הון שלטון: נתיבי האגרה ימשיכו לעשות כסף על חשבון סיכון חיי הרוכבים?
בעוד על תרומתם של כלים דו גלגליים להפחתת העומס בכבישים אין וויכוח, את האפשרות לעשות זאת בביטחון כנראה לא כולם מבינים. האם הפעם יהיה שינוי?
בעוד על תרומתם של כלים דו גלגליים להפחתת העומס בכבישים אין וויכוח, את האפשרות לעשות זאת בביטחון כנראה לא כולם מבינים. האם הפעם יהיה שינוי?
משרד התחבורה יחל בקרוב בעבודות להקמת נתיבים מהירים נוספים בדומה למיזם האגרה בכניסה לתל אביב מכוון ירושלים. בעתיד - נהיגה מראשון לציון עד נתניה בלי פקקים. אופנועים יורשו לרכוב בנתיב האגרה ללא תשלום
מדוע משרד התחבורה נותן עדיפות לרכב שתופס חניה יקרה? העול הכספי נופל עלינו, הרווח של הממשלה
הנתיב המהיר מפעיל חניון ושירות שאטלים על מנת להפחית מהעומס בתוך גוש דן - אך מסתבר שהחניון מתקשה לעמוד בביקושים הגבוהים - עד כדי כך שהנהגים חורגים מתחומו
על השלט בכניסה לנתיב המוביל מנתב"ג למחלף קיבוץ גלויות הופיע היום המחיר הגבוה ביותר מאז פתיחתו ב-2011. עד היום הייתה תקרת המחיר 97 שקלים. הנהגים נדהמו: "זו פשוט שערורייה"
פרויקט הנתיב המהיר, שהופעל לראשונה ב-2011, נחשב הפתרון המוצלח ביותר עד היום לצמצום כניסת כלי רכב לתל אביב בשעות הבוקר ויציאה בשעות אחר הצהריים - אז למה הבנייה מתעכבת?
הרחבת שירותי הנתיב המהיר שתחסוך כל בוקר כניסת 2,000 מכוניות לתל אביב וצריכה הייתה להתחיל לפני חצי שנה לא זזה, כי במשרדי הממשלה מתקשים להחליט מי יבצע
מדד התחבורה: כמה נסעו ברכבת, כמה באיילון, כמה לקחו גטקסי. המרכז סואן, פקוק ומזוהם. אולי נלמד משהו מהפריזאים?
בעוד שהשימוש באמצעי התחבורה האחרים עלה וירד במשך שבעת החודשים שבהם אנו אוספים את הנתונים, נתוני החונים ונוסעים בשאטל רשמו עלייה לאורך כל התקופה
מחיר המקסימום לנסיעה בנתיב המהיר לתל אביב יעלה היום ויעמוד על 85 שקל, במקום מחיר של 75 שקל שהיה נהוג עד כה. בין השעות 6:00-10:00
החברה המפעילה את הנתיב המהיר, שפיר הנדסה, מפעילה שני קווי שאטלים מהחניון חתוך תל אביב. הביקוש הגובר הביא לכוונה לפתוח קו נוסף אך ההפעלה נדחתה
כשנה וחצי לאחר פתיחת הנתיב המהיר, הכניסה לתל אביב מכביש 1 ממשיכה להיות פקוקה, גם לאחר "תיקון" צוואר הבקבוק שנוצר במקום
זכיינית הנתיב המהיר לתל אביב: האוטובוסים שעוברים בנתיב והצללות מתחת לגשרים מאטים את התנועה ולכן יש להנמיך את רף גביית האגרה
החלו העבודות להרחבת קצה הנתיב המהיר לתל אביב. תמשכנה כשנה ובעיקר בלילות כדי למזער את הפגיעה בזרימת התנועה
