21 מיליון דולר מחפשים מפרסם
אחרי המחאה החברתית וההאטה הכלכלית, מפרסמים רבים הודיעו באחרונה על עזיבת משרדי פרסום והוצאת תקציבים למכרזים. איל חומסקי: "שליש ממשרדי הפרסום בישראל בסכנה קיומית"
אחרי המחאה החברתית וההאטה הכלכלית, מפרסמים רבים הודיעו באחרונה על עזיבת משרדי פרסום והוצאת תקציבים למכרזים. איל חומסקי: "שליש ממשרדי הפרסום בישראל בסכנה קיומית"
עמיחי צפוי לעבור להתגורר בניו יורק ובשלב זה לא נראה שימונה לו מחליף לתפקיד יושב ראש הקריאייטיב של המשרד
ההתמודדות על התקציב, מול שלמור אבנון עמיחי, הוגדרה כ"צמודה עד לשנייה האחרונה". לפני כחמישה חודשים הופסקה ההתקשרות של המשרד עם חברת הסלולר פרנטר אחרי 12 שנים
המשרדים המתמודדים על התקציב של המותג יהושע TBWA, גליקמן-נטלר-סמסונוב, (המטפל כיום בתקציב מירס) גלר-נסיס-פובליסיס, JWT ישראל וברוקנר-נטע-יער
בפרטנר יערכו מכרז לבחירת משרד פרסום נוסף: בין השמות שצפויים לקבל הזמנה להשתתף במכרז JWT; יהושע וגליקמן, שמטפל בתקציב מירס
המשרד זכה באריה זהב לקמפיין Sdia של הועד למלחמה באיידס כמו גם באריות כסף וארד; באומן-בר-ריבנאי זכה באריה ארד הראשון בתולדות המשרד
הקמפיינים של שלמור אבנון עמיחי לעמותת לתת ולאלמקס יתמודדו בתחרות, כמו גם קמפיינים של מקאן אריקסון לתנובה ולאופטיקנה
את מרבית המועמדויות קטף 'שלמור אבנון עמיחי Y&R', עם 14 עבודות. ההכרזה על הזוכים וחלוקת המדליות יערכו בחודש יוני בשנחאי
המשרד ייכנס כבעלים ב-25% ממשרד הפרסום למגזר הערבי מזאוי, במסגרת שיתוף שירותים ולקוחות וללא תשלום
בכירי עולם המדיה קידמו שיר אנונימי כחלק מקמפיין של הועד למלחמה באיידס. השיר, "Going all the way", של להקת Sdia הושמע ברדיו לא מעט פעמים
המשרד קיבל את הפרס על קמפיין "הספק" של הועד למלחמה באיידס. יו"ר התחרות: "התשדיר גרם לכולנו להסתכל על פוטנציאל הפרסום ברדיו בדרך אחרת"
רמי שלמור: אם ראובני היו מקבלים הפשרה שהצענו מצבם היה טוב יותר; פרידן: שלמור ממשיך בלהטוטים התקשורתיים
רשתות השיווק וקו-אופ הריבוע הכחול בראשן השקיעו בחודש ספטמבר כ-43.2 מיליון שקל בפרסום המבצעים לחג. שטראוס השקיעה בפרסום בחודש זה כ-13.6 מיליון שקל
הקמפיין של אריאלי וגלר-נסיס זכה בציון 9.5 לאחר שזכה בציון זה ביעילות הכספית ובמידת השכנוע. במקום השני נמצא הקמפיין של תערוכת ריהוטים 2010
הפרסומת למילקי מבית שלמור אבנון עמיחי נבחרה על ידי איגוד השיווק הישראלי לפרסומת ה-1 בחודש. הפרסומת לבנק אגוד במקום השני
התקציב, בהיקף של כ-28 מיליון שקל בשנה יעבור ממשרד אדלר חומסקי וורשבסקי על רקע ההחלטה של המשרד להתחיל לטפל בחלק מתקציב הפרסום של קבוצת אלקטרה
