חוקרים גילו: חולדות אוהבות לנהוג ונהנות "להאיץ על הכביש"
מחקר מתמשך גילה לאחרונה שחולדות שהתבקשו לנהוג במכוניות זעירות לא עשו זאת רק כדי לקבל תגמול טעים בסוף הדרך - אלא גם כי הן נהנות לנהוג וללחוץ על הגז
מחקר מתמשך גילה לאחרונה שחולדות שהתבקשו לנהוג במכוניות זעירות לא עשו זאת רק כדי לקבל תגמול טעים בסוף הדרך - אלא גם כי הן נהנות לנהוג וללחוץ על הגז
זה מסוג הדברים שיכולים להתרחש רק בגרמניה, הנקודה בה מרדף אחרי מהירות, יכולת הנדסית פוגשת נטיה לקחת כל פרויקט ברצינות תהומית. הפעם, וואוו
תושב רחוב צדדי שהפך לקיצור דרך פופולרי החליט שלא לחכות למענה של המשטרה לנהגים המאיצים דרך השכונה והציב ארגזים שנראים כמו מצלמת מהירות. זה לא מצא חן בעיני השוטרים
האשלייה האופטית הבאה תסייע לכם לשלוט על מהירות הסרטון בלי ללחוץ על כלום - ועל הדרך גם תפתור לכם את הבחילה שאתם חוטפים מדי פעם בעת נסיעה על הכביש. נסו את זה בעצמכם - זה לגמרי עובד
קטגוריית גלאי הרדארים נותרה די מצומצמת בשנים האחרונות מכיוון שאין באמת הרבה מוצרים שעושים עבודה טובה ובעיקר מדויקת בתחום. עם מדיניות האכיפה של משטרת התנועה הגיע הזמן שתצטיידו באחד כזה. בדקנו את ה-Uniden R7IL
הרתעה? הצלת חיים? על פי הנתונים נראה שהמיקוד של אכיפת המהירות בכביש 1 מונע משיקולי עלות-תועלת והופך למודל כלכלי ולא כזה של שיטור מציל חיים. כך מגיעים לכ-100 אלף דוחות בשנה
הקשר בין מהירות כגורם לתאונת דרכים לא הוברר עד היום. אבל זה בין כיס הנהג לקופת המדינה הוא כזה שלא ניתן להתעלם ממנו. עו"ד עמרי ארגמן מצייר כרוניקה של אכיפה פופוליסטית במסווה של מלחמה בתאונות דרכים
תושב הצפון נתפס נוהג בפרארי 458 איטליה במהירות של 219 קמ"ש בכביש של 90 קמ"ש, לאחר שנעצר התברר שכמות האלכהול שנשף עומדת על 390 מ"ג. הוא נעצר, רישיונו והרכב נפסלו ל-30 יום
600 מיליון שקלים, זו ההכנסה שהניבו למדינה מצלמות המהירות בארבע השנים האחרונות, מדובר בתשואה שאין לה אח ורע בעולם. הבעיה: הן לא עושות את העבודה, והכסף לא הולך למקומות הנכונים
כאשר ההחלטה שגויה, התקינה חובבנית, הביצוע רשלני, האכיפה מרושעת וכל זה עטוף בהסתרה וכחש - אמון הציבור במערכת, במטרותיה ובאינטרסים מאחוריה מתרסק
שקר המהירות הגדול, שקר היעילות, שקר התכלית, גזל הציבור ולמה אולי זו ההזדמנות של המשרד לבטחון פנים, משרד התחבורה ושל כולנו להוציא משהו טוב מהפרשה הזו?
30 פוזות בדקה, דקה נוספת להחלפת תלבושת וחוזר חלילה - 150 פעמים ביום עם הפסקה של עשר דקות בלבד. זה מה שצריכות לעבור הדוגמניות הסיניות שכבשו את הרשת
ההבדל טמון כמובן, במרחק ובעצימות אבל הרעיון נותר זהה: להגיע מנקודה א' לנקודה ב' בזמן הקצר ביותר. זה רק נראה פשוט, אבל מדובר בתורה שלמה עמוסת חוקים וכללים
כל רץ מנוסה יודע שלרוץ מהר ככל האפשר זה בכלל לא המטרה, אלא ריצה מהירה לאורך זמן ארוך היא הקושי האמיתי. לסגור את הפה, למצוא איזו עליה תלולה וכמובן, לאכול נכון - כל העצות שיהפכו אתכם לרצים מהירים יותר
בג'ורג'יה שבארה"ב הוגשה הצעת חוק הקוראת לאסור ל-12 חודשים נהגים המאטים את הקצב במסלול השמאלי. האם יש הרגלים מרגיזים נוספים הראויים לעונשים חמורים יותר?
המהירות המרבית תעלה היום ל-110 קמ"ש במקטעים שהוכרזו על כביש ירושלים-ת"א, כביש מכבית והקטע בין קיסריה לעתלית בכביש החוף. בקרוב: כביש 6 יעלה ל-130 קמ"ש
למרות הנתונים המצביעים על ירידיה בתאונות הדרכים, טוען מנכ"ל "אור ירוק" שמואל אבואב כי אסור להעלות את מהירות הנסיעה בכבישים בישראל. "המטרה היא להציל חיים"
הספרדים מצאו דרך להלחם בעליית מחירי הדלק: הפחתת המהירות בכבישים ל-110 קמ"ש במקום 120 קמ"ש. זה מה שיביא את הישועה?
החל מהיום (חמישי) תעלה המהירות המותרת במספר כבישים בישראל. משטרת ישראל תאפשר לכם לנסוע גם 120 קמ"ש
שר התחבורה הודיע על שינוי מהירות התנועה בכבישי הארץ כך שתתחשב ברמת הבטיחות שלהם. עקב כך תעלה המהירות המותרת בכבישים 1, 431, 4, כביש החוף, נתיבי איילון ועוקף ב"ש
מחקר חדש מלמד: נהגים מעל גיל 60, סופגים יותר קנסות ממצלמות תנועה נייחות מכפי שהיה לפני עשור. הצעירים הסתגלו טוב יותר
כולנו ממהרים, אך עד כמה? עמותת 'אור ירוק' ערכה משאל מקיף בקרב נהגים שהחליטו להתוודות לתוך האפרכסת
משאל שנערך בין גולשי וואלה! רכב, גילה כי עבירות התנועה הנפוצות ביותר הן נהיגה במהירות גבוהה ודיבור בסלולרי
מעל ל-70 אחוזים מהנהגים בבריטניה נוהגים במהירות העולה על המותר באופן קבוע, כך עולה מסקר של 'RoadPilot'
הנהגים בישראל איבדו את אמונם במערכות האכיפה, כך עולה מסקר שערך 'המרכז ללימודים אקדמיים'