לקראת עונת הסיילים: כך תדעו אם מדובר בהתמכרות
מרגישים חוסר שליטה כשזה מגיע לקניות? יש לכך סיבות מפתיעות, וכדאי שתכירו אותן בדיוק עכשיו בעונת הסיילים שנפתחה
מרגישים חוסר שליטה כשזה מגיע לקניות? יש לכך סיבות מפתיעות, וכדאי שתכירו אותן בדיוק עכשיו בעונת הסיילים שנפתחה
חודש נובמבר הגיע, ואיתו שלל מבצעים וימי קניות שהישראלים אוהבים. מהטווח הרצוי למחיר המשלוח, דרך הפתרון לבעיית השקעים שלא מותאמים לישראל ועד המעקב אחר החבילה שבדרך | מה שצריך לדעת לפני שאתם מבצעים הזמנה ברשת
הפרעות קניות אצל נשים הן תופעה נפוצה ומשפיעה על חיי היום-יום והבריאות. אספנו כמה סיפורים של נשים שהתמודדו עם הקושי, ותיבלנו בדרכים להתמודד עם האתגרים, ספציפית בחודש הקניות. זה לא פשוט, אבל יש דרכים להתמודד עם דחפים כפייתיים
ShoppingIL 2024: כל המבצעים הכי שווים. יריית הפתיחה של ימי הסיילים הגדולים של נובמבר מתחילה, עם אירוע הקניות הישראלי. מאופנה, דרך קולינריה ועד אלקטרוניקה - וואלה כסף עושים לכם סדר עם כל מה שצריך לדעת
השפעות המלחמה מורגשות בכל התחומים, וההתייקרויות בתחום המזון הביאו לשיא חדש בהוצאות של הישראלים. וגם: מתי נעדיף לקנות ברשת, בכמה התייקרו מחירי הטיסות ומדוע הקניונים התמלאו ברוכשים בשנה האחרונה? | תמונת מצב
נובמבר הגיע, ואיתו אירועי הסיילים הגדולים שמנסים לשכנע את כולנו לפתוח את הארנק. החגיגה מתחילה ב-ShoppingIL, נמשכת עם יום הרווקים הסיני, מגיעה לשיא בבלאק פריידיי ונגמרת בסייבר מאנדיי. כיצד משתלבת החוויה עם שגרת המלחמה, האם המבצעים משתלמים וממה כדאי להיזהר?
מה מדווחות החנויות והרשתות לגבי המכירות ברגעים האחרונים?
ד"ר תמר מקוב מאוניברסיטת בן גוריון עוסקת בנזק הסביבתי שנגרם כתוצאה מהקניות שלנו. היא חושפת מה הסיבה שקניות ברשת עלולות לזהם יותר מאשר בחנות וכמה מהמוצרים שהחזרנו הולכים לפח, ומציגה עמדה מפתיעה ביחס לפלסטיק
מחקר חדש שנערך על ידי חברת Shiluv I2R חושף את הפערים המשמעותיים במחירי סל הקניות לקראת חגי תשרי - הממצאים מראים כי צרכנים יכולים לחסוך מאות שקלים בקניות החג על ידי בחירה מושכלת של מקום הקנייה
80% מהצרכנים עדיין מעדיפים ללכת לחנות פיזית, למרות הטרחה והסיכוי שתקנו יותר ממה שתכננתם. סקר חדש מציג את הפערים בין רכישה בחנות פיזית לרכישה מקוונת באותה הרשת, ומגלה למה הפער במחיר קופץ מאחוזים בודדים לעד 8%-10%
סקר מקיף בחן את מחירו של סל קניות אחיד בעשר רשתות שיווק, והתוצאות מדאיגות: עלייה של כמעט 1% ביחס לחודש הקודם, כאשר הסל הממוצע עומד על 1,355 שקל. איזו רשת הקפיצה את המחירי ב-3.3% בחודש, ואיפה הם דווקא ירדו?
