ג'יפון במבחן ארוך טווח: מסכמים 4 חודשי נהיגה בפורד קוגה
הוא הגיע כאנדרדוג, בתור הג'יפון שדי נעלם בתוך מבול הדגמים ששוטף את השוק המקומי והיה ראוי למבט שני ושלישי. אז אחרי ארבעה חודשים של שימוש אינטנסיבי, אנחנו נפרדים מפורד קוגה המערכתי, בעצב יש לומר
הוא הגיע כאנדרדוג, בתור הג'יפון שדי נעלם בתוך מבול הדגמים ששוטף את השוק המקומי והיה ראוי למבט שני ושלישי. אז אחרי ארבעה חודשים של שימוש אינטנסיבי, אנחנו נפרדים מפורד קוגה המערכתי, בעצב יש לומר
דיווח חודשי על מעללי הפורד קוגה במבחן ארוך הטווח שלנו. עם הגיעו של הקוגה המערכתי ל-15,000 קילומטרים, מגיע הזמן לביקור הראשון שלו במוסך. איך היה, מה נעשה וכמה עלה?
נתנו לרמי גלבוע, עכבר השטח של המערכת את הקוגה וציפינו לדם אש ותמרות עשן על ירידת הדורות, למה אנחנו מטריחים אותו לרכב נטול הנעה כפולה או הילוך כוח ומה זה בכלל השעטנז הזה. פייר, גם אנחנו הופתענו
למרות שהוא איתנו כבר מ-2013, ונמצא באחד המגרשים הלוהטים ביותר מבחינת צמיחה - הג'יפון של פורד לא הצליח לייצר לעצמו נוכחות של ממש על הכביש. אחרי מתיחת פנים, צירוף שלל מערכות בטיחות וגם עדכון מחיר - הוא ראוי למבט שני, שלישי ורביעי - אז לקחנו אותו למבחן ארוך
הג'יפון של פורד - הקוגה, מנסה להפוך לתחרותי בקטגורית הג'יפונים בגודל בינוני בעזרת חבילת מערכות בטיחות מתקדמות, עוד רמות אבזור ומחיר התחלתי של 144 אלף שקלים