בעקבות האח הגדול: ג'אקו 5 בישראל, מ-148 אלף שקל
אחרי שג'אקו 7 הפך לרכב הנמכר ביותר בארץ, נוחת אחיו הקטן והזול בעשרות אלפי שקלים, בגרסאות בנזין וחשמל
אחרי שג'אקו 7 הפך לרכב הנמכר ביותר בארץ, נוחת אחיו הקטן והזול בעשרות אלפי שקלים, בגרסאות בנזין וחשמל
בסוכנות בלומברג מעריכים ש-30% מהמכוניות החדשות שייוצרו בעולם ב-2030 יגיעו בסין. בארץ זה כמעט קרה כבר במחצית הראשונה של 2025, והשקות ג'אקו 5, צ'רי טיגו 4 ההיברידי ושל וויה קוראג' מסמנות גם את מובילת השוק הבאה
המלחמה עם איראן גרמה לכמה איחורים, אבל בשבועות הקרובים יושקו כאן כמה דגמים משמעותיים, ובהם: קרוסאובר היברידי מוזל מצ'רי, קרוסאובר היברידי גדול מדאצ'יה וקרוסאוברים חשמליים מקיה וג'אקו
לאחר שג'אקו 7 שמייבאת כלמוביל הפך לדגם הנמכר בארץ, העניקה לה צ'רי זיכיון נדיר למכירת דגמי ג'אקו ואומודה באוסטריה, שם מחכה לה יריבה מפתיעה. השוק האוסטרי נאמד בכ-250 אלף מכוניות בשנה
ג'אקו 7 הוא הרכב הנמכר ביותר בישראל השנה, אבל 34% מהמכירות שלו היו לחברות ליסינג. מאזדה CX-5 לעומת זאת מסר רק 11% לציים. וגם: המהפך בגזרת החשמלית הכי נמכרת בארץ
בעקבות ההאטה במכירות יוצאים יבואני הרכב בגל מבצעים על דגמים פופולריים, עם הנחות מזומן בשווי 1,500 עד 15 אלף שקל והטבות נוספות
רכבי פלאג אין הייבריד, אלו המאפשרים עשרות ק"מ של נהיגה חשמלית בלי פליטת זיהום ועוד כמה מאות ק"מ בהנעה היברידית בלי חרדת טווח הפכו ללהיט בשוק המקומי. הפגשנו את הטוענים לכתר להשוואתי ראש בראש
ג'אקו 7 פלאג הצליח מתחילת השנה לעקוף את BYD אטו החשמלית ושלל דגמי יונדאי וטויוטה, עם מערכת הנעה מתקדמת ולא יקרה שמאפשרת ליהנות מנסיעה חשמלית בלי חרדת טווח. נהיגה ראשונה
העלאת המס על חשמליות מנחיתה כאן זרם של רכבי פלאג אין סיניים חדשים. כמה רחוק יכול ה-7 הנטען לנסוע בחשמל בלבד?
ה-J7 שכבר נמכר אצלנו בגרסת בנזין יושק בסוף השנה בגרסה היברידית נטענת, ששינויי המס יהפכו לאטרקטיבי. בשנה הבאה יגיע גם ה-J5 החדש, בגרסאות בנזין, חשמל וב-2026 גם פלאג אין. ויש גם דגם מוקטן ומוזל, J5, בדרך