למרות האלטרנטיבה: זו הסיבה שהצרכנים נותרים נאמנים למותגים היקרים
הישראלים הם מהמובילים בעולם בצריכת ופלים או עוגיות, והם אוהבים להיצמד למותג הקבוע שלהם לצד הקפה - ולא לזוז ממנו. כן, גם כשהאלטרנטיבה עולה 50% פחות
הישראלים הם מהמובילים בעולם בצריכת ופלים או עוגיות, והם אוהבים להיצמד למותג הקבוע שלהם לצד הקפה - ולא לזוז ממנו. כן, גם כשהאלטרנטיבה עולה 50% פחות
מיוון באהבה: לאחר יבוא מחו"ל של עופות, יין, עגבניות ומוצרי חלב, מודיעה רשת "רמי לוי שיווק השקמה" על יבוא של 150 טון דבש טבעי מיוון לקראת ראש השנה. הדבש שיימכר תחת המותג הפרטי הוא 100% טהור וטבעי מפרחי בר ומובטח כי הוא ישווק במחיר הזול ביותר בשוק
ספסל הנאשמים ביוקר המחיה בישראל צר מלהכיל את כל מי שצריך לשבת עליו. לרוב אנחנו מתמקדים ביצרנים והיבואנים, אבל מבלי לגרוע מאשמתם של אלה, הגיעו הדוחות הרבעוניים של הרשתות הקמעונאיות והוכיחו שבזמן שאנחנו בוכים, הם דווקא מחייכים
רגע לפני שאתם רצים לרשום פטנט ולפנטז על האקזיט, חשוב להבין לעומק את המגמות בתחום החדשנות וכיצד הן משפיעות עליכם, או שטרולים יגנבו לכם את ההמצאה
'רמי לוי שיווק השקמה' משיקה סדרת מוצרים חדשים תחת המותג הפרטי, והפעם בשיתוף עם אושיות חברתיות מתחומי הבריאות, האוכל והלייף סטייל: שר פיטנס, רון יוחננוב ומיכל אנסקי. המוצרים שהושקו ועליהם חתומים הפרזנטורים, הם הראשונים מבין עשרות מוצרים שכל אחד מהם יוביל
בשבוע שעבר נודע על הכוונה לסגור את מחלבות הגולן ולפטר את העובדים. היום התחייבה רשת שופרסל לנאמני המחלבות כי בכוונתה להזרים סיוע חירום שייאפשר להם אורך נשימה לאתר משקיע. מחלבות הגולן מייצרות את המותג הפרטי של שופרסל, שחשיבותו עלתה על רקע המאבק עם תנובה
קבוצת "רמי לוי שיווק השקמה" נכנסת גם לתחום הביטוח במתכונת של מעין "מותג פרטי": תתפקד כסוכנות שתמכור ללקוחות מוצרים של חברות הביטוח הגדולות בישראל "במחירי רמי לוי"
הם מיוצרים באותו מפעל, מכילים את אותה הכמות, אבל משווקים כמותגים פרטיים ללא הלוגו של החברה המוכרת. אם אתם לא בקטע של להרשים את הקופאית בסופרמרקט עד כמה אתם לארג'ים, הנה כמה מוצרים שיעניקו את אותה התמורה בדיוק, אבל יעלו פחות, לפעמים הרבה פחות
הרשתות הקמעונאיות ניהלו בשבועות האחרונים קרב נגד כמה יבואנים גדולים בדרישה שימנעו את התייקרות המחירים, אבל מבדיקה שערכנו בעזרת "המכון לחקר הקמעונאות" מתברר שדווקא המותגים הפרטיים, שמניבים לרשתות רווחים גדולים התייקרו במהלך חצי השנה האחרונה
עם 30 שנות ניסיון בתחום האופנה והביוטי, בהם עבדה עם המותגים הנחשקים בארץ ובעולם, איפרה ויעצה לאלפי נשים, שלי גפני מגשימה חלום ומקימה מותג (Pelle) המסמל את כל מה שהיא מאמינה בו כדרך חיים, כי מבחינתה "היופי מגיע מבפנים ולהרגיש טוב ולהראות טוב - זו בחירה"
