המותגים הישראלים עושים היסטוריה ומשיקים מוצרים במהדורת מלחמה
מאז ה-7 באוקטובר, מוצרים רבים על מדפי הסופר שינו את עורם במטרה להתאים את עצמם לרוח התקופה במה שמכונה "שיווק בזמן אמת". אז מה השתנה ולמה זה בכלל משנה?
מאז ה-7 באוקטובר, מוצרים רבים על מדפי הסופר שינו את עורם במטרה להתאים את עצמם לרוח התקופה במה שמכונה "שיווק בזמן אמת". אז מה השתנה ולמה זה בכלל משנה?
גולדסטאר משיקה מהדורה מוגבלת: WILD BATCH , שכשמה כן היא, נוצרה בבישול פרוע. המהדורה החדשה ממשיכה את קו החדשנות של המותג, אחרי מוצרים כמו "אנפילטרד" ו- "סלואו ברו". אחוז האלכוהול בבירה החדשה ישתנה ממהדורה למהדורה
החברות טוענות שהמהדורה המוגבלת נועדה להעניק ריגושים לצרכנים, אך ייתכן שבכלל מדובר במבחן שוק - ואנחנו שפני הניסיון