תשכחו את פריז: המספרים שמאחורי קריסת מכירות הצרפתיות בארץ
בתוך 20 שנה נחתך נתח השוק של פיג'ו, רנו וסיטרואן בארץ בחצי. איך זה קרה, למה ארדואן קשור ומה הדגם הצרפתי היחידי שישראלים ממשיכים לאהוב
בתוך 20 שנה נחתך נתח השוק של פיג'ו, רנו וסיטרואן בארץ בחצי. איך זה קרה, למה ארדואן קשור ומה הדגם הצרפתי היחידי שישראלים ממשיכים לאהוב
הקרוסאובר הצרפתי החדש אמנם דומה לקודמו, אבל מתקדם בהרבה ויהיה הראשון שיביא הנעה חשמלית לקטגוריה שלו. זה מה שגילינו מאחורי ההגה
המלחמה והירידה במכירות הרכב הביאה לגל מכירות רכבי אפס ק"מ בידי היבואנים עצמם, מדאצ'יה ועד קאדילק, בדגמי בנזין וחשמל, בהנחה של 6,000 עד 155 אלף שקל ממחירי המחירון שלהם כחדשים
מג"דים, מח"טים ומפקדי טייסות יוכלו לבחור בין קיה ספורטאז', פיג'ו 3008 או 408 וטויוטה קורולה היברידית בליסינג. שווי הרכבים: כ-170 אלף שקל
מתחילת השנה זינק מחיר הבנזין כמעט בשקל לליטר, בזמן שחשמליות מיד שנייה כבר מזמן לא נמכרות מעל למחירון. כמה אפשרויות בנות שנתיים-שלוש בפחות מ-120 אלף שקל
ברשימת 10 המשומשות הזולות ביותר לאחזקה שפורסמה בבריטניה מככבות כל המועמדות הרגילות שתצפו למצוא בה. אבל יש גם אחת, זולה וחסכונית, שכדאי מאוד לפתוח את הראש לגביה. זו הסיבה
מכוניות המירוץ האלו רק נראות כמו דגמים רגילים, בפועל הן היו מכונות שנסעו על טירוף, דלק מירוצים ונהגים לא ממש בסדר בראש מאחורי ההגה
כמעט 130 שנה אחרי שארמנד ויוג'ין פיג'ו הציגו את המכונית הראשונה שלהם, קסבייה פיג'ו מוכר מסחריות באירופה ובאמריקה, מכין להן גרסאות מימן ולא מפחד מהתחרות מהמזרח: "נהדר להיות חלק מההרפתקה הזאת"
הדור החדש של פיג'ו 5008 הוצג ולצד החידושים המתבקשים הוא מביא עוד זווית מעניינת, יוצע עם מנועי בנזין, פלאג אין היברידי וכן בגרסה חשמלית. בישראל בתחילת 2025
כשהמכונית הנמכרת ביותר באירופה היא טסלה מודל Y, פיג'ו העדיפה שהגרסה הראשונה של ה-3008 דור שלישי שנפגוש תהיה חשמלית. האם תצליח לעשות את המעבר ולהישאר פיג'ו?
בדור השלישי שלו הקרוסאובר הצרפתי פותח פער מטסלה מודל Y ויונדאי איוניק 5 בטווח הנסיעה, מקבל תא נוסעים מהרהיב וטעינה איטית-מהירה ראשונה בקטגוריה. מתי הוא בארץ?
תופעה כזו לא הייתה פה כבר הרבה זמן. כל כמה ימים מודיעה יבואנית אחרת על הפחתות מחירים והנחות של עד 20 אלף שקל, ובחברות הליסינג שבו לחיים מכיראות האפס ק"מ, עם הנחות של עד 70 אלף שקל בדגמי יוקרה. ומי הסיני שיעביר לכם שנתיים בלי ירידת ערך?
אחרי שהקרוסאוברים הכחידו כמעט לחלוטין את מכוניות המנהלים, פיג'ו מחזירה לחיים את סדרה 400 ועושה את זה בסטייל ועם רצון להוכיח שהשיניים של האריה הזה עדיין חדות
היא גבוהה ממשפחתיות, ארוכה מג'יפונים כמו טוסון ו-3008, ויש לה עיצוב קופה: פיג'ו 408 מושקת בארץ ב-169 אלף שקל, נמוך מההערכות המוקדמות, אך בגרסת בנזין בלבד, ללא ההיברידית הנטענת המובטחת
כאשר מכונית מקבלת הצעת קנייה שנמוכה ב-26 אלף שקל ממחיר השוק הייתם חושדים שמדובר בגרוטאה או בקונה לא רציני. שתי ההנחות האלו לא נכונות במקרה הזה, אז מה קרה שם ומה אפשר ללמוד?
פיג'ו מעניקה "שוק" חשמלי לדגמיה: טווח משופר ל-e2008, יחידה היברידית מתונה חדשה ל-3008 הבסיסית והתרשמות ראשונית מגרסת הפלאג אין השרירית שתופיע ב-408 החדשה. מתי תוכלו לרכוש אותן?
