1,400 כוסות בשנה: כמה עולה לנו כוס קפה בבית?
הישראלים הם צרכנים כבדים של קפה, עם ממוצע של 3-4 כוסות ליום לאדם, ובאחד מכל שלושה בתים יש מכונת קפה. בדקנו בכמה עלה מחירה של כוס הקפה הביתית בשנים האחרונות - התשובה לא יורדת טוב בגרון
הישראלים הם צרכנים כבדים של קפה, עם ממוצע של 3-4 כוסות ליום לאדם, ובאחד מכל שלושה בתים יש מכונת קפה. בדקנו בכמה עלה מחירה של כוס הקפה הביתית בשנים האחרונות - התשובה לא יורדת טוב בגרון
גם היום, עלית מייצרת נוסטלגיה לצד התרפקות ולקראת Valentine's Day, היא מרחיבה את המותג 'עד חצות' ומשיקה את 'עד חצות LOVE BITES ' - ביסקוויט בצורת לב עם שוקולד חלב במילוי קרם אגוזי לוז
מאז ה-7 באוקטובר, מוצרים רבים על מדפי הסופר שינו את עורם במטרה להתאים את עצמם לרוח התקופה במה שמכונה "שיווק בזמן אמת". אז מה השתנה ולמה זה בכלל משנה?
לנוכח המלחמה, הקפה השחור של 'עלית' מושק באריזה חדשה ללא המילה "טורקי"
ב-7.10 משפחת טרופנוב כולה נעלמה. אב המשפחה נרצח, וסשה בנו נחטף עם אימו, סבתו ובת זוגו לעזה. החברים של סשה הקימו חמ"ל שקורא לציבור לשתות בכל יום בשעה 15:00 קפה לסשה, להצטלם ולתייג ברשתות החברתיות #Coffee4Sasha. קפה עלית מצטרפים כעת לקריאה
לרגל יום הקפה הבינלאומי שיחול ב-1.10, חושפים שטראוס (עלית) ומכון המחקר שילוב, סקר שבחן את התפיסות הרווחות בישראל בנושא המשקה האהוב: מה התדירות הממוצעת לשתיית קפה בקרב הישראלים, באיזו עיר שותים הכי הרבה ואיזה קפה אנחנו הכי אוהבים?
שבוע לאחר שייקרה את מחירי החלב, החליטה שטראוס לייקר את הקפה, החטיפים המתוקים, חטיפים מלוחים כמו צ'יטוס ותפוצ'יפס, וכן את שמן הזית יד מרדכי. לדברי החברה זו עלייה מתונה, לאחר שאת רוב העלייה בעלויות הייצור היא ספגה בעצמה
לרגל יום העצמאות, 'עלית' ומותג-Sweetweet משיקים יחד לראשונה מהדורה מוגבלת של סוויטבוקס מפנק וייחודי תחת המסר הישראלי "תרגישו חופשי לחגוג עצמאות".
קפה טורקי עליתישיק הערב קמפיין פרסומי רחב לרגל השקת קפה BOOST, שפותח במיוחד עבור מתאמנים וחובבי הספורט. בקמפיין הושקעו 3 מיליון שקל ויוביל אותו הפרזנטור אביב אלוש, עם המסר: 'לנצח את עצמך כל פעם מחדש'
עם השקת "פסק זמן" בשנת 1982, נוצר ביקוש גדול לחטיף שהוביל למחסור ולשמועות כי מדובר בתעלול שיווקי של עלית. עתה כשהוא חוגג 40 ומתאושש ממשבר הסלמונלה, יצאנו לפגוש את מי שמכיר אותו מהיום שבו נולד, להכיר את ההיסטוריה שלו - וכמובן: לגלות מה האמת מאחורי המיתוס
עלית משיקה מהדורה מיוחדת של קפסולות קפה לכבוד יום האישה הבינלאומי. במסגרת פעילות More Than A Cup (MTAC), חברה שטראוס לנשים המחזיקות בבעלותן חוות לגידול קפה ב 8 מדינות מתפתחות בעולם ותעניק להן ליווי חקלאי פיננסי וטכנולוגי, לצד הכנסה קבועה ובטוחה
כבר הרבה שנים שאין שם ריח של שוקולד, אבל הצומת שרבים מכירים כ"צומת עלית" בכניסה לרמת גן קושט בממתקים ענקיים וצבעוניים שעושים התקף נוסטלגיה. מי קישט אותו ומה הסיבה?
