יום מסלול עם דגמי 'קופרה' הספורטיביים
יבואנית Cupra סגרה ללקוחותיה את מסלול המרוצים 'מוטורסיטי' לשלושה ימים של השחזת צמיגים, הקזת בנזין ואדרנלין. המסלול רחש בנחילי קופרות זועמות, וגם אנחנו באנו לעשות סיבוב
יבואנית Cupra סגרה ללקוחותיה את מסלול המרוצים 'מוטורסיטי' לשלושה ימים של השחזת צמיגים, הקזת בנזין ואדרנלין. המסלול רחש בנחילי קופרות זועמות, וגם אנחנו באנו לעשות סיבוב
החטיבה הספורטיבית של סיאט שמציינת השנה שלוש שנים להקמתה מתחילה את השיווק העצמאי שלה בישראל. כרגע בהיצע: לאון, אטקה ופורמנטור
יבואנית סיאט לישראל החלה במכירה מוקדמת של הקרוסאובר אטקה מתוח הפנים. ברשימת החידושים: רענון עיצוב, מערכות בטיחות, רמת גימור חדשה ועליית מחירים
דגם הבכורה של החטיבה הספורטיבית של סיאט הוא ג'יפון בריון שמחבר מרכב שימושי למערכת הנעה כפולה שמזינה 300 סוסים לאספלט. כמה כיף הוא מייצר לשקל, מי הלקוחות שלו ומי המתחרים שלו?
הסנונית הראושנה של מותג הספורט של סיאט "קופרה" הוא האטקה. על בסיס הג'יפון הקומפקטי יצרה החברה טיל קטן עם 300 כ"ס ותאוצה ל-100 קמ"ש ב-4.9 שניות
סיאט אטקה מגדילה מנוע ל-1.5 ליטר המוכר של קונצרן פולקסוואגן, ומתחדשת ברמת גימור ספורטיבית FR. האם זה מצדיק מחיר של 168 אלף שקלים?
ג'יפון תקרא לאחותך. סדנת ABT הגרמנית מציגה את הגרסה החמה באמת לקופרה אטקה, עם 350 כ"ס לא היינו מזלזלים בבריון הקטן והקשוח הזה
המותג קופרה מנסה להתנתק ממשפחת סיאט ולצאת לדרך עצמאית, רווחית ונחשקת יותר. הסנונית הראשונה היא הקרוסאובר המוכר אטקה, חמוש במנוע ספורטיבי, 300 כ"ס, הנעה כפולה ומראה מופנם למדי