שלמור אבנון עמיחי עם 4 מדליות כסף וארד, אדלר-חומסקי ושמעוני-פינקלשטיין זכו במדליית ארד אחת לכל משרד
אדלר-חומסקי, באומן-בר ושמעוני-פינקלשטיין מועמדים לפרסים בקטגוריות המדיה והרדיו
הקמפיינים לדנונה, קוקה קולה וילג', עמותת אור ירוק ובושם כריסטינה אגילרה יתמודדו על פרס בפסטיבל
קמפיין "הספק" של הועד למלחמה באיידס ושלמור אבנון עמיחי זכה במדליית זהב ושתי מדליות כסף
תקציב הפרסום של הקופה ל-2009 יהיה 15 מיליון שקל - מעט גבוה יותר מתקציב 2008. תקופת ההתקשרות של המכרז תהיה לשנה
מקאן בקמפיין לגיוס כספים לטובת השתתפות המתחרים בקקטוס הזהב: "שילפו ארנקים - כולם רוצים לראות מה שלמור שווים"
זאת נוכח המיתון והפגיעה בשוק הפרסום. בכיר בתעשייה: "לפני שמקצצים בשכר העובדים, אפשר לקצץ בתחרויות שעושות טוב רק לאגו"
לוי, מבכירי שלמור אבנון עמיחי, יחליף את דיוויד אדלשטיין שפוטר לפני מספר שבועות על רקע חוסר הסכמה עם מנכ"ל המשרד
הצו אוסר על המשרד להעסיק את יוניוב בכל חברה, מיזם או גוף שקשור אליו. השופט אוקון: "יוניוב עצם את עיניו לנוכח קיומה של הוראת הצינון"
צו המניעה יפקע תוך 30 יום אם בראובני פרידן יחליטו להתמהמה עם הליך מנוי הבורר ותוך 90 יום אם לא יינתן עד אז פסק הבורר
פורה הוא מבעלי משרד האינטרקטיב Redhead וחברת רכש המדיה פרומדיה. יחליף את המנכ"ל היוצא, ערן גפן, שמכר את חלקו במשרד לפני כחודש
אקזיט ראשון בתעשיית הפרסום האינטרקטיווי בישראל: גפן מכר את חלקו ב-Y&R אינטראקטיב. לפי הערכות, יקבל כ-2.5 מיליון ד' ויישאר יו"ר
צור גולן, מנהל הקריאייטיב שעובד במשרד מאז 1998, ישמש גם כשותף במשרד
הממונה מבקשת לפרק את החברה השייכת לשלמור אבנון עמיחי וראובני פרידן בטענה כי קיומה אינו תורם לתחרות בשוק הפרסום
מדד יפעת חזר ובו דרוג מאוחד לתקציבי האינטרקטיב והאופליין. החדשות הטובות: חציון של גדילה למשרדי הפרסום
חמישה פיינליסטים למשרדים הישראליים בקאן: 2 למקאן אריקסון, 2 לאדלר חומסקי, ו-1 לשלמור אבנון עמיחי, שזכה בחמישה אריות
קמפיין הדממת האינטרנט למען החטופים של שלמור אבנון עמיחי זכה בפרס "אריה הזהב" של פסטיבל קאן. הקמפיין זכה לפני כחודש במדליית הזהב בתחרות הפרסום האמריקאית "קליאו"
קבלו את מושיק ליפץ, גירסת האנונימוס, בקמפיין לעמותת פוש בה הוא מתנדב. המודעה צולמה אמנם לפני צילומי התכנית, אבל בעמותה שלפו אותה מהבוידעם ומספרים אף שזכו ל-13 מתנדבים חדשים אחרי הפרסום בהארץ ביום חמישי. לחצו להגדלה וקבלו מעורבות חברתית
חברות המדיה של שלמור אבנון עמיחי ובאומן בר ריבנאי נאבקות על תקציב שטראוס. חלוקת תקציב המדיה והפרסום תוכרע בשבועיים הקרובים
במכרז יושם דגש על שני נושאים - מיצוב מחדש של המותג טוטו ששקע לאחרונה מול מותגי מפעל הפיס האחרים וגובה העמלות