יצרנית שוקולד מילקה, העלתה אמש שלט חוצות שעורר גלים בעולמות הפרסום, השיווק והשוקולד. השלט שמסר געגועים לפרה האדומה של עלית וברכות על חזרתה למדפים ברשתות השיווק הביא לתגובות מפרגנות ולהשוואות מעולמות אחרים "הלוואי שמסי ורונאלדו היו מפרגנים ככה האחד לשני"
אחרי פרשת הסלמונלה, חוזר היום המותג 'ספלנדיד' במתכון חדש, אך עם פרופיל הטעם המוכר. המוצר שישווק במהדורה מוגבלת, מיוצר במפעל מיקור חוץ בגרמניה, אך בהמשך, כך מבטיחים בשטראוס הוא צפוי לחזור לייצור במפעל בנוף הגליל
הבכירים התכנסו, הרב של נוף הגליל ברך וקבע מזוזה - וכולם נשאו תפילה בלב שציבור הצרכנים ישכח מפרשת הסלמונלה. במפעל הממתקים שטראוס-עלית, מנסים לחזור לשגר: "נהיה מובילים בתחום בטיחות המזון" הבטיחה היו"ר, עופרה שטראוס
מפלצת ביסלי דו-ראשית, עיכוב מפואר בנחיתה וגם היתוך אירופי-ישראלי: טועמי "חדש על המדף" מתמודדים
לאחר כמה חודשי השבתה עקב פרשת הסלמונלה בשוקולד, יחזרו מפעלי "שטראוס-עלית" בנוף הגליל לייצר בהדרגה. לחלק מהמותגים כמו פסק זמן, טעמי ושוקולד פרה, עדיין אין מועד לחזרה. בינתיים חלק מהמותגים עברו לייצור בחו"ל. בשטראוס מבהירים כי אין כל כוונה להעלות מחירים
משרד הבריאות הודיע כי יאפשר למפעל בנוף הגליל לשוב לפעול בצורה הדרגתית, לאחר ביקורת קפדנית שערכו אנשיו. זאת, לאחר שבחודש אפריל הושבת המפעל על ידי החברה, שהכריזה על ריקול לכל מוצריו בשל חשד להימצאות חיידק הסלמונלה
הדבר הכי מקומם בהתנהלות של תנובה ומשרד הבריאות סביב פרשת חלקי בעלי החיים באריזות סנפרוסט, אינו הנזק הישיר לבריאות הציבור אלא המחשבה המעליבה שאם לא תיקחו אחריות, תמנעו פרסום שלילי
כחודש לאחר שהודיעו על החזרת חלק מהמוצרים למדפים, ניתן היה לראות היום את החטיף "רבע לשבע" ומוצרים נוספים של שטראוס, שהוסרו בריקול, על המדפים בסניפי רמי לוי בתל אביב
קפסולות האספרסו של קפה עלית מביאות אליכם קפה משובח מכל העולם ומותאמות בצורה מושלמת למכונות הנספרסו הקיימות
שפע של אופציות זה תמיד כיף - להתאים לעצמכם בדיוק את מה שאתם אוהבים. אבל לעיתים זה גם עשוי להיות מבלבל, כי כשיש כל כך הרבה אופציות - לא תמיד יודעים מה לבחור
אין כמו כוס קפה טובה בשביל לפתוח את היום, לסיים ארוחה או כדי לקבל חיזוק מרענן אחרי הפסקת הצהריים. הקפה כבר מזמן חלק בלתי נפרד משגרת החיים שלנו, אבל האם עצרתם פעם לחשוב רגע כמה מאמץ, עבודה ואהבה נדרשו כדי שאנחנו נוכל להכין קפסולת קפה?
