קבוצת HOT מצטרפת למועדון הלקוחות של משרד הפרסום גיתם BBDO
קבוצת HOT, המנוהלת על ידי טל גרנות-גולדשטיין, בחרה בקבוצת הפרסום גיתם BBDO, המנוהלת על ידי עדו הר טוב, כמשרד הפרסום שינהל את התקציב של החברה.
קבוצת HOT, המנוהלת על ידי טל גרנות-גולדשטיין, בחרה בקבוצת הפרסום גיתם BBDO, המנוהלת על ידי עדו הר טוב, כמשרד הפרסום שינהל את התקציב של החברה.
חילופים בניהול גיתם פורטר נובלי, מקבוצת גיתם BBDO: הילה גבאי מונתה לתפקיד המנכ"לית לאחר שארנה גור-אל, שתמשיך ללוות את הקבוצה כיועצת עד לתום השנה, הודיעה על פרישתה
הקבוצה מונה 11 חברות בתחום הפרסום. זהו המינוי הראשון של מנכ"ל קבוצת גיתם עדו הר-טוב, מאז הצטרף כשותף לפני כשנה
בטקס שנערך זכה באומן בר ריבנאי ב-26 פרסים ואדלר חומסקי & ורשבסקי גרף 21 פרסים. בין הקמפיינים הבולטים: מילקי עם 5 פרסים, ודלק מוטורוס ומפעל הפיס שזכו ב-4 פרסים. ריבלין השיק את האמנה לשיוויון מגדרי: "אל תחכו לחרם צרכנים"
הר-טוב מכהן מראשית השנה כמנכ"ל יחיד של הקבוצה כולה ומצטרף כעת כשותף בעל מניות לצד הבעלים משה תאומים, יעל אלמוג זכאי, מודי כידון, מרווין לנדר ו-BBDO
אחרי שלוש שנים בחברת ניהול המשברים של גיתם BBDO ימונה אסף אזולאי למנכל החברה, אשר בעבר שימש כסמנכל הלקוחות שלה. לצידו ימונה בקרוב מנכל נוסף
מיכל המאירי תפרוש מתפקיד מנכ"לית החברה בתום 9 שנים ותתמנה לחברת מועצת המנהלים. מחליפיה: עמית לבני ועדו הר-טוב; "הייתה אחראית להכפלת מחזור הפעילות של החברה"
קטף את המקומות הראשון והשני בתחרות עם מודעות לאורביט ול-BMW. המשרד LEED הגיעו למקום השלישי, ושני הזוכים יוטסו לאריה הזהב שיתקיים בקאן
הקצאת ספוטים מצד הזכייניות, בארטרים על מדיה עם העיתונים ופרו בונו של תחנות הרדיו - כך הצליח מעריב להרים קמפיין כמעט בלי להוציא שקל. האם הוא עבד? זה כבר סיפור אחר
גילרמן הראל תהיה אחראית על פיתוח עסקים חדשים וקשרי לקוחות בחברות הקבוצה. יעל אלמוג, מבעלי גיתם: "קרן תמקסם את היכולות האישיות המגוונות שלה"
זכה ב-2 פרסי גרנד קקטוס, ו-12 מדליות. את רוב המדליות קיבל המשרד עבור עבודה למסטיק "הובה בובה.מדליות נוספות קיבל המשרד עבור קמפיין של מפעל הפיס "אראלה תתקשרי אלי"
מקאן חצה לראשונה את רף חצי מיליארד השקל במחזור השנתי - והגדיל את הפער מהמתחרים. אדלר-חומסקי היה היחידי מבין המשרדים הגדולים שרשם ירידה בהיקף הפעילות
מונה למנהל תחום האינטגרייטד במשרד. גיא בר: "מקס הוא איש המקצוע הבכיר ביותר בתחומו בתעשייה והצטרפותו מהווה קפיצת דרך משמעותית עבורנו"
משרד הפרסום גיתם מזמין יוצרים ומפתחים בתחום המדיה הדיגיטלית לפיצ'ינג בפני פאנל של הנהלת גיתם, לקראת השקת BBDO LAB בפסטיבל ראש פינה
מרגלית צנעני וגל אחובסקי ישתתפו בקמפיין חדש של בנק הפועלים שיפרסם את חשבון המשפחה של הבנק