אחרי קסטרו: ראובני-פרידן נפרד מקרולינה למקה
מנכ"ל משרד הפרסום זיו קורן במייל לעובדים: "הלכתי לחברים, הודיתי להם על כל השנים היפות והודעתי להם על רצוננו לסיים את הקשר. בשיא. בפיק. פרידה ממרומי פסגת האוורסט של המותגים בישראל"
מנכ"ל משרד הפרסום זיו קורן במייל לעובדים: "הלכתי לחברים, הודיתי להם על כל השנים היפות והודעתי להם על רצוננו לסיים את הקשר. בשיא. בפיק. פרידה ממרומי פסגת האוורסט של המותגים בישראל"
את הפרס היוקרתי של הטקס קיבלו באומן בר ריבנאי Sattchi&Sattchi על יוניליוור וראובני פרידן IPG על קרולינה למקה. פרס ה-Grand Effie הוענק למקאן תל אביב ולתנובה על השקת YOLO
משרד הפרסום הוביל במספר הזכיות בטקס, כאשר הקמפיינים הבולטים שלו "דנית באירופה" ו"מוק" זכו בפרס הזהב. גם "טיסת הספר" של אדלר חומסקי&ורשבסקי ושת"פ איקאה ל"האח הגדול" של מקאן בין הקמפיינים שגרפו את הפרס הנחשק
דרשה מהרשות השנייה לפעול להסרתה מהאוויר של הפרסומת של ראובני פרידן למזון התינוקות "סימילאק" - כך נודע לוואלה! ברנז'ה. הסיבה: "פוגעת בעיקרון ההורות השוויונית". בינתיים, הוחלפה הפרסומת באחרת
המינוי: לאחר כשנתיים וחצי שנים בהן שימשו כמשנים למנכ"ל במשרד. משה ראובני ואודי פרידן האריכו ב-5 שנים את החוזה שלהם מול IPG וישמשו כיו"ר פעילים
ההתמודדות על התקציב, מול שלמור אבנון עמיחי, הוגדרה כ"צמודה עד לשנייה האחרונה". לפני כחמישה חודשים הופסקה ההתקשרות של המשרד עם חברת הסלולר פרנטר אחרי 12 שנים
לפי הפרסומת החדשה של תפוזינה, אישה מזהים לפי הפטמות שלה. למה? כי בעיני הפרסומאים אנחנו הצופים פרימיטיביים מכדי שנבין משהו אינטליגנטי יותר. לילך וולך סחוטה
המשרדים המתמודדים על התקציב של המותג יהושע TBWA, גליקמן-נטלר-סמסונוב, (המטפל כיום בתקציב מירס) גלר-נסיס-פובליסיס, JWT ישראל וברוקנר-נטע-יער
מזרחי טפחות וראובני-פרידן קטפו את הפרסים הנחשקים בתחרות אפי. במספר הפרסים הרב ביותר זכתה קבוצת אדלר-חומסקי
מנכ"ל חברת הליסינג, ינון עמית אישר את העברת התקציב מבאומן בר ריבנאי, אך סירב להרחיב אודות הסיבות להחלפת משרד הפרסום
על פי נתוני יפעת בקרת פרסום, אדלר-חומסקי צמח ב-15% וצימצם את הפער ממקאן, ששומר זה עשור על המקום הראשון; 4 משרדים מחזיקים בחצי מעוגת הפרסום; משרדים שנחלשו: ראובני-פרידן, זרמון גולדמן, יורו, פוגל וענבר-מרחב-שקד
חברי איגוד השיווק הישראלי בחרו בפעם השניה ברציפות עבר הקמפיין של ראובני פרידן IPG למזרחי טפחות. דיוויד ברוזה וביטוח ישיר במקום השני
רמי שלמור: אם ראובני היו מקבלים הפשרה שהצענו מצבם היה טוב יותר; פרידן: שלמור ממשיך בלהטוטים התקשורתיים
רשתות השיווק וקו-אופ הריבוע הכחול בראשן השקיעו בחודש ספטמבר כ-43.2 מיליון שקל בפרסום המבצעים לחג. שטראוס השקיעה בפרסום בחודש זה כ-13.6 מיליון שקל
בכירי החברה, הנערכים להטמעת הממירים הדיגיטליים, נפגשו עם נציגי ראובני-פרידן. במחצית הראשונה נטשו את החברה כמה אלפי לקוחות
היקף התקציב השנתי עליו נערך המכרז הוא תשעה מיליון שקל. המשרדים שהתמודדו במכרז אך לא עלו לגמר הם באומן-בר-ריבנאי וזרמון-גולדמן
תקציב הפרסום של הקופה ל-2009 יהיה 15 מיליון שקל - מעט גבוה יותר מתקציב 2008. תקופת ההתקשרות של המכרז תהיה לשנה
בעקבות המאבק העסקי מול אודי פרידן ואילן שילוח, רמי שלמור עוזב את תפקיד יו"ר איגוד הפרסום. יאיר גלר יחליף אותו
הממונה מבקשת לפרק את החברה השייכת לשלמור אבנון עמיחי וראובני פרידן בטענה כי קיומה אינו תורם לתחרות בשוק הפרסום
הרוכשים הם מייסדי המשרד והמנכ"לים אודי פרידן ומשה ראובני. שווי המשרד מוערך ב-18 מיליון דולר
במכרז יושם דגש על שני נושאים - מיצוב מחדש של המותג טוטו ששקע לאחרונה מול מותגי מפעל הפיס האחרים וגובה העמלות