בגלל ירידה בביקושים: פיאט עוצרת את ייצור ה-500 החשמלית
פס הייצור בטורינו הושבת לארבעה שבועות לאחר ירידה של 33% במכירות. פיאט זיהתה באיחור את המגמה, ולמרות שייצור גרסת הבנזין הישנה הופסק השנה, גרסה היברידית קלה שתחליף אותה תושק רק ב-2026
פס הייצור בטורינו הושבת לארבעה שבועות לאחר ירידה של 33% במכירות. פיאט זיהתה באיחור את המגמה, ולמרות שייצור גרסת הבנזין הישנה הופסק השנה, גרסה היברידית קלה שתחליף אותה תושק רק ב-2026
המלחמה והירידה במכירות הרכב הביאה לגל מכירות רכבי אפס ק"מ בידי היבואנים עצמם, מדאצ'יה ועד קאדילק, בדגמי בנזין וחשמל, בהנחה של 6,000 עד 155 אלף שקל ממחירי המחירון שלהם כחדשים
הגרנדה פנדה הפכה לסופר מיני מוגבהת, עם גרסאות חשמליות והיברידיות קלות. ויש גם מחווה לפנדה המקורית. הפנדה הנוכחית, אגב, תמשיך להיות מיוצרת במקביל
בצעד חריג פרסמה יבואנית סקודה מחירון מוזל לסופר מיני פאביה ולקרוסאובר קאמיק. וגם: הנחות תקופתיות על החשמליות של BYD ופיאט
ממותג סיני וגם ויאטנמי חדש, דרך קרוסאוברים של הונדה ועד עיבוד מודרני לאגדת השטח של לנד רובר, יש לא מעט כלי רכב שהיו אמורים להגיע ומתעכבים. למה זה קורה ומתי הם כן צפויים להיות פה?
דווקא בימים האלה מכוניות יד שנייה לא יקרות שיגרמו לכם ולצופים קצת לחייך הן צו השעה: הנה חמש כאלה, עם הרבה אופי וניסיונות, מוצלחים יותר או פחות של היצרנים, לעשות משהו קצת אחר מכולם
מתחילת השנה זינק מחיר הבנזין כמעט בשקל לליטר, בזמן שחשמליות מיד שנייה כבר מזמן לא נמכרות מעל למחירון. כמה אפשרויות בנות שנתיים-שלוש בפחות מ-120 אלף שקל
שעון הקיץ אולי לא באמת מבשר על תחילת הקיץ, לא רשמית, אבל אנחנו תמיד שמחים לנצל את ההזדמנות ולאסוף 5 מכוניות פתוחות משומשות שעולות פחות מקורולה חדשה
כמעט 130 שנה אחרי שארמנד ויוג'ין פיג'ו הציגו את המכונית הראשונה שלהם, קסבייה פיג'ו מוכר מסחריות באירופה ובאמריקה, מכין להן גרסאות מימן ולא מפחד מהתחרות מהמזרח: "נהדר להיות חלק מההרפתקה הזאת"
האיטלקים טוענים שקבוצת סטלנטיס, הבעלים של פיאט ופיג'ו, מוציאה עבודה מהמדינה למפעלים במדינות אחרות. הפתרון שלהם עלול לגרום לפגיעה משמעותית בתעשיית הרכב האירופית
ידענו שביולי יושק הדור השלישי של הפנדה, כעת חושפת פיאט שהוא יהיה הראשון למשפחת דגמים חדשה שתושק עד 2027, אחד בכל שנה. מה בתכנית?
עד לאחרונה ההערכה הייתה שהמעבר להנעה חשמלית יחסל את דגמי המיני, שיהפכו יקרים מדי בגלל עלות הסוללות. מה השתנה ואיך נראית המהפכה החשמלית העממית
סיטרואן ברלינגו, פיאט דובלו, טויוטה פרו סיטי ואופל קומבו הם כיום רכב זהה, שיוצא מאותו פס ייצור אך משווק בארץ בידי 3 יבואנים שונים. איזה פערי עלויות ביניהם גילינו במוסך?
פיאט הייתה מתמיד חברה שהצליחה בגדול במכוניות הקטנות שלה. עכשיו, תחת כנפי סטלנטיס היא ממשיכה בקאמבק החשמלי. ה-600 שפגשנו בטורינו אמורה להיות לבנה מרכזית בחומה הזו
שבועות ספורים לפני החשיפה הרשמית, פיאט משחררת הצצה קטנה ל-600 החדשה שלה בסרטון תדמית בה נראית המכונית לרגע. כל מה שאפשר לומר עליה, מתי היא בישראל ואיך שולבה ירושלים בסרטון החשיפה
התרגלנו לראות את מחירי המכוניות נעים רק למעלה, אבל בחשמליות זה אחרת. אחרי טסלה ולקסוס, גם פיאט מוזילה את ה-500e ב-10,000 שקל. מה יקרה למחיר המשומשות?