53% מהצרכנים משתמשים בבינה מלאכותית במהלך הרכישה המקוונת ושני שליש מהצרכנים מהשווקים המערביים ביצעו לפחות רכישה אחת ב-TikTok, Shein, AliExpress, Temu, או Cider בששת החודשים האחרונים. בדקנו איזו פלטפורמה עקפה את כולן ומה הישראלים קונים בזמן המלחמה
מבצעי סוף העונה הם דרך מצוינת לחסוך כסף וחגיגת המבצעים שהחלה, מביאה את הצרכנים הישראלים בהמוניהם אל מרכזי הקניות, אבל יש דילמה: ההנחות כעת עומדות על כ-20%, אך הן יעמיקו בהמשך ויגיעו עד ל-70% הנחה - בדקנו עם מומחים מתי הכי שווה לקנות
ענקית הקניות הסינית הצעירה תחת מתקפה בארה"ב. התביעה מתארת את האפליקציה כתוכנה שתוכננה במיוחד כדי לקבל גישה בלתי מוגבלת למערכת ההפעלה של הטלפון
פלטפורמת הקניות הסינית שכבשה את ארה"ב, מסתירה סוד אפל: ככל הנראה, בכירים לשעבר במפלגה הקומוניסטית הסינית מנהלים אותה מאחורי הקלעים. האם המידע האישי של הצרכנים האמריקאים בסכנה?
בין השעות 8-11 הבוקר נעשו עסקות בסכום כולל של 290 מיליון שקל - עלייה משמעותית לעומת השנה שעברה
מבדיקה שנערכה באמצעות נתונים מאתר פרייסז עולה כי מחירו הזול ביותר של סל מוצרים לחג הכולל 204 פריטים, עומד על 3,178 ₪. זאת ביחס לסל היקר ביותר העומד על 3,813 ₪ בהפרש של 20% יותר. היכן ניתן למצוא את הסל הזול ביותר?
זה אולי ידוע שהשוקולדים ליד הקופות או המבצעים שמציע הקופאי נועדו לשכנע אתכם לקנות דברים מעבר למה שתכננתם, אך האם ידעתם שיש עוד הרבה דרכים שהסופרמרקט מנסה להערים עליכם כדי שתקנו עוד? הנה כל הסיבות להגיע עם רשימת קניות ולהיצמד אליה
הרשת האמריקנית טריידר ג'ו מוכרת שקיות רב פעמיות ב-3 דולר, טרנד טיקטוק הפך אותן למבוקשות והן מוצעות באתרי הסחר במחיר של עד פי 200 ממחירן המקורי
הוצאות האשראי עלו ב-15.4% בהשוואה ליום הבחירות הקודם בנובמבר 2022: "עד 14:00 הציבור הוציא 623 מיליון שקל"
השבתון ביום הבחירות המקומיות צפוי להוציא מיליוני ישראלים לקניונים ולבתי הקפה - שורה ארוכה של חנויות ורשתות מציעות הטבות על מנת למשוך אותנו לקנות דווקא אצלן; כל המבצעים, ההנחות וההטבות שנוכל למצוא
בדיקה שערכה המועצה לצרכנות מגלה כי כ-50% מכ-800 המוצרים שנבדקו רשמו עלייה. בין העליות המדאיגות ביותר: משקאות ממותקים, סלטים מוכנים, חטיפים ומוצרי פארמה שמראים עלייה משמעותית של עד 16%
המרקט פלייס של קבוצת zap מציג את "Happy Friday", מהלך אסטרטגי במסגרתו תתקיים בכל סופשבוע, מכירה מיוחדת עם מבצעים והנחות למוצרים מבוקשים מתחלפים
בדיקת המועצה לצרכנות לחודש ינואר 2024 מצביעה על עליית מחירים במוצרים דוגמת סוכר, קטניות, שימורי ירקות ושמן זית לעומת החודש שקדם לו, דצמבר 2023
בשבוע ה-16 של מלחמת "חרבות ברזל" (21 עד ה-27 בינואר), נרשמה עליה בשיעור של 1.1% בהיקף ההוצאות לעומת הממוצע השבועי בשנת 2023, לפני תחילת המלחמה. כך עולה מנתוני חברת שבא, מפתחת ומנהלת מערכת התשלומים הלאומית בכרטיסי אשראי