התעריף עולה ל-7 שקלים. שלושה חודשים לאחר שהנתיב נפתח - 1,000 איש משתמשים בשאטלים במתחם "חנה וסע" מדי יום
זכיינית הנתיב המהיר חברת 'שפיר' תובעת מהמדינה 200 מיליון שקל. ביקוש גבוה הקפיץ את האגרה בנתיב ל-24 שקל
עשרות פניות גולשים הציפו את תיבת המכתבים שלנו בעקבות הבקשה לשמיעת דעתכם על הנתיב המהיר. להלן התגובות הנבחרות
חודש ימים לאחר פתיחתו לשימוש של הנתיב המהיר לתל אביב, ב-9 בינואר, אנחנו רוצים לשמוע מכם את דעתכם עליו. כתבו לנו
כשל בעת כיול מערכת האגרה ייקר את התעריף לנהגים מ-6 שקלים ל-12 שקלים - אף שהנתיב לא התמלא. הזכיין מסר למדינה כי לא יחייב את הנהגים באגרה העודפת
כשל בעת כיול מערכת האגרה ייקר את התעריף לנהגים מ-6 שקלים ל-12 שקלים - אף שהנתיב לא התמלא. הזכיין לא יחייב את הנהגים באגרה העודפת
החשב הכללי הודיע כי בעלי רכבים ממשלתיים לא יוכלו לממן את הנסיעה בנתיב המהיר בין י-ם לת"א מתקציב המדינה. מי שייפר את ההוראה יחויב בקנס
נתיב האגרה המהיר לת"א מי-ם מתקשה לעבור את המבחן המעשי הראשון בשיא העומס של שעות הבוקר. הנוסעים לא ממהרים להיכנס לנתיב היקר והפקק בכניסה לת"א נותר כשהיה
הנתיב החדש מחבר בין מחלף נתב"ג למחלף קיבוץ גלויות בתל אביב, וצפוי להקל בצורה משמעותית על עומסי התנועה בכבישים באיזורים אלו. טווח האגרה ינוע בין 6 ל-20 שקלים, בהתאם לעומס
הנתיב המהיר בכניסה לתל אביב מכיוון ירושלים ייפתח מחר לראשונה לתנועת כלי רכב. בין המרוויחים: נוסעי התחבורה הציבורית, בעלי תו נכה ובעלי ארבעה נוסעים ויותר ברכב, שייסעו בחינם
שיטת ה"בנה-תפעל-העבר" החדשה, מרגילה אט אט את הציבור בישראל לשלם פרמיה על נסיעה בכביש. קודם כביש 6, אחר כך מנהרות הכרמל, עכשיו נתיב מהיר בכביש 1. איפה זה יגמר?
מדובר בהסבת הנתיב השמאלי בכביש 1, מסיבוב מוצא עד גינות סחרוב, לנתיב מהיר בתשלום
עלות הנסיעה בנתיב המהיר לתל אביב עלולה להאמיר לכדי 75 שקלים. מורה נבוכים למי שרוצה להשתמש בו, אבל חושש
ברגע האחרון הסכימה המדינה לפצות את הזכיינית בכ-10 מיליון שקלים. העבודות יחודשו בתוך שבוע, הפרויקט יושלם בדצמבר 2010
הפרויקט מגיע לנקודת הכרעה: החשב הכללי במשרד האוצר שוקי אורן, ייפגש עם מממני הפרויקט בניסיון ליישב את המחלוקת סביב הדרישה לפתוח את הסכם המימון מחדש
שפיר הנדסה ומגדל עדיין לא הגיעו להסכמה על שינוי הסכם המימון; המדינה התבקשה לתת ארכה של שלושה שבועות
גם לאחר שהושגה פשרה, עדיין ישנה מחלוקת בין המדינה לזכיינית פרויקט הנתיב המהיר בשל השפעת קיצורו על ההכנסות
פשרה בפרויקט הנתיב המהיר לתל אביב: המדינה ושפיר סיכמו לוחות זמנים חדשים לבניית מערכת האגרה