M5 החדשה בישראל. 1.2 מיליון שקל וצליל המנוע שחייבים לשמוע
עדיין עם V8 בנזין, אבל בצו השעה לראשונה גם עם מערכת פלאג אין חשמלית - ב.מ.וו מתחילה לשווק את גרסת העל של סדרה 5, ה-M5. כמה כוח, כמה כבוד, כמה כסף?
עדיין עם V8 בנזין, אבל בצו השעה לראשונה גם עם מערכת פלאג אין חשמלית - ב.מ.וו מתחילה לשווק את גרסת העל של סדרה 5, ה-M5. כמה כוח, כמה כבוד, כמה כסף?
ב.מ.וו M5, עבור מי שמכיר לא צריך יותר מזה, עבור כל השאר, המספרים: מנוע V8, 4.4 ליטר מוגדש טורבו, 600 כ"ס, 3.4 שניות למאה ואפשרות להסרת מגבלת המהירות שתביא אותה ל-305 קמ"ש מירביים. בשביל היום יום: יש גם דגמי מיני חדשים
הדור החדש, השישי בגלגוליה של גרסת השרירים על בסיס מכונית הסאלון של ב.מ.וו היא החזקה והמתקדמת ביותר בתולדות סדרה 5. 600 סוסים והנעה כפולה בדרך לישראל בראשית 2018
לקראת השנה האזרחית הבאה, מעבירה ב.מ.וו את כל דגמי ה-M שלה סדרה של שינויים קלים. במנוע לא נגעו
הווייסמן GT כבר לא מרגשת כבעבר, אז הלכו המהנדסים לב.מ.וו משם הביאו לה את המנוע של ה-M5
יש לכם M5 בבית? סדנת G-Power יכולה להפוך אותה לב.מ.וו המהירה בעולם תמורת 300 אלף אירו. שווה?
סדנת Dinan מארה"ב החליטה כי מנוע ה-M V10 של ב.מ.וו אינו חזק מספיק. זה מה שקורה כשמשמינים