פיג'ו מצטרפת לטרנד קטנועי הקרוסאובר עם קטנוע שתוכנן מראש ככזה ואינו הסבה לדגם קיים. התוצאה: קטנוע-SUV גדול, נוח, איכותי, בעל יכולת נסיעה מרשימה בשבילים ומראה לא שגרתי
היברידי, פלאג אין או חשמלי? וואלה מדרג את הקרוסאוברים המחושמלים הטובים ביותר כדי לעזור לכם לבחור את האוטו שיחסוך לכם בדלק
המחירים החדשים של טסלה מודל 3 החזירו אותה למעמד "שוברת השוק" ממנו נהנתה עם ההשקה שלה. זה הזמן לבדוק מה מציע השוק החשמלי במחירים של עד 200 אלף שקל
עשרות אלפי ישראלים רכשו דגמי דיזל של פיג'ו-סיטרואן כדי ליהנות מחיסכון גדול בדלק. אולם מכל נוזל האוריאה שמסייע לנקות את פליטת הדיזל כושל, וחושף את הבעלים להוצאה של אלפי שקלים. תביעה ייצוגית כבר הוגשה. היבואנית: "הנושא מתנהל במישור המשפטי"
סטלנטיס מרחיבה את ריקול רצועת התזמן המתפוררת בדגמים עם מנועי ב-1,200 סמ"ק טורבו-בנזין: כעת הוזמנו עוד 7,480 מכוניות לביצוע עדכון תוכנה, בדיקה של הרצועה והחלפה שלה
בפברואר 1983 השיקה פיג'ו את הסופר המיני שהצילה אותה. אחרי שנה היא כבר הגיעה לארץ, ובהמשך שימשה את הסא"לים בצה"ל והפכה לאייקון גם כאן עם ה-GTI. כמה עדיין נוסעות?
המעבר לרכב חשמלי לא רק ינקה לנו את האוויר שאנחנו נושמים אלא גם יקל לנו מאוד על הכיס, כך לפחות מבטיחות לנו יצרניות הרכב. בכמה באמת החיים עם חשמליות זולים יותר? בדקנו
על פי חוקי הייבוא האישי לישראל, ניתן להעלות על הכביש מכונית עד גיל שנתיים ומעל 30 שנה. הנה חמש מכוניות ילידות 1993 שמהשבוע מותר להביא לארץ, וכמה תשלמו עד שתזכו להבריג להן לוחית רישוי צהובה
לכמעט כל יצרנית היה את הרגע הזה שבו הייתה על סף קריסה. ואז הגיע הדגם האחד הזה שידע למשוך אותן למעלה אלו חלק מהסיפורים המרתקים מאחוריהם
ארגנטינה מוכרת כמעצמת כדורגל גדולה, אבל לא הרבה יודעים שבמדינה הזו הייתה גם תעשיית רכב ענפה מאוד. על הקשר הישראלי, פריחת המכוניות הגרמניות ואיך כל זה קשור לנאצים נמלטים?
המשפחתית החדשה של פיג'ו מציגה שילוב של כמה סגנונות מרכב: סדאן, קופה, וקצת קרוסאובר. ה-408 ממוצבת בין 3008 ו-508 ותנסה לשכנע אתכם שלא צריך יותר לוותר על שום דבר. למה להתפשר כשאפשר לקבל את הכל במכונית אחת. האמנם?
