התגובה ההיסטרית של הולכת רגל שעלתה על הכביש מבלי להסתכל
הולכת רגל לא שמה לב שהפריעה לתנועת הרכבים על הכביש - וגרמה לרכב להיעצר בפתאומיות כשחצתה לא במעבר החציה המסומן. היא בחרה להתנצל בפני הנהג בדרך פרובוקטיבית למדי
הולכת רגל לא שמה לב שהפריעה לתנועת הרכבים על הכביש - וגרמה לרכב להיעצר בפתאומיות כשחצתה לא במעבר החציה המסומן. היא בחרה להתנצל בפני הנהג בדרך פרובוקטיבית למדי
הכבישים בישראל קטלניים להולכי רגל, מבין הולכי הרגל הפגיעים ביותר הם הילדים, מחקר חדש ממקד את הנתון הזה בערים הקטלניות ביותר, איפה אתם ברשימה?
עיניים על מכוניות רובוטיות עשויות למנוע מקרי מוות בכיש, כך עולה ממחקר חדש של אוניברסיטת טוקיו. המחקר מצא גם הבדל בין נשים לגברים הולכי רגל
עם העיניים בתוך הטלפון הנייד? בבאר שבע משתמשים ברמזור חדש שינסה לשפר את רמת הבטיחות של הולכי הרגל שמתעקשים שלא להרים את העיניים לפני שהם יורדים לכביש
אם עד עכשיו הרגשתם בטוחים יחסית בשימוש במעברי חציה, אנחנו מצטערים לומר לכם - זו לא המציאות. ארז קיטה מנכ"ל אור ירוק: "הציבור חושש מפעולה מאוד פשוטה - לחצות את הכביש"
בעשור האחרון ישנה עלייה בכמות הנפגעים בתאונות בקרב בני הגיל השלישי, כשבשנה שעברה נהרגו 70 אזרחים ותיקים. זאת, למרות ש-2020 הייתה שנת הקורונה והסגרים, בה קבוצת הגיל לא הרבתה לצאת למרחב הציבורי. עיקר הסיכון לאוכלוסייה - מעברי החציה. "ניתן למנוע את ההרג הבא"
תקנות התעבורה החדשות המבקשות להשית קנס כספי על הולך רגל שמביט בנייד או משוחח בו בזמן חציית כביש הן אפילו לא פלסטר לבעיה הדורשת טיפול יסודי בהרבה
הביטוי ''מיתון תנועה'' מקפל בתוכו את אחד ממהלכי הבטיחות החשובים והחכמים ביותר שנדרשים במרכזי הערים, במיוחד לאור המציאות החדשה שיצר משבר הקורונה. ומה אנחנו חושבים על הדרך הנכונה לעשות את זה (רמז, הפוך למה שנעשה עד כה)
כחלק מקמפיין הרשות לבטיחות בדרכים לצמצום הפגיעה בהולכי רגל, יצאה כוכבת הרשת גל גברעם לרחובות תל אביב לניסוי קצר שמלמד עד כמה הנהגים בישראל שומרים על החוק ועוצרים במעבר החציה. צפו
כחלק מקמפיין הרשות הלאומית לבטיחות בדרכים לצמצום הפגיעה בהולכי רגל, יצאה כוכבת הרשת טיילור מלכוב לרחובות תל אביב לניסוי קצר שמלמד עד כמה הנהגים בישראל שומרים על החוק ועוצרים במעבר החציה. צפו
הנהג הפוגע שהואשם בנהיגה רשלנית ובפגיעה בהולך רגל בעת שחצה את הכביש, זוכה ממלוא העבירות שיוחסו לו - זאת בשל מחדלי חקירה מהותיים שביצע בוחן התנועה במשטרה, אשר שחזר את התאונה מבלי להתייחס לטענתו העיקרית של הנהג כי סונוור מהשמש
החל מהשבוע חייבים נהגים להאט את המכונית ליד מעברי החציה, גם אם הולך הרגל אינו מתכוון לחצות. האמנם מדובר כאן בחידוש ביחס למצב הקיים? עו"ד רוני פאלוך חושב שלא
הזינוק שחל אשתקד בכמות הולכי הרגל שנפגעו בתאונות דרכים סלל את הדרך לתקנה החדשה, שיש בצידה גם נקודות שנויות במחלוקת
ועדת הכלכלה של הכנסת אשרה תיקון לחוק התעבורה שיחייב נהגים להאט לפני מעבר חציה, גם אם הולך הרגל נמצא בסמוך לו
משטרת התנועה פתחה במבצע שנועד למנוע פגיעה בהולכי רגל בעיר, במסגרתו יחולקו דו"חות הן לנהגים שאינם נותנים זכות קדימה והן להולכי רגל שאינם חוצים במעבר חצייה. תושבים: "זה גורם לעיכובים מיותרים"
לפעמים אנחנו שוכחים שגם על הולכי הרגל חלים חוקים וכללים בהתנהלות בדרכים. רמזורים אדומים, משמע לא עוברים. האומנם?
משרד התחבורה יחייב רשויות לשימוש בצבעי כביש תקניים המפחיתים את סיכון החלקת רוכבי הכלים הדו-גלגליים
56 אחוזים מהולכי הרגל מתפרצים לכביש, 26 אחוזים לא מסתכלים לצדדים. כך עולה מסקר שערכה הרשות הלאומית לבטיחות בדרכים
אין רוכב דו-גלגלי שלא מכיר את הסכנה שבבלימה על פסי הצבע. יצאנו לבחון מוצר חדש שעשוי להעלים את הסכנה ולהפחית את התאונות. משרד התחבורה: הצבע אינו מחליק
את התחבורה, כמו מערכת יחסים זוגית, אסור לקחת כמובנת מאליה כי אז מתחילות הצרות ובמקרה שלנו, התאונות