השוואתי: פוקוס החדשה מול גולף. המכוניות מדהימות, המבחן מבאס
פורד פוקוס מתחדשת עם הבטחה להיות איכותית, טובה מתמיד, עם מנוע צנום מוגדש טורבו ועם תיבת הילוכים כפולת מצמד, זה בדיוק מה שדרש השוואה מול פולקסווגן גולף
פורד פוקוס מתחדשת עם הבטחה להיות איכותית, טובה מתמיד, עם מנוע צנום מוגדש טורבו ועם תיבת הילוכים כפולת מצמד, זה בדיוק מה שדרש השוואה מול פולקסווגן גולף
מתיחת הפנים של פורד פוקוס מביאה מנוע קטן ומוגדש שמפחית סוסים אבל שומר על רמת הביצועים, תיבת הילוכים כפולת מצמד והרבה יותר אבזור. המחירים, ללא שינוי
פורד פוקוס עוברת מתיחת פנים במסגרת רענון אמצע חיי הדגם. מלבד העיצוב החיצוני והפנימי היא מחזירה את הרכיב שפגע בדגם: תיבת ההילוכים כפולת המצמד
פורד פוקוס, פעם שם נרדף למשפחתית הנמכרת ביותר בישראל והיום שם שרודף קציני רכב וציי ליסינג, מנסה בדור הרביעי שלה להוכיח שמגיעה לה הזדמנות שנייה. עם הרבה אבזור ומחיר מושך ויש גם את איך שהיא נוסעת
עם המון אבזור, המון מערכות בטיחות ומחירים תחרותיים: כך תנסה פורד פוקוס לשקם את תדמיתה בישראל. בציי הרכב ואצל הלקוחות הפרטיים
פורד פוקוס, מי שהייתה בעבר רבת מכר ישראלית ואח"כ כמעט נמחקה מהמפה, חוזרת במהדורת מעט מוגבהת, עם מנוע חזק מהמקובל, תיבה חדשה, המון אבזור ובהצעת מחיר מפתה. זה יספיק?
אחרי היעדרות ארוכה פוקוס חוזרת לישראל ומסמלת את יריית הפתיחה בהסתערות על השוק המקומי. כדי להרים את תדמית המותג, פוקוס חוזרת תחילה בגרסת 'אקטיב' בעלת מאפייני פנאי, ובמחיר מאוד תחרותי
פורד פוקוס החדשה שנחשפה בשנה שעברה מוסיפה להיצע שלה גם את גרסת הסטיישן החמה. לפוקוס ST וואגן 280 כ"ס ממנוע 2.3 ליטר ותיבת הילוכים ידנית או אוטומטית
סדנת 'לודר 1899' מציעה חבילת שיפורים למתיחת הפנים של הפורד פוקס. עכשיו אפשר להגיע מהר יותר לעבודה