מפקדי פלוגות ישודרגו בליסינג מסיאט איביזה לפיג'ו 2008, סא"לים ואל"מים יקבלו לראשונה קיה נירו פלאג אין. תא"לים ימשיכו בסקודה סופרב
תחבורה ציבורית בשבת שתאפשר לנו לוותר על הרכב הפרטי, כבר לא תהייה, אבל משבר החנייה עדיין מכה במלוא עוזו. מה עושים? מחפשים את המכונית הכי קצרה שמתאימה לצרכים שלכם
פתיחת שנת הלימודים האקדמית היא גם האות ליציאה לדרך של מאות אלפי סטודנטים, חלקם גם יחפשו מכונית שתשרת אותם בזמן התואר. אלו כמה המלצות ששווה לשקול
ד.ל.ב מוטוספורט החלה לשווק בישראל את פיג'ו מטרופוליס 400 אחרי שעבר עדכון אמצע החיים שכלל ליטושי עיצוב, ממשוק מתקדם עם הטלפון החכם, שדרוגי נוחות וארגונומיה
משפחת ה-2008 של פיג'ו כבר לא צעירה, אבל בשוק רעב לקרוסאוברים קטנים תמיד אפשר לחדד ציפורניים ולנעוץ אותה בעוד נישה, גם אם המחיר מפולפל מאוד
הדגם החדש של פיג'ו מצטייד במראה מושחז ויכנס למרווח שבין הפיג'ו 3008 ל-508, כאשר היא קצת מכל דבר - קופה דינאמית וקרוסאובר מגודל. פה היא תהייה ב-2023
לטייזר המשטרתי הולך להצטרף בקרוב עוד כלי חשמלי לאכיפת החוק - ניידות חשמליות. לא הן לא הולכות להשתתף במרדפים, אז מהבדיחות האלו אפשר לשכוח, אבל מה כן יש למתחרות להציע? יש לנו את כל הפרטים
"יש דרכים מהירות וזולות יותר לצמצם פליטת מזהמים" אומר מנכ"ל יצרנית הרכב הרביעית בגודלה בעולם. "זו החלטה שהתקבלה על ידי פוליטיקאים" ומצביע על הבעיות בריצה לחשמל
מתי יגיעו החשמליות החדשות של MG? למה זינקו המחירים ומתי נראה פה את המשפחתית של פיג'ו? וואלה!רכב מסדרת לכם קשר ישיר עם מנכ"ל לובינסקי לכל השאלות שלכם
קבוצת לובינסקי רכשה 2.5% מניות של חברת "סיטי טרנספורמר", יצרנית הרכב החשמלי העירוני והחדשני, תמורת מיליוני שקלים. מכוניות ראשונות יעלו על הכבישים ב-2023
פיג'ו 3008PHEV מציע יכולת נסיעה על חשמל בלבד לטווח ראלי של 50 ק"מ. אבל האם 300 כ"ס, הנעה כפולה, ואבזור שופע מצדיקים את המחיר?
אז מי ייצא מפה הפעם המנצח? זה שעשה את זה בכל הפעמים הקודמות? השחקן החדש והמרשים? חביב הקהל או העסקה שפשוט אי אפשר לומר לה לא? יצאנו, נהגנו, חזרנו עם תשובות
ארבעה קרוסאוברים קטנים התייצבו למבחן השוואתי של אחת הקטגוריות הלוהטות ביותר בשוק הרכב המקומי. כולם מעוצבים, כולם מוגדשים, כולם מכוונים לאותו קהל יעד אבל רק אחד ניצח
הדור היוצא זכה בתואר "מכונית השנה" הדור הנוכחי לוקח את המשפחתית הקומפקטית לעידן הפלאג אין ושומר אמונים לקטגוריה ההולכת ונמוגה
פיג'ו 2008 הוא כיום הרכב היחיד בישראל שנמכר בכל אחת מתצורות ההנעה המקובלות (למעט היברידי), דבר המאפשר לנו בפעם הראשונה בישראל לבדוק מי מערכת ההנעה המשתלמת ביותר והאם יש בכלל אחת כזו
נעשה את זה קצר, פיג'ו 208 החדשה היא כל מה שטוב בדור החדש של דגמי פיג'ו וכל מה שאהבתם בדור המיתולוגי של היצרנית הזו. הבעיה: זה יקר, מאוד
בתוך גל החשמלי ששוטף את ההיצע של PSA, מגיע אלינו ה-3008 בגרסת PHEV שמבטיחה ומקיימת חסכון מופלג בדלק יחד עם ביצועים מעולים. אבל בפועל תצטרכו ממש להתאמץ כדי להצדיק אותו
הסופר מיני של פיג'ו, ה-208 החדשה מגיעה לישראל שנה בדיוק לאחר ההשקה שלה בשתי תצורות הנעה; בנזין וחשמלית לחלוטין עם טווח של 339 ק"מ. המחיר כבר לא זול
פיג'ו הציגה את מתיחת הפנים ל-3008. בעוד המנועים ותיבות ההילוכים נותרו ללא שינוי, העיצוב עודכן כדי להתאים למראה העדכני של החברה ומערכות הבטיחות המתקדמות מזנקות קדימה
פיג'ו מזנקת בכוח למירוץ החימוש החשמלי והפלאג אין. הפעם עם שלושה קלפים שהגיעו ארצה, ה-3008 בגרסת פלאג אין הייבריד עם 225 או 300 כ"ס וגרסה חשמלית לחלוטין של ה-2008
לקחנו למבחן שני קרוסאוברים עירוניים מהטובים בקבוצה: סקודה קאמיק המוכר והמשובח, מול פיג'ו 2008 החדש לחלוטין. המבחן עימת יופי מול שימושיות, תשוקה מול תבונה ומנצח שהיה קשה לבחור
יבואנית פיג'ו, סיטרואן, אופל ו-MG לישראל משיקה את מערך אתרי הסחר המקוון שלה. בהם ניתן יהיה לאפיין, לתאם נסיעות מבחן ולהשלים הליך רכישה למכוניות חדשות
על רקע ההסגר שבו נתונה המדינה, ההשבתה במשק, מחליטה יבואנית פיג'ו לישראל להתחיל בשיווק ה-2008 החדש, עם מערכות בטיחות מתקדמות, אבזור ותהליך מכירה דיגיטלי לחלוטין