באיומי אקדח תדלוק: רנו ארקנה מול טויוטה קורולה קרוס
נתניהו וסמוטריץ' בלמו השבוע את התייקרות הבנזין באמצעות סבסוד ממשלתי, אבל הדרך הכי טובה להתמודד עם עליית מחירי הדלק היא לעבור לרכב היברידי. גם כשמדובר בג'יפונים: טויוטה קורולה קרוס או רנו ארקנה?
נתניהו וסמוטריץ' בלמו השבוע את התייקרות הבנזין באמצעות סבסוד ממשלתי, אבל הדרך הכי טובה להתמודד עם עליית מחירי הדלק היא לעבור לרכב היברידי. גם כשמדובר בג'יפונים: טויוטה קורולה קרוס או רנו ארקנה?
אז מי ייצא מפה הפעם המנצח? זה שעשה את זה בכל הפעמים הקודמות? השחקן החדש והמרשים? חביב הקהל או העסקה שפשוט אי אפשר לומר לה לא? יצאנו, נהגנו, חזרנו עם תשובות
ארבעה קרוסאוברים קטנים התייצבו למבחן השוואתי של אחת הקטגוריות הלוהטות ביותר בשוק הרכב המקומי. כולם מעוצבים, כולם מוגדשים, כולם מכוונים לאותו קהל יעד אבל רק אחד ניצח
לקחנו למבחן שני קרוסאוברים עירוניים מהטובים בקבוצה: סקודה קאמיק המוכר והמשובח, מול פיג'ו 2008 החדש לחלוטין. המבחן עימת יופי מול שימושיות, תשוקה מול תבונה ומנצח שהיה קשה לבחור
היצע הדגמים של סאנגיונג מורכב כולו מג'יפונים ורכב שטח אחד גדול ומצוין, אבל המותג הקוריאני הזה לא ממש הצליח להתרומם בישראל. לקורנדו החדש יש את הכלים לשנות את זה, אבל גם בעיה שלא קשורה אליו
לקאובוי במערב היה סוס, למאצ'ו הישראלי היה רכב 4X4, אבל בשני העשורים האחרונים הוא הפך למשהו אחר לגמרי, אי אפשר להגדיר אותו אבל נראה שכולם רוצים אחד
ירדנו לים המלח עם ארבעה קרוסאוברים "פרימיום", מהז'אנר שכבש את העולם. מאות קילומטרים מאוחר יותר אנו מכתירים את מלך הקטגוריה ומנסים להבין, מה ההצדקה למחיר הגבוה?
המהפיכה האנרגטית מתרחשת אל מול עינינו ולכן יצאנו לבדוק, מי חוסך לנו דלק וחשמל בטכנולוגיות השונות? מי חסכוני יותר, מי זריז יותר? ואת מי ניקח הביתה?
מחר אנחנו נפגוש את סקודה קארוק בפעם הראשונה וננהג בו, אז גם נוכל לספר לכם את המחירים. אבל עד אז, הנה כל הפרטים שאנחנו יכולים לספר לכם על אחד מכלי הרכב היותר מסקרנים שעולים על הכביש השנה
מיצובישי ASX מגיע לישראל בשילוב מקומי ייחודי של מנוע 2.0 ליטרים ותיבת הילוכים אוטומטית, רגע אחרי מתיחת פנים ויסתער על השוק עם חבילת אבזור ובטיחות במחיר של החל מ-133 אלף שקלים
סקודה קארוק מגיע להתמודדות בקטגוריית הג'יפונים הבינוניים עם גישת ה"פשוט חכם" של סקודה. האם זה מספיק בסגמנט אמוציונלי בבסיסו? נהיגה ראשונה בתשובה הצ'כית למתחרים מקוריאה, יפן ואירופה
סיטרואן נכנסת לתחום הג'יפונים בקטגוריית B ועושה את זה בדיוק כמו שסיטרואן יודעת לעשות בסטייל. נהגנו בגרסה הישראלית עם מנוע ה-1.2 ליטר טורבו אוטומטית. המכונית צפויה להגיע לישראל כבר השנה ולהימכר בתחילת 2018
נתוני אתר יד2 מצביעים בבירור כי גם בשוק המכוניות המשומשות, הקהל הישראלי מצביע ברגליים לטובת הג'יפונים ורכבי השטח. אז מי הלהיטים הגדולים ומה מצב הביקוש לדגמים השונים?
הצרפתים מכורים למנועי דיזל, והיום אנו בוחנים שני קרוסאוברים המנסים לתת מענה חסכוני להגמוניה הקוריאנית-יפנית. האם יצליח הבגט לכופף את כנף הסושי?