ב.מ.וו הולכת על כל הקופה
יבואנית ב.מ.וו החלה בשיווק הגרסאות המחודשות של הסדרה 2 והסדרה 8 על שלל התצורות שלה. המחירים מתחילים ב-415 אלף שקלים ל-2 ו-905 אלף שקלים ל-8
יבואנית ב.מ.וו החלה בשיווק הגרסאות המחודשות של הסדרה 2 והסדרה 8 על שלל התצורות שלה. המחירים מתחילים ב-415 אלף שקלים ל-2 ו-905 אלף שקלים ל-8
מתוך כמה וכמה מכוניות מרגשות והיסטוריות שהגיעו לעולם ב-1990, אנחנו פותחים את סדרת הכתבות שלנו הפעם בשתי אגדות שהיו באמת, ב.מ.וו סדרה 3 וב.מ.וו סדרה 8
גרסת ארבע הדלתות לסדרה 8 החלה להימכר בישראל. מנועי שישה ושמונה צילינדרים, 340 ו-530 כ"ס, פאר, ביצועים ומלוא החופן טכנולוגיה
ארוכה, נמוכה, אקסלוסיבית - זו ב.מ.וו סדרה 8 מכונית הדגל הספורטיבית של ב.מ.וו ששיווקה בישראל החל רשמית. 530 כ"ס, פאר וטכנולוגיה במחיר של החל מ-1,250,000 שקלים
ב.מ.וו משחררת סט תמונות רשמיות ראשון של גרסת ה-M של סדרה 8 החדשה במבחנים הדינאמיים האחרונים שלה במסלול אסטוריל בפורטוגל. בתפריט: מעל 600 סוסים והנעה כפולה
M2 היא גרסת הקצה הספורטיבית של ב.מ.וו סדרה 2, ה-M2 קומפטישן לוקחת אותה עוד צעד קדימה עם שישו ושמחו של 410 סוסים בהנעה אחורית. לגרסת הקבריולה של הסדרה 8 החדשה תצטרכו לחכות עד לרבעון שני של 2019
ב.מ.וו שחררה היום סרטון ותמונות של מכונית הקופה הגדולה החדשה שלה, עדיין תחת הסוואה, אבל בהחלט בשלב מתקדם מאוד של מבדקים דינאמיים במסלול ניסויים
לראשונה בתולדות המותג הספורטיבי של ב.מ.וו, תייצר החטיבה מכונית עבור היצרן, ללא התג הנחשק