הסאגה ששיבשה אותי: סיפור שמתחיל בצ'ק שחזר
בבנק החליטו שהחתימה על הצ'ק החשוב אינה שלי. קורה. דבר שהיה יכול להיסגר בשיחת טלפון של שתי דקות הפך לאירוע של יממה והתייצבות בבנק. אתם מרוויחים מיליארדים, איפה השירות שלכם?
בבנק החליטו שהחתימה על הצ'ק החשוב אינה שלי. קורה. דבר שהיה יכול להיסגר בשיחת טלפון של שתי דקות הפך לאירוע של יממה והתייצבות בבנק. אתם מרוויחים מיליארדים, איפה השירות שלכם?
שר הביטחון יציג בישיבת הממשלה סקירה על הצורך בהארכת שירות הסדיר והמילואים ובקידום החקיקה המסדירה את הנושא. לפי החוק כיום, משך שירות החובה הוא 32 חודשים, והחדוש הוא אף היה אמור להתקצר בחודשיים - אך בעקבות הימשכות המלחמה, בצה"ל מעוניינים להאריכו בארבעה חודש
בנק לאומי מוסיף להרחיב את שעות הפעילות במוקדי השירות הטלפוניים וכעת, באופן בלעדי במערכת הבנקאית בישראל, יינתן מענה ללקוחות במשך כל ימות השבוע - גם במוצאי שבת
מאז תחילת המלחמה אין בצפון חלוקת דואר, ומסמכים קריטיים לא מגיעים גם למי שנמצא במלון קבוע או הפעיל שירות "עקוב אחרי": "השירות לא מתפקד, גם בתיבות בתשלום אין חלוקה, אבל כן נדרשנו לשלם על עוד שנה"
משרד התקשורת קונס את הדואר בשני מיליון שקל בשל שורה של הפרות רישיון, בין היתר דואר שעוכב במשך חודשים ארוכים וסניפים צמצמו שעות פעילות; תגובת הדואר: "משרד התקשורת בחר לבצע את הביקורת דווקא בזמן שהחברה היתה במהלך פיטורי 1,000 עובדים"
דו"ח המבקר קובע כי הפסקות החשמל מתגברות, מזהה פערים עצומים בין תושבי המרכז והפריפריה וקובע כי 158 אלף זכאים - ניצולי שואה, חיילים בודדים ומשפחות גדולות - לא מקבלים הנחה
'דואר ישראל' מציעה שירותים ייחודיים לתושבים שפונו מבתיהם. בנוסף להארכת הזמן לאיסוף חבילות, סניף דואר נייד (Post Truck) יגיע לאזור המלונות בים המלח ויעניק שירות מלא, כולל שירותי בנק וכספומט ושאיות עם מכתבים וחבילות יגיעו עד למקום אליו פונו יישובים שלמים
בנק לאומי מודיע על הקמת צוות ייעודי שיהיה כפוף ישירות למנכ"ל הבנק, חנן פרידמן, במטרה לסייע ללקוחות אשר לא קיבלו מענה מלא לפנייתם. השירות החדש מבטיח טיפול של צוות בנקאים שיישב בחמ"ל צמוד ללשכת המנכ"ל יענה לכל פניה בתוך יום עסקים
חברת yes בשיתוף רדיקס טכנולוגיות, משיקה מערכת דאטה ובינה מלאכותית המאפשרת ללקוחות לקבל שירות טכני מרחוק באמצעות השתלטות נציג תמיכה על מסך הטלוויזיה - ללא צורך בהגעת טכנאי. איציק אליקים, סמנכ"ל ההנדסה של yes: "בשורה צרכנית וטכנולוגית המשנה את הכללים"
כמידי שנה, בהתאם למסורת של הלשכה לטכנולוגיות המידע בישראל, התקיימה השבוע התחרות לבחירת פרויקטים מצטיינים בתחומים שונים לשנת 2022. בחרנו לתת את הכובד הראוי ל- 3 הזוכים במקומות הראשונים בקטגוריית "חדשנות בשירות"
קבוצת Yango, הידועה בישראל עם שירות המוניות, שירות Yango Deli המספק משלוחי סופר מהירים ושירות הקורקינטים השיתופיים המתקדמים Wind, מרחיבה את פעילותה בישראל ומשיקה היום את Yango Plus - מועדון לקוחות המעניק הטבות למשתמשים באפליקציה
רשות שוק ההון פרסמה את דירוג קופות הגמל ברמת השירות ללקוחות: אחרי ילין לפידות גמל מדורגת אינפיניטי וגמל מור שלישית. מנכ"לית ילין לפידות גמל: "תחושת הסיפוק היא עצומה מאחר ושירות מצוין הוא חלק מתרבות הניהול שלנו"
