מכל העולם להציע מהלך שיקדם את סיום הסכסוך הישראלי-פלסטיני ?הנה כמה רעיונות שהמנהיגים עוד לא ניסו
על פי הדרוג של יפעת בקרת פרסום, במחצית הראשונה של השנה צמחו 20 משרדי הפרסום הגדולים ב-20% בממוצע. מקאן אריקסון צמח ב-20%, אדלר חומסקי ירד ב-11%
מדליה ראשונה למשלחת הישראלית בפסטיבל קאן. קמפיין הבועה של המשרד לעמותת בקול זכה בקטגוריית השימוש הטוב ביותר במדיה
פרוייקט הבועה של באומן עבור עמותת בקול עלה בקטגוריית השימוש הטוב ביותר במדיה. לראשונה בתולדות התחרות קמפיינים ישראלים בשורט ליסטס של כל הקטגורוית
רוב המשרדים ששלחו נציגים שלחו גם קמפיינים, מתוך תקווה שיחזרו הביתה עם פסלון אריה אחד לפחות. עלות השתתפות בשבוע הפסטיבל - 3,500 יורו לאדם לפחות
בשבועות הקרובים תבחן מי עדן משרדי פרסום לצורך עבודה משותפת עימם. תקציב הפרסום של מי עדן עומד על שמונה מיליון דולר
את מרבית המועמדויות קטף 'שלמור אבנון עמיחי Y&R', עם 14 עבודות. ההכרזה על הזוכים וחלוקת המדליות יערכו בחודש יוני בשנחאי
הפרסומת לממיר המקליט של HOT בהשתתפות כוכבי הדרמה "הבורר" זכתה במקום הראשון בדרוג החודשי של איגוד השיווק הישראלי
מנכ"ל חברת הליסינג, ינון עמית אישר את העברת התקציב מבאומן בר ריבנאי, אך סירב להרחיב אודות הסיבות להחלפת משרד הפרסום
קמפיין טלוויזיוני לעיתון ידיעות אחרונות עלה ברשת ובערוץ 10 לראשונה מזה שנים רבות. יחסי העיתון עם קשת מתחממים, אולם בשלב זה הקמפיין לא ישודר בזכיינית
בכירי החברה, הנערכים להטמעת הממירים הדיגיטליים, נפגשו עם נציגי ראובני-פרידן. במחצית הראשונה נטשו את החברה כמה אלפי לקוחות
אדלר-חומסקי, באומן-בר ושמעוני-פינקלשטיין מועמדים לפרסים בקטגוריות המדיה והרדיו
הדרוג נקבע במסגרת קמפיין ויצ"ו נגד פרסום פורנוגרפי. הפרסומת של מי עדן, מבטאת לדברי השופטות את מושג ההחפצה באופן המובהק ביותר
לוי, מבכירי שלמור אבנון עמיחי, יחליף את דיוויד אדלשטיין שפוטר לפני מספר שבועות על רקע חוסר הסכמה עם מנכ"ל המשרד
דיוויד אדלשטיין, האחראי הראשי של תחום הקריאייטיב במשרד : "אולצתי על ידי יוסי לובטון לסיים את תפקידי". לובטון מקבל גיבוי מבעלי המניות
מדד יפעת חזר ובו דרוג מאוחד לתקציבי האינטרקטיב והאופליין. החדשות הטובות: חציון של גדילה למשרדי הפרסום
סמנכ"ל השיווק הפורש של HOT, מונה למנכ"ל משותף במשרד הפרסום באומן בר ריבנאי. יצטרף כמנכ"ל משותף במשרד עם משה גאון
הפוליטיקלי קורקט מת? 200 אלף דולר הושקעו בקמפיין רדיו 99של באומן בר ריבנאי: תחת הכותרת "הטובים לרדיו"
הקמפיין יעלה באמצעות משרד הפרסום באומן בר ריבנאי. גורמים בתעשייה: רפאלי תקבל 300 אלף דולר על המהלך
המשרד הקים חברה לטיפול בקמפיינים פוליטיים וחברתיים. כמנכ"לית ושותפה בחברה החדשה תכהן נירה שניידרמן
קמפיין פלאפון עם גאידמק השתלם לבאומן-בר-ריבנאי: המשרד יטפל בתקציב הפרסום של רדיו 99. הרדיו עבד תקופה קצרה עם מקאן
כל מיני סוגי סלבס הגיעו למסיבת הסילבסטר המוקדמת של באומן בר ריבנאי. שתו, רקדו, לירלרו, שתו עוד קצת ונתנו לוואלה! סלבס ללחוץ להם להגדלה
חברות המדיה של שלמור אבנון עמיחי ובאומן בר ריבנאי נאבקות על תקציב שטראוס. חלוקת תקציב המדיה והפרסום תוכרע בשבועיים הקרובים