רבים מהמוצרים החליפיים למוצרי שטראוס שירדו מהמדפים, מתייקרים. המתחרות היו יכולות לנצל את המשבר כדי להרוויח ממנו לטווח הארוך, אבל בדיקה מעלה שחלקן לא עומדות בפיתוי ומעדיפות לגרוף כמה שיותר כסף עכשיו, על חשבון הצרכן. כל מה שצריך לדעת על המלחמה המתוקה
קפסולות הקפה נכנסו אל חיינו בסערה והפכו את הכנת הקפה הביתית למהנה, מהירה, איכותית ואפילו סביבתית יותר. אז מה סוד הקסם של קפסולת הקפה ואיך באה קפסולה לעולם?
לקומיקאי דני קמושביץ היה חלום: להחליף את יוסי שטרית כפרזנטור של קפסולות האספרסו של קפה עלית. למרות שקיבל תשובה שלילית, הוא החליט להסתנן לסט, לנסות לבלבל את השף הפופולרי ולהגשים את החלום הגדול. האם הוא עמד במשימה? צפו וגלו
הקומיקאי דני קמושביץ שואף להיות הפרזנטור של קפסולות האספרסו של קפה עלית, ומצא את הדרך שתאפשר לו לקבל את התפקיד. או כך לפחות הוא חשב
משמעות הצעד, שעליו הכריזו אש ואלרעי-פרייס בתום ביקור במפעל הממתקים שבנוף הגליל, היא שלא ייצאו ממנו מוצרים לשוק. אתמול הבהירה שטראוס כי המפעל ישוב לפעילות רק אחרי תיקון כל הליקויים. יוניליוור ישראל: כל הבדיקות שנעשו לגלידת שטראוס חזרו תקנו
הצרכן הישראלי צורך 3.5 ק"ג של שוקולד בשנה. אילו תחליפים נצרוך בקרוב, בעקבות המשבר בשטראוס ומי השחקנים שהולכים להנות מחלון הזדמנויות לחשיפה מוגברת, בזמן שענקית המזון עסוקה בפרשת הסלמונלה? ובכלל, מה המשמעות הבריאותית ואיך הופכים מחדלים לפגיעה באמון הלקוח?
ענקית המזון החלה לבדוק את הימצאות החיידק במוצריה כבר ברביעי. עם זאת, התוצאות הסופיות התעכבו בגלל חול המועד והגיעו רק אתמול. לפי שעה לא ידוע למשרד הבריאות על נפגעים שצרכו את מוצרי החברה, אולם כמה גולשים דיווחו שחשו ברע, להם ייעץ סמנכ"ל שטראוס לפנות לרופא
חגית רצתה לקנות לנכדים חטיפים מתוקים אחרי פסח, אך נמנעה מכך אחרי הודעת החברה על חשש מהימצאות של חיידק הסלמונלה בכמה מהמוצרים: "הבת שלי אמרה לי לקנות כלום. עזבתי הכול". גם הדר מתל אביב הביעה פחד: "אני אחשוש מעכשיו לקנות מוצרים כאלה, שיעשו בדק בית"
בעקבות הודעת שטראוס על איסוף מרבית מוצרי השוקולד מתוצרתה מחשש לסלמונלה, מוגש המדריך למי שמבקש לזכות בהחזר כספי. הטיפ הראשון: מומלץ להתאזר בהמון סבלנות או להמתין כמה ימים
הודעת שטראוס, לפיה כמעט כל מוצרי השוקולד של החברה ייאספו מהמדפים מחשש להיצאות סלמונלה, מתפתחת לדרמה: קווי הייצור של השוקלד במפעל נסגרו - ועדיין לא ברור מתי ייפתחו שוב. החשש עלה עקב בדיקה שגרתית שהעלתה חשש לסלומנלה בשוקולד הנוזלי, חומר הגלם עיקרי בייצור
שוב ריקול של מוצר אהוב מאוד, במיוחד על ילדים. שטראוס מורידה מוצרים כמו כיף כף, פסק זמן וטעמי מהמדפים עקב חשש לסלמונלה, וזה מה שכדאי שתדעו (ותבדקו)
על אף שבשטראוס חשדו בקיום החיידק במפעל כבר בשבוע שעבר, והודיעו על כך למשרד הבריאות, הריקול החל רק היום. מנכ"ל שטראוס הסביר: "המוצרים לא הגיעו לשוק, לקחנו מקדם בטיחות". בעקבות האירוע מפעל החברה נסגר, והיא ביקשה שלא לצרוך את המוצרים. רשימת המוצרים המלאה
סקירת שוק השוקולד בעולם ובישראל מגלה לא רק הבדלים בכמויות שאנו צורכים, אלא גם טעם ישראלי שונה. למרות החשיפה למותגי יבוא איכותיים, חלקם אף במחירים תחרותיים, הצרכן הישראלי מעדיף את השוקולד שלו חלבי, אבל היכן הכי משתלם לקנות אותו?