פיאט דובלו, הצלע הרביעית של הטנדרונים התואמים לבית סיטרואן, טויוטה, אופל ופיאט הגיע לישראל. על דיזל או חשמל בעל טווח של 270 ק"מ
מפיאט פנדה ועד להאמר החשמלי, מהוויפר ועד לדינוזאור, אופל, טסלה, וולוו ויצרניות נוספות - בלא מעט מהמכוניות סביבנו מסתתרות הפתעות קטנות שהיצרניות החביאו בהן. קבלו את 10 המרתקות ביותר
עם כניסה של עוד ועוד יצרניות, גם היצע המכוניות החשמליות מייד שנייה מתרחב ומשתרע ממכוניות סופר מיני ועד קרוסאובר קומפקטי. היתרונות, החסרונות וכמה לשלם
על פי חוקי הייבוא האישי לישראל, ניתן להעלות על הכביש מכונית עד גיל שנתיים ומעל 30 שנה. הנה חמש מכוניות ילידות 1993 שמהשבוע מותר להביא לארץ, וכמה תשלמו עד שתזכו להבריג להן לוחית רישוי צהובה
לכמעט כל יצרנית היה את הרגע הזה שבו הייתה על סף קריסה. ואז הגיע הדגם האחד הזה שידע למשוך אותן למעלה אלו חלק מהסיפורים המרתקים מאחוריהם
פיאט תעניק את שמו של אחד הדגמים המיתולוגים שלה לג'יפון חשמלי חדש, שיהיה גרסה איטלקית לפיג'ו e2008 ולאופל מוקה
חטיבת הספורט של פיאט חושפת גרסה משלה ל-500e שתהיה החשמלית הספורטיבית הראשונה בישראל. עד שתגיע נקבל את הגרסה אחרונה והמחוזקת לדגם הבנזין
תמכור ג'יפים ליוונים? יוון היא המדינה השנייה באירופה, אחרי רומניה, שבה תפעל סמלת, המשווקת את מותגי ג'ייפ, פיאט, אלפא רומיאו ואבארט
אחת מהן נראתה כמו חללית מכוכב אחר, האחרת הצילה מיליונים, המיתולוגית מהן כמעט ולא שרדה את שנת הייצור הראשונה שלה. ומה הקשר בין מבצע קדש לאחת המכוניות החשובות בעולם?
"יש דרכים מהירות וזולות יותר לצמצם פליטת מזהמים" אומר מנכ"ל יצרנית הרכב הרביעית בגודלה בעולם. "זו החלטה שהתקבלה על ידי פוליטיקאים" ומצביע על הבעיות בריצה לחשמל
עם שם היסטורי אבל עם הפנים לעתיד, פיאט 500 החדשה יושבת על פלטפורמה חשמלית שתצעיד את היצרנית מטורינו לדור הבא של המכונית. נהגנו בה לראשונה בישראל
יצאנו לטייל עם שבעה רכבי אספנות נדירים וכריזמטיים להפליא, המייצגים את כל מה שטוב בג'יפאות אותנטית. החברותא הזכירה לי פלס"ר מגובש, חוץ מהצידניות שהיו גדושות כל טוב. קלאסיקה של טיול שטח
לשוק הרכב הישראלי עומדים להגיע בחודשים הקרובים דגמים חדשים או עדכונים לדגמים הקיימים שנמכרים פה. אלו המכוניות ששווה להמתין למחליפות שלהן ולדחות רכישה שלהן להגעת הדור החדש
אתגר האפיקומן המוטורי. "מצאתם את האפיקומן, ואתם לא תחזירו אותו אלא אם כן תקבלו..." זו השאלה שהצבנו לחברים שלנו ואלו התשובות שקיבלנו. ראשונים בסדרת האורחים שלנו הם בועז קורפל וג'וי בירן
נראה כי יצרנית פיג'ו, PSA, נמצאת על הכוונת של קרייזלר. יצרנית הרכב הצרפתית ופיאט קרייזלר הודיעו אמש כי הן במו"מ להקמת יצרנית הרכב הרביעית בגודלה בעולם עם הערכה של כ-50 מיליארד דולר
מאז ומעולם נחשבה הפיאט צ'יקוונצ'טו (500 באיטלקית) פצצה אורבנית זריזה. אחרי שהפכה מרכב פורץ דרך לסמל סטטוס נחשק ברחבי העולם, זה הזמן להבין מה הופך את פיאט 500 למכונית המיני האופנתית והמבוקשת ביותר באירופה בשנים האחרונות
ראש השנה הוא הזדמנות מצוינת להסתכל אחורה לפעמים ראשונות אחרות. אצלנו, מדובר במכוניות המשמעותיות הראשונות. אלו הסיפורים של רני רהב, מנחם הורוביץ, בועז קורפל ודני רופ על המכונית המשמעותית הראשונה שלהם