ענקית הקמעונאות מצרפת עוד לא פתחה סניף אחד בישראל וכבר מצליחה להסעיר את הענף. את הסניף הראשון שלה היא לא תפתח במקום הכי מרכזי בתל אביב, אך נדמה שהשאלה היא לא רק איפה, אלא בעיקר מתי. גורמים בענף מנסים להעריך את הסיכוי של הרשת להצליח ולהוריד את יוקר המחיה
רשת הקמעונאות משיקה בסניפיה מותג פרטי חדש תחת השם "יוחננוף" ומבטיחה מגוון מוצרים במחירים הזולים בכ-25% מהמתחרים. תחת המותג החדש יימכרו לעת עתה מוצרי טואלטיקה ובקרוב יורחב המגוון גם למוצרי מזון, תינוקות ועוד
מבחינת המצב ברשתות השיווק עולה כי ההבדלים בין מוצרים ממותגים למוצרים מקבילים של המותג הפרטי של הרשת אינם גדולים במיוחד. למה המותג הפרטי נמכר במחיר גבוה מדי? אתם אלה שנותנים לרשתות את הכוח לקבוע מחיר כזה
במדינות אירופה, שם המוצרים בסופר זולים מבישראל, תופס המותג הפרטי נתח שוק גדול. גם בארץ הולך חלקו וגדל - אבל המחירים לא משתנים בהתאם. כך זה קורה. פרשנות
רותי רכשה חבילת טמפונים ברשת סופר פארם של המותג הפרטי "לייף". לאחר השימוש הופתעה לגלות שהטמפון התעוות וחלקים ממנו נותרו בגופה. "זו לא הפעם הראשונה", סיפרה לוואלה! עסקים. לייף: "המוצר עומד בתקן מחמיר. הסיבים נשטפים מגוף האישה באופן טבעי"
במסגרת הצעדים שנוקט המשרד להפחתת מחירי הטואלטיקה, בדיקה שערך מעלה כי באוקטובר-דצמבר 2017 חלה ירידה של 8% בסל המוצרים. נמצאו פערי מחירים של יותר מ-100% בין המותג הפרטי למוצרים מחו"ל, כאשר מוצרים מבוקשים כמו קולגייט וג'ילט הוזלו
על רקע הכרזת האוצר על הפחתת מכסים על מוצרי צריכה מחו"ל, ובזמן שמשרד הכלכלה נערך להורדת מחירי הטואלטיקה, רשת הפארם מתמודדת בתחרות מול היבואנים: "מותג פרטי מצליח מפעיל לחץ על הספקים הבינלאומיים להוריד מחירים"
שוק החיתולים בארץ מרוכז בידי קימברלי קלארק ופרוקטר אנד גמבל אבל בשנים האחרונות נכנסו לתמונה גם יצרניות קטנות וגם רשת סופר פארם עם המותג הפרטי שלה. סופר פארם מסתמכת על ייצור בחו"ל בחברה המייצרת חיתולים לרשתות ענק בעולם. מה חושבים במפעל על השוק הישראלי?
הרשת השקיעה 3 מיליון במותג perfect שכולל 100 מוצרים בתחומי הניקיון והכביסה, טיפוח הבית, מוצרי נייר ומוצרים חד פעמיים
גבינות צהובה פרוסה 28%, במשקל של 150 גרם תימכר ב-6.30 שקל. סמנכ"ל סחר: ושיווק: "הורדנו את מחירם בעשרות אחוזים למול הגבינות הצהובות המקומיות במעדניה"
קו מוצרים דרמו-קוסמטיים שפותחו עם רופאי העור של הרשת, ישווקו במרפאות ובסניפי רשת ניו-פארם. ומה יהיו המחירים?
נתח השוק של המותג הפרטי עומד על 5.6% בלבד ומדשדש ברוב רשתות השיווק, למעט בשופרסל. האם זה בגלל הצרכן הישראלי, או שהבעיה נעוצה בתג המחיר?
לשוק הצפוף של תחליפי חלב האם מצטרף מתחרה חדש: "שופרסל בייבי", תרכובת שמייצרת ענקית התרופות פריגו בארה"ב. מנכ"ל החברה אברכהן: " הנכדה שלי נגה אוכלת כבר חודשיים את תחליף המזון של שופרסל". ומה יהיו המחירים של המוצר?
הרשת תחל להפיץ את המותג הפרטי בחלב בעצמה, במקום באמצעות מחלבות גד