מכונית העם? פולקסווגן טיגואן החדש במבחן: יקר ומצוין
העיצוב סולידי, תא הנוסעים איכותי, המרווח מצוין, הביצועים טובים, התנהגות הכביש בטוחה, צריכת הדלק מרשימה. אז למה קשה לנו להמליץ על הפולקסווגן טיגואן החדש?
העיצוב סולידי, תא הנוסעים איכותי, המרווח מצוין, הביצועים טובים, התנהגות הכביש בטוחה, צריכת הדלק מרשימה. אז למה קשה לנו להמליץ על הפולקסווגן טיגואן החדש?
פולקסווגן טיגואן החדש הוצג ויש לו שתי יחידות הנעה מאוד מעניינות שהסיכוי שיגיעו אלינו שואף לאפס. למה זה חבל כל כך ולמה אנחנו כן יכולים לצפות?
מיצובישי אאוטלנדר מנסה להגן גם בדור הנוכחי על מעמדו כרב מכר, אבל הפעם התחרות קשה יותר. בפלח המחירים העליון הוא פוגש את פולקסווגן טיגואן אולספייס. יש לנו חדשות רעות לשניהם
אחרי שהושק עם מנוע 2.0 ליטרים, הנעה כפולה ובמחיר של 230 אלף שקלים, מצטרפת להיצע הטיגואן אולספייס גם גרסת מנוע 1.5 ליטרים במחיר מופחת. האם הפעם יש לו צ'אנס?
הג'יפון הקומפקטי של פולקסווגן החל להימכר בישראל בתצורת 7 מושבים. יחד עם שני המושבים הנוספים מגיעה גם עלייה במחיר
פולקסווגן טיגואן מסתובב פה כבר לא מעט זמן, הדור השני שלו איתנו מ-2015, אבל בשל מחיר גבוה, הוא לא ממש הצליח להכות גלים בקבוצת הג'יפונים. האם גרסת 1.5 ליטר מוזלת תשנה את המצב?
הקרוסאוברים האסיאתיים שוטפים את הארץ, אבל גם לנציגים האירופאיים יש מה לומר. לקחנו למבחן את 3008 הצרפתי וטיגואן הגרמני. מי יהיה אלוף אירופה?
רק לפני כמה שבועות ראינו את האטלס, קרוסאובר גדול של פולקסווגן לשוק האמריקני, כעת בתערוכת דיטרויט מצטרף אליו הטיגואן אולספייס, גרסת 5+2 לטיגואן