Google וישראכרט חושפות את המחקר הגדול ביותר מסוגו שנעשה אי פעם על תעשיית המסחר המקוון בישראל. התוצאה משרטטת לראשונה תמונה מלאה על הרגלי הקנייה של הישראלים ברשת ושל העסקים המקוונים במהלך העשור האחרון
חברת שבא מפרסמת את נתוני ההוצאות בערים מרכזיות בדרום, בצפון, במרכז ובשפלה בישראל במהלך מלחמת "חרבות ברזל". בשבועיים הראשונים של ינואר נרשמו הוצאות בהיקף שמעיד על חזרה לשגרה ואף עליה בפעילות העסקית הממוצעות שידענו טרום המלחמה
חודש לאחר שהסתיימו חגי הקניות של השנה החולפת (2023), סיילספורס חושפים את התנהגות הצרכנים והעסקים באונליין ומסתכמים כי המכירות בעולם הגיעו ל-1.17 טריליון דולר במהלך החודשים נובמבר ודצמבר. נתון מפתיע: כ-17% מכלל ההזמנות לחגים הושפעו מבינה מלאכותית (AI)
מבדיקת ההוצאות של הישראלים מתחילת מלחמת "חרבות ברזל" ועד כה, נרשמו תנודות חדות במצב הרוח הלאומי שהשפיעו באופן ניכר על ההוצאות. בשבוע החולף, שהיה השבוע הראשון בשנה האזרחית החדשה (2024), נרשמה ירידה של 9.7% בהוצאות של הישראלים בהשוואה לשבוע ממוצע ב-2023
רשת קניוני עופר מציגה את SALE החורף השנתי שלה עם מבצעי ענק (עד 80% הנחה)לשבוע בלבד. המבצע יתקיים ב-15 קניוני עופר ברחבי הארץ ויכלול מותגי ממגוון תחומים: אופנה, בית, טקסטיל, הלבשה תחתונה, הנעלה, אקססוריז ועוד - של מותגים מובילים מקומיים ובינלאומיים
על פי הנתונים שריכזה 'סיילפורס' על שבוע הקניות בעולם, שהחל מהבלאק פריידי והסתיים עם הסייבר מאנדיי, נרשם שיא עולמי במכירות אונליין על סך 298 מיליארד דולר, עלייה של 6% בהשוואה ל-2022
ארבע מתוך חמש רכישות נעשו באמצעות הסלולרי
איך הפך בלאק פריידיי ל"בלו פריידיי" והאם הוא יצליח לשנות את הרגלי הצריכה של הישראלים בעונת השופינג הכי חמה של השנה?
קרפור ישראל ממשיכה להתרחב על פי התכנית העסקית ותשיק בחודש הקרוב 5 סניפים חדשים בתל אביב, כפר סבא ואילת. עד סוף השנה תפעיל הרשת 75 סניפים בפריסה ארצית
מתוצאות סקר שערכה סיילספורס בקרב למעלה ממיליארד צרכנים מ-64 מדינות בעולם, אשר בחן את המכירות במסגרת מבצעי הבלאק פריידי, נחשפת התחלה איטית מהרגיל לעונת הקניות הגלובלית וניראה שהצרכנים מחכים להנחות העמוקות יותר שיגיעו בשבוע הסייבר
ימי הקניות הפכו גם ל"חגיגות הסייבר" בו אנו חשופים הרבה יותר בשל הפעולות המרובות שלנו באינטרנט עם פרטי האשראי, לצד ריבוי ההונאות ברשת ומתקפות פישינג. מתכננים להסתער על המבצעים? הנה מה שכדאי שתדעו
בעוד שבוע בדיוק יחול ברחבי העולם "בלאק פריידי", הגדול והמשמעותי מבין חגי הקניות של חודש נובמבר. פנינו אל המומחים כדי לשמוע מהם איך יציין עולם המסחר את "יום שישי השחור" בתקופה שמעודדת קניות כחול-לבן, מה ישתנה אצל הישראלים ואיך ייראה הפרסום