"לכולנו מגיע אוכל עד הבית": זה המוטו של שירות המשלוחים החדש HAAT, אשר מספק משלוחים לערים ללא תשתיות, גם עבור לקוחות ללא כתובות וכרטיס אשראי. בכקרוב יורחב השירות גם לערי הפריפריה של המגזר היהודי ולקטגוריות נוספות. כן תשיק החברה את האפליקציה במרוקו
Wolt מגיעה לחיפה: פלטפורמת המשלוחים משיקה את פעילותה בעיר. השירות הצפוני יכלול כ-100 מסעדות הפועלות ברחבי העיר. בחברה צופה שהחיפאים ישגרו אלפי הזמנות מידי יום ולקמפיין נרתמה גם מכבי חיפה, אלופת המדינה בכדורגל
קניון עופר הקריון, משיק בימים שירות חדש וראשון מסוגו בישראל: shop&drop, במסגרתו הוקמו עמדות איסוף והפקדת שקיות ברחבי הקניון, בהן יוכלו מבקרי הקניון להפקיד את שקיות הקניות שלהם ולהמשיך לבלות בידיים חופשיות
בשורה לצרכני דואר ישראל: מערכת זימון תורים באמצעות זיהוי קולי. השירות החדש משלים את שירות "תור בקליק" שהוטמע השנה בחברה והוריד את זמני ההמתנה בסניפים לשמונה דקות בממוצע, והוא ינגיש את הזמנת השירות לאוכלוסיות המתקשות בהתמצאות במרחב הדיגיטלי
בכנס השירות וחווית הלקוח השנתי של ישראל, המתקיים מידי שנה על ידי המרכז הישראלי לניהול, הוכרזו החברות הזוכות בתחרות מצוינות בשירות וחווית לקוח לשנת 2021, כאשר המהלכים שביצעו לשיפור השירות זכו במקום הראשון מבין המתמודות בכל קטגוריה
רשת א.ל.מ מצרפת לסניפיה את הרובוט temi שיעבה את מערך השירות בסניפי הרשת ויתגבר את צוות מכירות. הרובוט יקבל את הלקוח בכניסה לסניף ואחרי בירור צרכים קצר ילווה אותו למחלקה הייעודית. בנוסף הוא יציע מבצעים, יאפשר שיחת וידיאו עם נציג שירות ויסייע בשינוע מוצרים
תחרות השירות השנתית של ישראל יוצאת לדרך בפעם ה-18 ברציפות, עם קטגוריות חדשות למצוינות בשירות בצל הקורונה. המרכז הישראלי לניהול, הכריז על פתיחת ההרשמה לתחרות לשנת 2021
הלקוחות עמדו בתור לקופה בסניף זארה בקניון רננים. לאחר שנפגעו מדבריה של המוכרת, העירה לה אחת מהן בעדינות, אולם המוכרת המשיכה והטיחה לעברן מילים קשות. קבוצת זארה: "כולם שווים ללא הבדל דת גזע ומין, נבדוק את המקרה לגופו"
מדובר בשירות חדש של החברה, במסגרתו היא תספק לבעלי כלי רכב פרטיים טיפול שנתי ושינוע למכון הטסט השנתי. בשלב הראשון השירות יינתן בגוש דן ובהמשך לכל חלקי הארץ
החברה בשליטת אלי אלעזרא תחל לספק בשלב זה שירות דיגיטלי לביטוחי רכב בלבד, אולם במהלך 2018 תרחיב את פעילותה גם לביטוחי דירות: "לא נוותר על הסוכנים"
הנהגים של החברה מסבירים איך יכול להיות שלמרות שבאפליקציה של Gett מופיעות המון מוניות סביב האזור המבוקש, אף אחת מהן לא פנויה לקחת אתכם? גם הפעם, מתברר, זה הכל שאלה של כסף
התלונות כלפי שירות במסעדות רק הולכות ועולות עם השנים, אבל חקירה של מסעדה בניו יורק גילתה שהירידה לכאורה בשירות נעוצה דווקא בסועדים ובאורח הנלווה שלא מש מהם - הטלפון הנייד
יורם גביזון טוען כי כל עוד המועצה לשידורי כבלים ולווין לא תקבע כלים למדידת השירות של yes ו-HOT ותהיה בעלת סמכות להטיל סנקציות - הן ימשיכו לעלות ברווחים ללא תלות בשירות
חוויית השירות במוסכים: 'כלמוביל' מובילה, UMI מאכזבת במחיר. בשורה התחתונה, הלקוחות מרוצים מהשינויים
למרות שביקשה מהחברה לנתק אותה מהאינטרנט ולבטל את הוראת הקבע, 012 המשיכה לחייב את הלקוחה וסירבה להחזיר את כספה