חשבון חשמל: ב.מ.וו iX1 במבחן ראשון
הכניסה של ב.מ.וו לעולם החשמלי נעשית בתנועת מלקחיים של הצעת דגמים חשמליים יעודיים לצד כאלו שהן גרסאות חשמליות של דגמי הבנזין. זה גם הסיפור של ה-iX1 החדש. איך הוא על הכביש
הכניסה של ב.מ.וו לעולם החשמלי נעשית בתנועת מלקחיים של הצעת דגמים חשמליים יעודיים לצד כאלו שהן גרסאות חשמליות של דגמי הבנזין. זה גם הסיפור של ה-iX1 החדש. איך הוא על הכביש
הקרוסאובר הכי קטן של ב.מ.וו מגיע בדור חדש לגמרי, סוגר את הפער שפתחו המתחרים ורושם יתרון אחד משמעותי. רק שהמחיר נושק ל-300 אלף שקל, שווה?
הדור השלישי של ה-X1 יוצע לראשונה עם שלוש מערכות הנעה, בנזין, פלאג אין וחשמלי לחלוטין עם הצהרות על 438 ק"מ. מול מי הוא הולך להתמודד?
העיצוב עודכן, האבזור ברמות הגימור הבכירות נוסף, אך מערכות ההנעה נותרו ללא שינוי עם מנוע 1.5 ו-2.0 ליטרים. הגרסה ההיבירידת נטענת השקע לא בדרך אלינו