חודש נובמבר, הידוע כחודש הקניות הבינלאומי, שופע הזדמנויות עבור צרכנים מכל העולם כשמוצרים מוצעים במחירים אטרקטיביים. בתקופה זו, בה עסקים רבים בישראל נפגעו כתוצאה מהמלחמה, אמריקן אקספרס בוחרת לתמוך בכלכלה המקומית עם הטבות ייחודיות ללקוחותיה שירכשו כחול-לבן
בעיצומם של ימי הקניות המאפיינים את חודש נובמבר, האם אתם יודעים הכל על הזכויות שלכם כצרכנים? למשל, האם בהזמנה מאתר ישראלי חוק הגנת הצרכן מאפשר לבטל רכישה? מה פרק הזמן לביטול עסקה? מהן הזכויות של בעלי מוגבלויות וקשישים? ריכזנו את נורות האזהרה שכדאי להכיר
כצפוי, הערים שנפגעו הכי קשה מתחילת המלחמה הן אלה שנפגעו באופן ישיר כמו שדרות וקריית שמונה, שבהן ההוצאות בכרטיסי אשראי ירדו בכ-80%. גם בערים נוספות נרשמה ירידה בהיקף של עשרות אחוזים
כבר שנים שחודש נובמבר מכונה "חודש הקניות" וגם חברות ישראליות נוטלות בו חלק. האם הטירוף שאפיין את המבצעים מ"יום הרווקים הסיני" ועד ל"בלאק פרידיי" יימשך גם בצל המלחמה?
המלחמה הביאה לירידה של 7.4% בהוצאות החודשיות באשראי - פער של יותר מ-2.647 מיליארד שקל
בקרב צרכנים ישראלים, חודש הקניות השנה ייראה קצת אחרת. האובדן, האבל, המתיחות הביטחונית וחוסר הוודאות הכלכלית הביאו לירידה במצב הרוח וכך גם בהוצאות. האם המבצעים העמוקים מתמיד, שמציעים המותגים במהלך "חודש הקניות" (נובמבר) ישנו את המצב? רכזנו לכם מבצעים שווים
נמשכת מגמת ההתאוששות בהוצאות של הציבור הישראלי בכרטיסי אשראי: בשבוע ה-4 למלחמה ההוצאות של הישראלים היו נמוכות רק ב-12.4% מהיקף ההוצאות בשבוע ממוצע במהלך שנת 2023
חליפת טרנינג מפנקת עם הכיתוב הכי מדויק לימים המשוגעים בהם אנחנו נמצאות, נעלי ספורט כי אי אפשר להפסיק להתרוצץ, קרמים שטיפה ירימו את מצב הרוח וחלוק בית מלטף - כי אין באמת לאן ללכת
בהמשך לשבוע שעבר שבו נרשמה התאוששות מתונה של 5.6% בהיקפי הקניות של הציבור, בשבוע השלישי ללחימה נראו ניצנים של שגרה כשהיקף ההוצאות בכרטיסי אשראי עלה ב-8.3% בהשוואה לשבוע שעבר וב-15.6% בהשוואה לשבוע הראשון ללחימה
נובמבר ידוע כחודש הקניות הבינלאומי עם יום הרווקים הסיני, בלאק פריידי וסייבר מאנדיי. בשל המצב, האירוע המקומי של גוגל ShoppingIL לא יתקיים כהרגלו: "עמלים על פורמט שייתן מענה לצרכים העדכניים"
האם רשתות השיווק מנצלות את המלחמה ומעלות מחירים? בדיקה של המועצה לצרכנות מגלה, ובכן, שכן
קבוצת שופרסל מכריזה על פיילוט במסגרתו משאית ענק ישמשו כחנות ניידת שתגיע למוקדים מרכזיים במטרה להנגיש שירות ומכירה של מוצרי בסיס בזמינות מלאה באזורים בהם אין גישה קרובה לחנויות. מוצרי הבסיס ימכרו בהנחות של עד 20% הנחה ממחירי שופרסל דיל
מבדיקה שערכה חברת שבא על הוצאות של הציבור הישראלי בכרטיסי אשראי, בשבוע השני של מלחמת "חרבות ברזל" חלה עלייה של 5.8% בסך ההוצאות לעומת השבוע הראשון שלה. סך ההוצאות עדיין נמוך ב-24.5% בהשוואה לשבוע ממוצע בשנת 2023