אז בכמה יתייקרו המכוניות ב-2025? תכינו את הארנקים
כפי שנחשף בוואלה רכב, רוכשי ההיברידיות ומכוניות הבנזין יממנו את הקטנת התייקרות החשמליות: כל רכב לא חשמלי יחויב ב-750 שקל קנס, בנוסף להתייקרות של אלפי שקלים בגלל הקטנת הטבות מיסוי ירוק
כפי שנחשף בוואלה רכב, רוכשי ההיברידיות ומכוניות הבנזין יממנו את הקטנת התייקרות החשמליות: כל רכב לא חשמלי יחויב ב-750 שקל קנס, בנוסף להתייקרות של אלפי שקלים בגלל הקטנת הטבות מיסוי ירוק
הנהגים תמיד היו פרה חולבת מבחינת רשות המסים, אבל שורה של צעדים שמתכנן האוצר יזניקו את מחירי המכוניות החדשות לגבהים חדשים ויפגעו קשות במכירת מכוניות חשמליות
למרות הירידה במכירות רכבי היוקרה מתחילת המלחמה, מתחילת השנה עלו לכבישי ישראל יותר מ-150 רכבי האמר וכ-100 רכבי מרצדס EQS, זינוק של עשרות אחוזים. למה זה קורה וכמה מסים הפסידה המדינה
ברשות המסים בוחנים מחדש את הכוונה להטיל את מס החשמליות על כל הרכבים הנטענים. על הפרק: מס מופחת לרכבי פלאג אין
עדכון: רשות המסים מסרבת לאפשר ליבואני הרכב לשלם מראש את המסים עבור 6,500 מכוניות שבגלל מתקפות החות'ים נשלחו להפליג סביב אפריקה ויגיעו לארץ רק אחרי העלאת המס ב-1 בינואר. הרשות: בוחנים ערעור שהגישו היבואנים
יומיים לפני הדיון בוועדת הכספים: משה בן זקן פנה למנהל רשות המסים: "העלאת המיסוי מנוגדת למדיניות הממשלה, תפגע בפריפריה ובמאבק ביוקר המחייה"
למרות ההאטה הכלכלית מכירות הרכב השנה עלו ב-11%. וזו רק ההתחלה: בינואר יוכפל מס הקנייה על רכב חשמלי ויבוטלו ההטבות על רכבי פלאג אין: איזה זה ישפיע על המחירים ואיך אתם יכולים לנצל את המהלך לטובתכם
ועדת הכספים אישרה היום את קבוצות מחירי המכוניות החדשות, מהן נגזרות אגרות הרישוי לרכב ושחרר את פקק המלאי האדיר בנמלים. החדשות הטובות: העדכון יוביל לחיסכון של מאות שקלים בשנה. המחיר למדינה: 4.2 מיליון שקלים
את הדברים אמר ערן יעקב, מנהל רשות המיסים ומ"מ מנכ"ל משרד האוצר בפורום DUN'S 100 של בכירי ענף הרכב והתחבורה ורמז כי המיסוי יחושב לפי נסועה, מה שעלול לעורר התנגדות בקרב תושבי הפריפריה
הולכים להצביע בקלפי? לא חראם על יום החופש? נו טוב, לפחות נשפר את העתיד שלנו. רגע, בעצם לא... הנהגים מעניינים את המפלגות רק כאשר אפשר לחלוב אותם. ואתם לא מאמינים עד כמה
בהיעדר יכולת "לצבוע" צריכת חשמל לתחבורה, ועם הגדילה הצפויה בכמות כלי הרכב החשמליים בשנים הקרובות, תצטרך למצוא המדינה דרכים יצירתיות יותר לגבות מס. דורון ודאי, מנכ"ל שלמה מוטורס, חושב שהפתרון יהיה מס נסועה
שקט, גו(נ)בים פה. מדי שנה, משלמים נהגי ובעלי הרכב בישראל סכום בלתי נתפס של יותר מ-42 מיליארד שקלים לקופת המדינה. מה אתם מקבלים בתמורה? קדחת! "וואלה!רכב" עם המספרים המלאים. לקרוא ולבכות
"היתרון" האמיתי של שוק הרכב הישראל מנקודת המבט של הכנסות המיסוי, הוא השליטה הטוטאלית והממוקדת של המדינה בביקוש לרכב באמצעות מנגנון המס
ההודעה על המשך סבסוד הצהרונים והתוכנית להקטנת הגירעון גרמו לכם לאנחת רווחה? תחשבו שוב, את הכסף לשם כך המדינה מתכוונת להוציא מהכספומט שנקרא הנהג הישראלי
יותר מחצי מיליון כלי רכב חדשים עלו על כבישי ישראל ב-24 החודשים האחרונים, אבל לא נראה שזה מדאיג את מקבלי ההחלטות. ומה עם יוקר המחיה? כולם מגלגלים אחריות
לא רק מיסי הקנייה החלים על רכישת רכב בישראל הם הגבוהים בעולם: מחקר של הכנסת גילה פער של 310% לרעת ישראל באגרות הרכב בהשוואה לאגרות שנגבות ב-12 מדינות. האגרה המירבית לרכב דו גלגלי בישראל: 270 שקל בהשוואה ל-145 שקל בעולם
כפל מס על שווי השימוש ברכב, המחירונים הפיקטיביים של היבואניםו הכשל במיסוי הירוק: שבועות ספורים לפני הבחירות ואף מועמד לא מרים את הכפפה החברתית ■ גם הפוליטיקאים שנהנים מרכב צמוד ישלמו על זה מכיסיהם