אהבתו העמוקה של מנהיג פיאט-קרייזלר למכוניות הנחתה אותו בדרך בלתי שגרתית, אבל מבריקה ומדויקת. מה במותו טלטל את עולם הרכב ומה בחזון שלו מסתמן כמבטיח את עתידה של קבוצת הרכב הגדולה. אסף בר-שי נפרד מסרג'יו מרקיונה שנפטר השבוע
בעיות הבריאות של מרקיונה בן ה-66, שנחשב לפורץ דרך בתעשיית הרכב, אילצו אותו לפרוש מתפקידו. פרישתו תוכננה ל-2019
פרארי פרסמה כי לואיס קמילרי יכנס לנעליו של סרג'יו מרקיונה כמנכ"ל פרארי בשל החמרה במצב הבריאותי בסוף השבוע האחרון, בעקבותיה גם פרש מניהול קונצרן FCA
לרגל יום ההולדת ה-60 לגרסת הג'ולי הפתוחה, מציגה פיאט דגם קונספט מדליק לגמרי ויחיד מסוגו של ה-500 ולצידו את גרסת הייצור הסדרתית המוגבלת מאוד. רק 1,958 יחידות של הפיאט 500 Spiaggina יוצעו למכירה
טנדר המבחן היה עמוס בתוספות רבות אבל אותנו עניין מכלול אותו לא תראו במבט חפוז - ערכת מתלים של Bilstein/Pedders המגביהה את הרכב ב-2 אינץ', ואמורה לשפר את נוחות הנסיעה. האמנם?
מכונית משפחתית חייבת להיות מרווחת, נוחה וכזאת שתספק את מגוון הצרכים שלנו ושל הילדים. על בטיחות איש לא יתפשר כמובן, וגם עיצוב יפה חשוב לנו. היצע המכוניות בישראל גדול ומבלבל מתמיד - הנה חמש מכוניות משפחתיות שיבטיחו את התמורה הטובה ביותר לכספכם
לקחנו למבחן שטח את חמשת הטנדרים 1-טון הנמכרים בישראל; תפרנו איתם כבישים מהירים, שבילי מדבר, דרדרות והצלבות. הכתרנו את מנצח המבחן, וגם זיהינו חלופות מעניינות
פיאט הכריזה בשיקגו על החלפת המנוע הבסיסי לגרסת טורבו חזקה בחיבור אל תיבת ששה הילוכים אוטומטית וכיול ספורטיבי. בארץ? כנראה שלא
שנת הדגם 2018 מביאה אלינו לא רק מכוניות חדשות, אלא גם הופכת כמה מכוניות ותיקות לכאלו שמעתה זכאיות לשאת את התואר "מכונית אספנות" חזרנו לארבע מהן
ניסאן נבארה החדש החל את צעדיו הראשונים בארץ; השר לשעבר שגויס כדי לקדם את הספורט המוטורי בישראל; 5 שנות אחריות לדגמים המסחריים בפיאט ותערוכת אספנות בתוך קניון בתל אביב
אופנת הרטרו של שנות ה-2000 העלתה מן העבר את השם פיאט 500, מה בין האוריגינל הזערורי והדור הנוכחי? רון אקרמן ממועדון ה-5 יצא למצוא את התשובה
די מקס הוא להיט המכירות של שוק הטנדרים 1-טון מזה שנים רבות, לאחרונה קיבל מנוע 1.9 ליטר חסכוני ותיבת 6-הילוכים. מולו מתייצב פיאט פולבק שהוא בעצם, הגרסה האיטלקית של מיצובישי טריטון. מי עדיף ליום עבודה בשדות, או לסוף שבוע בטבע?
הדיווחים בעולם הרכב עסקו בשנה האחרונה במאבקי הנהלה, שיתופי פעולה, מהפכות חשמליות, הישגים קיצוניים וגם הבטחות לשינויים מרחיקי לכת בתחום הבטיחות. היו גם כמה שמועות מוזרות, שלא הצמיחו כנפיים. הנה כמה מהן
פולקסוווגן משיקה רכב פנאי משפחתי; פרארי נפרדת מקליפורניה; חגיגות 30 שנה לאלפא רומיאו מיתולוגית ואודי מנסה שיטת זיהוי חדשה. כל מה שחם בשבוע האחרון בתעשיה
לתצורות הסדאן וההאצ'בק של המשפחתית הקטנה של פיאט מצטרפת גם תצורת הסטיישן השימושית. המחיר: החל מ-116 אלף שקלים
יפתחו ביחד פלטפורמה אוטונומית גלובלית, שתאפשר להתאים לשותפות השונות כלי רכב שונים, עם יכולת נהיגה עצמאית, בין רמה 3 ל-5. לצד ב.מ.וו היוקרתית-אירופית, FCA מאפשרת פיתוח לקהל עממי ומקצועי