דווקא בעידן של קיטוב - הקהילות הדיגיטליות מגבירות את הסולידריות החברתית
בזמן שהרשתות החברתיות מואשמות בפגיעה בדמוקרטיה, דווקא שם צומחות הקהילות הדיגיטליות החזקות והמשפיעות ביותר, שמגבירות את הערבות ההדדית ומחזקות את תחושת האחדות בחברה
בזמן שהרשתות החברתיות מואשמות בפגיעה בדמוקרטיה, דווקא שם צומחות הקהילות הדיגיטליות החזקות והמשפיעות ביותר, שמגבירות את הערבות ההדדית ומחזקות את תחושת האחדות בחברה
עם יותר מ-5 מיליון חברים בפייסבוק ואין ספור תחומי עניין, הקהילות מהוות עולם תוכן שלם לאנשים רבים. אז מה הסוד שהופך קהילה למצליחה? מה הן מעניקות לחבריהן? ולמה חברות מסחריות בונות, אף הן, קהילות סביב ערכי המותג שלהן?
בזמן שעסקים רבים הפסיקו לחלוטין את הפעילות השיווקית שלהם בעקבות המלחמה, הפודקאסטים עדיין נמצאים במגמת עליה. במה הם שונים מערוצי השיווק הרגילים ומה זה מלמד על העדפות הצרכנים בתקופת משבר?
קהילות דיגיטליות הן התשתית של הטוב המשותף. בימים אלה בהם כולנו מצויים בשבר עמוק המלווה בחרדה, עצב ואי-ודאות, הקהילות הדיגיטליות מתפקדות כנקודות אור. אז איך נוודא שהקהילה המקוונת שלנו משרתת את טובת הכלל ומעצימה אותה?
ניהול קהילות הפך בשנים האחרונות למרכיב מהותי באסטרטגיה השיווקית של מותגים וארגונים בכל התחומים. אז מה נדרש היום ממנהלי הקהילה ואיך עושים את זה נכון? וואלה! שיווק ודיגיטל עושה סדר
עד לפני 3 שנים אסור היה לחשוב עליה ובטח שלא לדבר עליה, אבל לאחרונה, הרעיון המהפכני של מונטיזציה - גביית תשלום על פרסום בקבוצות פייסבוק - הפך למטרה הכי נחשקת של מנהלי הקהילות. מה קרה פה ואיך בכלל עושים את זה? זאביק אבינר, 'האדמין של ירושלים', מסביר
הפוטנציאל העסקי של קהילות כאמצעי שיווק הפך בשנים האחרונות לנושא מרכזי במחלקות השיווק של ארגונים מכל הסוגים, אבל הפעילות האינטנסיבית הזאת לא תמיד נושאת פירות. אז איך עושים את זה נכון, על מה כדאי לשים דגש, והאם זה בכלל שווה את המאמץ?
עד שלא תכנסו סביב המותג שלכם קהילה של אוהדים שירצו להשוויץ בו, לספר עליו, לעמוד עבורו בתור ולעתים גם להילחם למענו, אין לכם באמת מותג, טוען אלון וינפרס, ואנחנו נאלצים להסכים
זאביק אבינר, האדמין הבלתי מעורער של ירושלים, מגלה איך באמת מנוהלות קהילות ברשת, ומה קורה כשהקהל מסוכסך ומפולג. כתבה שניה בסדרת "הסודות של מנהלי קהילות מצליחות".
עם מיליוני ישראלים בקהילות שהוא הקים ומוביל, נדמה שאהוד פורת כמעט פיצח את הקוד החברתי-תרבותי שלנו, באמצעות הרשת. רגע לפני הבחירות לקחנו אותו לשיחה צפופה כדי להבין איך עושים את זה
על רקע המעבר לתכנים קצרים וויזואליים בטיקטוק ואינסטגרם, קבוצות פייסבוק חוות רנסנס, ויש שיגידו שהן הדרך היחידה לייצר שיח משמעותי עם הקהל שלכם. אבל אם חשבתם שקבוצות פייסבוק הן עניין של "הגדר ושכח"- תחשבו שוב. הנה כמה עקרונות חשובים שאתם לא רוצים לפספס
בראיון עם צבי קרינסקי הוא הצהיר ש"אם יש לכם קהילה או רשימת תפוצה, אפשר להפוך אותה להכנסה חודשית". שאלנו אתו איך עושים את התהליך הזה? ואיך מחשבים שווי של קהילה? והפתענו מהתשובה
אחרי יום העצמאות, מגיעה סקירת הקהילות הדו-שבועית אל יהודים וישראלים שחיים בחו"ל
השבוע מגיעה סקירת הקהילות הדו-שבועית אל כותבי וקוראי הפאנפיקים, ספרות המעריצים