לראשונה במרכז רפואי בישראל: שיבא פתחו מרחב טיפול בטראומה בלב הטבע
המרכז החדש "האלמנט החמישי", שנפתח בבית החולים השיקומי בשיבא, מציע טיפול חדשני המשלב טבע, פסיכותרפיה, עבודה עם הגוף וקהילה. המטרה: לסייע לנפגעי טראומה, לוחמים, משפחות שכולות ופצועים להתמודד עם השלכות המלחמה ולהגביר את ההתמדה בטיפול
