תקציב המדיה של ביטוח ישיר ו-9 מיליון עובר ליוניון ואדלר-חומסקי
התקציב בגובה של 30 מיליון שקל, יחולק כך ש-60% ממנו יופנה לרכישת שטחי פרסום וזמן אוויר לפרסום עבור המותג ביטוח ישיר ו-40% יופנו לפרסום המותג 9 מיליון
התקציב בגובה של 30 מיליון שקל, יחולק כך ש-60% ממנו יופנה לרכישת שטחי פרסום וזמן אוויר לפרסום עבור המותג ביטוח ישיר ו-40% יופנו לפרסום המותג 9 מיליון
רמי שלמור: אם ראובני היו מקבלים הפשרה שהצענו מצבם היה טוב יותר; פרידן: שלמור ממשיך בלהטוטים התקשורתיים
השניים מעוניינים להקים חברת רכש מדיה משותפת - ופנו לגורמים משפטיים עוד לפני שפנו לממונה על ההגבלים עסקיים, מחשש שזו לא תאשר את המיזוג
"הסכסוך בין אודי פרידן לאורן יוניוב ורמי שלמור יחוויר לעומת מה שיקרה בין עופר רושה לאייל חומסקי". כך טוען מקורב לסכסוך בין השניים, שלפי הערכות יסתיים בהליך גישור
הצו אוסר על המשרד להעסיק את יוניוב בכל חברה, מיזם או גוף שקשור אליו. השופט אוקון: "יוניוב עצם את עיניו לנוכח קיומה של הוראת הצינון"
צו המניעה יפקע תוך 30 יום אם בראובני פרידן יחליטו להתמהמה עם הליך מנוי הבורר ותוך 90 יום אם לא יינתן עד אז פסק הבורר