יונדאי טוסון או רנו אוסטרל: מי הג'יפון הכי טוב ב-200 אלף שקל
הבורגנים: יונדאי טוסון הוא מדורת השבט של הקרוסאוברים בישראל כבר יותר מ-15 שנים, רנו אוסטרל הוא הילד החדש שרוצה מקום סביב השולחן ולא סתם סביב, בראש השולחן. מה קרה בפועל?
הבורגנים: יונדאי טוסון הוא מדורת השבט של הקרוסאוברים בישראל כבר יותר מ-15 שנים, רנו אוסטרל הוא הילד החדש שרוצה מקום סביב השולחן ולא סתם סביב, בראש השולחן. מה קרה בפועל?
מנועי הטורבו על שפע הכוח הזמין והמומנט שלהם מציעים ביצועים מעולים מנפחי מנוע צנומים, אבל לפעמים פחות זה גם יותר. יונדאי טוסון האטמוספרי מוכיח את זה
אז מי ייצא מפה הפעם המנצח? זה שעשה את זה בכל הפעמים הקודמות? השחקן החדש והמרשים? חביב הקהל או העסקה שפשוט אי אפשר לומר לה לא? יצאנו, נהגנו, חזרנו עם תשובות
הדור החדש של יונדאי טוסון גדול, מאובזר ואיכותי יותר מקודמו. אבל עדיין עושה שימוש ביחידות ההנעה הוותיקות וברמות הגימור הגבוהות שלו מציג תג מחיר גבוה מאוד. אבל צריך הרבה יותר מזה כדי שלא יהפוך ללהיט שוב
הדור הרביעי של יונדאי טוסון הגיע לישראל. הגדילה במימדים החיצוניים מתונה, אבל המרווח בתא הנוסעים שופר. המנועים נותרו זהים לאלו של הדור היוצא והמחיר מתחיל ב-160 אלף שקלים
מתיחת הפנים של יונדאי קונה מגיעה לישראל עם עדכוני עיצוב קלים ופאנץ' מתחת למכסה המנוע עם 198 כ"ס. יונדאי טוסון החדש מקבל גרסת N ליין במראה ספורטיבי
שמועות על שותפות עם אפל לייצור מכונית חשמלית אוטונומית, גרסה סופר חמה לקונה, טיזר לאיוניק 5 וגם תופעה שגורמת לטוסונים להתלקח מעצמם ואזהרה על חנייה שלהם מחוץ למבנים
עם הצלחה לא מתעסקים ולא מסתבכים, יונדאי טוסון עובר מתיחת פנים עדינה מאוד ומוסיף למתכון המוכר והמוכר אבזור ושיפורים קטנים בתא הנוסעים. יצאנו לסיבוב קצר עם גרסת 2.0 הליטרים
2019 הולכת להיות אחת השנים הסוערות וגדושות הדגמים שנראו ביונדאי ישראל, עם חידוש בכמעט כל דגם, בהם רבי המכר טוסון, i20 וסנטה פה החדשים. כל הבשורות לפניכם