ישראל עברה בזמן קצר יחסית ממדינה שבה שתו קפה שחור מטעמי כשרות או מילואים, או "נס על חלב" - למדינה שבה כמעט בכל תחנת דלק נוכל למצוא אספרסו איכותי. המהפכה נכנסה גם לבתים בזכות קפסולות הקפה, שהפכו למוצר צריכה בסיסי עבור רבים. היכן כדאי לרכוש אותן?
שוק הקפסולות התואמות עבר מהפכה ונספרסו כבר אינה השחקן היחיד בשוק. הכירו את הקפסולות החדשות שמיוצרות בטכנולוגיה מתקדמת, מתאימות למכונה ומציעות מגוון רחב של טעמים
משרד הבריאות מזהיר כי מדובר בטבליות שוקולד חלב מעולה עתיר בחלב (אקסטרה) במילוי קרם בטעם וניל עם שברי עוגיות, שנמצאו במספר מצומצם של חבילות ממתקים של עלית. חברת שטראוס פועלת לאיסוף החבילות מהמדפים
במסגרת התוכנית האסטרטגית של חטיבת הממתקים בקבוצת שטראוס לשנת 2018, מיישרת עלית קו עם טרנד הבריאות - ותעדכן את המתכון של הביסקוויט המוכר. עוד כולל המהלך קו מוצרים חדש בקטגורית עזרי אפייה וגם: טעם חדש לחובבי שוקולד פרה
שוקולד טורינו הנוסטלגי שחזר לחיינו, הצרה הצרורה עם הבייגלה החדש, היוגורט הבריא בעל טעם הלוואי וחטיף השוקולד הכי טעים שנכנס למשרדנו בתקופה האחרונה. כל מה שחדש על המדף
חדש על המדף: מה חשבנו על הבמבה חצי-חצי, הגלידות החדשות של פלדמן וכמובן - האם הפיצה של אסף גרניט לרשת דומינוס שווה את הכסף?
m&m's השיקו סוף סוף בארץ את עדשי השוקולד במילוי חמאת בוטנים. האם המוצר עומד בציפיות? וגם: מה חשבנו על חטיפי השוקולד החדשים של עלית, העוגיות היפואיות של פיס אוף קייק ומעדני היוגורט החדשים של יופלה
הגולשים זועמים על שטראוס-עלית בשל השובינזם בפרסומת. "התעליתם על עצמכם בכמה גועל מרוכז אתם יכולים לשים ב 30 שניות. שאפו על המיזוגניות"
שוקולד מקופלת מצופה שלא מתפורר, שוקולד פרה בשילוב בייגלה, פיצה קפואה עם אקסטרה גבינה ותבלין אגוז מוסקט שנוסף למרק נמס בכוס. . כל מה שחדש על המדף
עשרות תלונות הגיעו לרשות כנגד הפרסומת ל'שוש' בהן תלונות הורים שטענו כי הפרסומת משפיעה לרעה על ילדים. בשל כך החליטו ברשות להגביל את שידורה לאחרי שמונה בערב
הפטנט המגן על הקפסולות של נספרסו פג, ולשוק ייכנסו גם עלית, אילן'ס וריאלטו. האם עלית תצליח להצטייר כיצרנית אספרסו איכותית - וכמה השקיעה אילן'ס?
מסקר שערך משרד התמ"ת עם חברת גיאוקרטוגרפיה עולה כי רוב תושבי ישראל מזהים את חברות אלו עם תוצרת כחול לבן. אחריהם ברשימה - עלית ושטראוס