אבארט 500e עונה לשמועות על מותן של הספורטיביות בעידן החשמל
טסלה מודל 3 בסיסית עוקפת אותה ברמזור ואפילו לליפ מוטור TO3 יש טווח יותר ארוך. האבארט החשמלית לא נקייה מחסרונות, אבל יש לה יתרון אחד ענק שמפצה על כולם וישחרר אנחת רווחה מחובבי הנהיגה
טסלה מודל 3 בסיסית עוקפת אותה ברמזור ואפילו לליפ מוטור TO3 יש טווח יותר ארוך. האבארט החשמלית לא נקייה מחסרונות, אבל יש לה יתרון אחד ענק שמפצה על כולם וישחרר אנחת רווחה מחובבי הנהיגה
רגע לפני שהיא מדוממת את המנוע הקטן והזועם שלה לטובת גרסה כל-חשמלית, אבארט מחזירה את ה-595 להקפה אחרונה למכונית נהיגה קטנה ומהנה. נהיגה ראשונה ואחרונה במכונית מסוגה
חטיבת הספורט של פיאט חושפת גרסה משלה ל-500e שתהיה החשמלית הספורטיבית הראשונה בישראל. עד שתגיע נקבל את הגרסה אחרונה והמחוזקת לדגם הבנזין
הגרסה הספורטיבית של פיאט 500 תחת מותג אבארט התחזקה מעט, הפחיתה מחיר ובעיקר הזכירה לנו כמה כיף אפשר להוציא גם בלי ערימות של סוסים. מבחן למכונית האחרונה מסוגה?
קבוצת סמל"ת השיקה את אבארט 124 'ספיידר' בניחוח אספרסו חזק, במלון כרמים. למסיבה הוזמנו 100 לקוחות מאושרים, שהציפו את הכבישים כנחילי עקרבים זועמים
סמל"ת השיקה בישראל את אבארט 124 ספיידר עם מנוע 1.4 ל' טורבו, הנעה אחורית ותיבת הילוכים אוטומטית 6 מהירויות. המחיר, 299,900 שקלים