האם הטורקים גנבו דמות שנוצרה במקאן אריקסון?
במשרד זועמים לאחר שגילו שמשרד פרסום טורקי טוען שהמציא את הדמות שכיכבה לפני שלוש שנים בקמפיין ישראלי למותג היגיינה הנשית. הקמפיין הטורקי אף עלה לשלב הגמר בפסטיבל קאן
במשרד זועמים לאחר שגילו שמשרד פרסום טורקי טוען שהמציא את הדמות שכיכבה לפני שלוש שנים בקמפיין ישראלי למותג היגיינה הנשית. הקמפיין הטורקי אף עלה לשלב הגמר בפסטיבל קאן
המשרד זכה באריה זהב לקמפיין Sdia של הועד למלחמה באיידס כמו גם באריות כסף וארד; באומן-בר-ריבנאי זכה באריה ארד הראשון בתולדות המשרד
מדליה ראשונה למשלחת הישראלית בפסטיבל קאן. קמפיין הבועה של המשרד לעמותת בקול זכה בקטגוריית השימוש הטוב ביותר במדיה
פרוייקט הבועה של באומן עבור עמותת בקול עלה בקטגוריית השימוש הטוב ביותר במדיה. לראשונה בתולדות התחרות קמפיינים ישראלים בשורט ליסטס של כל הקטגורוית
הקמפיינים של שלמור אבנון עמיחי לעמותת לתת ולאלמקס יתמודדו בתחרות, כמו גם קמפיינים של מקאן אריקסון לתנובה ולאופטיקנה
רוב המשרדים ששלחו נציגים שלחו גם קמפיינים, מתוך תקווה שיחזרו הביתה עם פסלון אריה אחד לפחות. עלות השתתפות בשבוע הפסטיבל - 3,500 יורו לאדם לפחות