סובארו קרוסטרק החדש בישראל: סוף עידן הסובארו 1,600 סמ"ק
עדיין על בסיס האימפרזה, עדיין בתצורת ההאצ'בק הקומפקטית, אבל מעתה רק עם מנוע 2 ליטר ועם חבילת בטיחות מורחבת. המחיר: החל מ-160 אלף שקל
עדיין על בסיס האימפרזה, עדיין בתצורת ההאצ'בק הקומפקטית, אבל מעתה רק עם מנוע 2 ליטר ועם חבילת בטיחות מורחבת. המחיר: החל מ-160 אלף שקל
יש לו את המראה הנכון, האבזור עשיר, הביצועים טובים ולמי שיעז הוא יציע גם יכולות שטח נאות בגרסת ההנעה הכפולה. האם שברולט טרייל בלייזר הוא הקרוסאובר הכי טוב שאתם מפספסים?
פיג'ו 3008PHEV מציע יכולת נסיעה על חשמל בלבד לטווח ראלי של 50 ק"מ. אבל האם 300 כ"ס, הנעה כפולה, ואבזור שופע מצדיקים את המחיר?
הקרוסאובר של וולוו קיבל מתיחת פנים מינורית, ודיאטה מתחת למכסה המנוע. עם תג מחיר המשאיר עודף מחצי-מיליון שקלים, מה סיכוייו מול יריביו היקרים יותר?
יונדאי הזדרזה להציג מתיחת פנים לדור הרביעי של הקרוסאובר המשפחתי שלה, כדי להתאים אותו לגרסאות היברידיות הממתינות בפתח. מה חשבנו על גרסת הדיזל שעולה 300,000 שקלים?
מרצדס חודרת לטריטוריה כמעט בתולית בעולם היוקרה - ג'יפון קומפקטי במידותיו, אך בעל 7 מקומות ישיבה. אז נהגנו בגרסת ה-250 והיא עושה כמה דברים מעולה, אבל פחות טוב את מה שהיא אמורה לעשות
מדוע אנו צריכים שלושה דיפרנציאלים ומתי הם מפריעים לנו? כיצד מבטלת נעילת הדיפרנציאל את פעולתו הרעה? הבה ונציץ בגחונו של עכבר השטח
נסענו עד אוסטריה הקרה בכדי לנסות בתנאי אמת את מערכת ההנעה הכפולה של ב.מ.וו. אז מה הוא הפלוס האמיתי של ה-xDrive?