חברת החשמל: נהגנו בב.מ.וו i5 החדשה
לאורך 51 שנותיה לא נאלצה סדרה 5 להתמודד עם אתגר משמעותי ומורכב כמו זה שמונח לפתחו של הדור השמיני שלה: המעבר להנעה חשמלית. אחרי שהיינו מראשוני העיתונאים לנהוג בה, זה מה שיש לנו לומר עליה
לאורך 51 שנותיה לא נאלצה סדרה 5 להתמודד עם אתגר משמעותי ומורכב כמו זה שמונח לפתחו של הדור השמיני שלה: המעבר להנעה חשמלית. אחרי שהיינו מראשוני העיתונאים לנהוג בה, זה מה שיש לנו לומר עליה
מכונית הסאלון של ב.מ.וו מוצגת עם מגוון רחב של מנועים, החל בבנזין הבסיסי ועד לגרסאות החזקות בעלות שני מנועים חשמליים. מה היא מחדשת ומתי היא בישראל?
ב.מ.וו מתכוננת להציג מתחרה משלה בקטגוריית מכוניות הסאלון החשמליות. תוצג לקראת אוקטובר עם הצעה ייחודית - גם בסטיישן
יבואנית ב.מ.וו תוסיף להיצע של סדרה 5 את גרסת הפלאג אין החזקה, המשלבת מנוע השש בטור של היצרנית עם הנעה חשמלית. המספרים: 394 כ"ס, 4.6 שניות ו-565 אלף שקלים
מתיחת הפנים של מכונית הסאלון של ב.מ.וו תשווק רק בגרסה ההיברידית נטענת השקע. ההספק המירבי עלה ל-292 כ"ס והמחיר ל-480 אלף שקלים
עד שתגיע M5 החדשה בחודש מרץ הקרוב, ב.מ.וו חשפה בגרמניה את ה-550 עם חבילת M פרפורמנס, שתעניק לכם רגעי הנאה עם קצת יותר מ-460 כ"ס, רחמנא ליצלן