הוצאה מהקשרה: מבחן ראשון לב.מ.וו סדרה 5 החדשה
הדור החדש של ב.מ.וו סדרה 5 צריך להתמודד לא רק עם המורשת, המתחרות הקלאסיות והציפיות, אלא גם עם חלופה חשמלית אטרקטיבית. חזרנו מנהיגה בגרסת הבסיס עם תשובה
הדור החדש של ב.מ.וו סדרה 5 צריך להתמודד לא רק עם המורשת, המתחרות הקלאסיות והציפיות, אלא גם עם חלופה חשמלית אטרקטיבית. חזרנו מנהיגה בגרסת הבסיס עם תשובה
לאורך 51 שנותיה לא נאלצה סדרה 5 להתמודד עם אתגר משמעותי ומורכב כמו זה שמונח לפתחו של הדור השמיני שלה: המעבר להנעה חשמלית. אחרי שהיינו מראשוני העיתונאים לנהוג בה, זה מה שיש לנו לומר עליה
מכונית הסאלון של ב.מ.וו מוצגת עם מגוון רחב של מנועים, החל בבנזין הבסיסי ועד לגרסאות החזקות בעלות שני מנועים חשמליים. מה היא מחדשת ומתי היא בישראל?
ב.מ.וו מתכוננת להציג מתחרה משלה בקטגוריית מכוניות הסאלון החשמליות. תוצג לקראת אוקטובר עם הצעה ייחודית - גם בסטיישן
יבואנית ב.מ.וו תוסיף להיצע של סדרה 5 את גרסת הפלאג אין החזקה, המשלבת מנוע השש בטור של היצרנית עם הנעה חשמלית. המספרים: 394 כ"ס, 4.6 שניות ו-565 אלף שקלים
מתיחת הפנים של מכונית הסאלון של ב.מ.וו תשווק רק בגרסה ההיברידית נטענת השקע. ההספק המירבי עלה ל-292 כ"ס והמחיר ל-480 אלף שקלים
עד שתגיע M5 החדשה בחודש מרץ הקרוב, ב.מ.וו חשפה בגרמניה את ה-550 עם חבילת M פרפורמנס, שתעניק לכם רגעי הנאה עם קצת יותר מ-460 כ"ס, רחמנא ליצלן