היחסים בין מותגים לצרכנים מתהדקים - אלה המגמות שיובילו ב-2025
דוח המגמות של קוואלטריקס לשנת 2025 מציג תמונה מדויקת של השינויים העמוקים שמתרחשים ביחסים בין צרכנים למותגים. למה ניתן לצפות ואיך מומלץ להיערך?
דוח המגמות של קוואלטריקס לשנת 2025 מציג תמונה מדויקת של השינויים העמוקים שמתרחשים ביחסים בין צרכנים למותגים. למה ניתן לצפות ואיך מומלץ להיערך?
ניתוח קונג'וינט (Conjoint Analysis), המוכר גם כ"סטנדרט הזהב" של מחקרי השיווק, מאפשר לנו להציץ לתוך המוח של הצרכנים ולהבין בדיוק מה חשוב להם ועל מה הם יהיו מוכנים לוותר בתהליך ההחלטה הצרכנית שלהם. אז למה מומחים מספידים את השיטה והאם יש דברים בגו?
אחת הטעויות הנפוצות ביותר של יזמים היא התפיסה לפיה בניית המוצר קודמת לשיווק ומכירות. סדר פעולות אחר שמציע פול צ'יק מ-MIT בספרו החדש עשוי להגדיל את סיכויי ההצלחה ולהגיע מהר יותר ל-product market fit
מחקר תחרות ועד ראיונות צרכנים, ארגונים בכל הגדלים מתמודדים כיום עם כמות עצומה של נתונים. איפה מתחילים ובמה כדאי להתמקד? תשאלו את כלי ה-AI החדש של Similarweb
על פי סקר חדש של סיילספורס, שבחן את השימוש ב-AI גנרטיבי בקרב אלפי מנהלי ואנשי שיווק ברחבי העולם, אנשי השיווק צופים חיסכון ממוצע של יותר מ-5 שעות עבודה בשבוע, שווה ערך ליותר מחודש עבודה בשנה! ומה עוד עולה מהדו"ח?
דו"ח לינקדאין קובע כי למרות האווירה הכלכלית המאתגרת ובד בבד עם התפתחות הטכנולוגיה שמייעלת את עבודת השיווק, ארגונים רבים מגדילים את תקציבי השיווק העסקי ואנשי המקצוע אופטימיים לגבי העתיד
בעוד שעובדים וחברות רואים ב-AI גורם צמיחה משמעותי, מעטים העובדים שמיישמים את הטכנולוגיה בעבודה היומיומית שלהם. סקר סיילספורס בדק ומצא כמה מאיתנו באמת משתמשים ב-AI, וכיצד. התוצאות מפתיעות
דוח האבספוט על מצב ה-AI חושף נתונים מפתיעים על הרגלי השימוש של אנשי מקצוע בכלי בינה מלאכותית, וממחיש יותר מתמיד את הערך שלה לעסקים וחברות בימים של חוסר ודאות כלכלית
כמה פעמים חשבתם על שיר מסוים והוא בדיוק קפץ לכם בספוטיפיי, או שאתר מסוים שלח לכם מבצע בדיוק על המוצר שאתם צריכים? המחשבה הראשונה שעולה לראש היא "זה האלגוריתם", והיא נכונה בחלקה, אבל מאחורי הקלעים נמצא תהליך ארוך, מורכב וסמוי של מחקר לקוחות. כך תעשו את זה
סקירת שוק השוקולד בעולם ובישראל מגלה לא רק הבדלים בכמויות שאנו צורכים, אלא גם טעם ישראלי שונה. למרות החשיפה למותגי יבוא איכותיים, חלקם אף במחירים תחרותיים, הצרכן הישראלי מעדיף את השוקולד שלו חלבי, אבל היכן הכי משתלם לקנות אותו?
יזם המעוניין לשווק שירות או מוצר חדש צריך לדעת לגלות מי לקוחותיו הפוטנציאליים. אילו שיטות מחקר קיימות ומאיזה טעויות כדאי להימנע?