סקודה אוקטביה פלאג-אין: כמה שווה לכם חיסכון בדלק?
גרסת הפלאג-אין של אוקטביה הגיעה לישראל באיחור מהתכנון המקורי ופספסה את הטבות המס לרכב "ירקרק". האם היא שווה את המחיר?
גרסת הפלאג-אין של אוקטביה הגיעה לישראל באיחור מהתכנון המקורי ופספסה את הטבות המס לרכב "ירקרק". האם היא שווה את המחיר?
יותר משנתיים מאז הוצגה, מגיעה סקודה אוקטביה פלאג אין לשוק הישראלי. מה היא עומדת להציע, מול מי היא תתמודד ומה המחיר שלה? פרטים בפנים
ארבע המכוניות שלפניכם מכוונות למכנה המשותף הרחב ביותר של משתמשי המשפחתיות המצויים הזכאים לרכב צמוד. כל אחת מהן עושה את זה בדרכה, אחת מהן עושה את זה טוב יותר
אוקטביה RS החדשה שומרת על כל מה שאהבנו בדור היוצא, מוסיפה טכנולוגיה ומציעה לאיש המשפחה הנוהג ליהנות חבילה ספורטיבית ושימושית והיא אפילו זולה יותר בעשרת אלפים שקלים
הגרסה הספורטיבית למשפחתית של סקודה מתחילה את השיווק בישראל, עם מנוע 2.0 ליטרים, 245 כ"ס וזינוק ל-100 קמ"ש ב-6.7 שניות באריזה משפחתית שימושית וחותכת 10,000 שקלים מהמחיר
ההנחה הראשונית הייתה שעם רשימת שבחים לדור היוצא, כמה כבר תוכל האוקטביה החדשה להפתיע אותי? כמה טעיתי. אז איך האוקטביה החדשה והשוואה מול יונדאי איוניק, טויוטה קורולה ופורד פוקוס
גדולה, מאובזרת, בטיחותית, חכמה ויקרה יותר. מלכת המשפחתיות הישראלית בדור הרביעי שלה פותחת את ההזמנות, חכו, כרגע יש רק דיזל, גרסאות הבנזין צפויות באוקטובר-דצמבר בלבד במחיר של החל מ-135 אלף שקלים
סקודה הציגה לפני זמן קצר את הדור הרביעי של המשפחתית אוקטביה. ארוכה, רחבה, ובעלת תא מטען גדול מבעבר. עם גרסאות היברידיות קלות. אצלנו היא תהייה רק ברבעון האחרון של 2020
סקודה העלתה בטעות (או אולי לא) תמונה של האוקטביה החדשה באתר החברה כשלושה שבועות לפני ההצגה הרשמית שלה. אלו הדברים שאנחנו יכולים לספר עליה
לא נופתע אם טויוטה קורולה החדשה תוכתר כמשפחתית הנמכרת ביותר בישראל, אבל האם היא הטובה ביותר? יצאנו לעימות משולש מול שתי מתמודדות שנמצאות על מפתן הלקוח הפרטי ולקוח הליסינג
המירוץ הירוק של יצרניות הרכב בעיצומו ואנחנו שואלים, מה עדיף? מכונית היברידית או מכונית בנזין "רגילה" עם מנוע מוגדש וקטן? מה בנוגע לשאר הפרמטרים? לקבלת תשובה הצבנו את יונדאי איוניק מול סקודה אוקטביה עם מנוע 1.0 ליטר למבחן. התוצאות לפניכם
המשפחתית של סקודה - האוקטביה מתחילה להימכר בישראל בגרסה מתוחת הפנים. להיצע מצטרף מנוע 1.0 ליטר טורבו ומערכות בטיחות מתקדמות. החל מ-128 אלף שקלים
סקודה חשפה גרסת "צמרת" של RS שתהיה החזקה בתולדותיה של הסדרה המושחזת, עם 245 כ"ס רתומים לכרכרה המשפחתית. זאב בעור כבש, הדבר האמיתי
גרסת הפנאי-סטיישן של האוקטביה, "סקאוט" זוכה למתיחת פנים ומנועי דיזל חדישים עם חיזוקים קלים לשטח. בארץ? כנראה שלא
האוקטביה RS מקבלת שורה של עדכונים קוסמטיים בהתאם לאחותה השגרתית שנחשפה לאחרונה בתום מקצה עדכונים. הביצועים שופרו, אבל לא בהרבה
סקודה היא מאחרוני היצרנים שלא היה להם מה להציע בשוק הקרוסאוברים ההיפר-תוסס; ה'קודיאק' אמור לסגור את הפער וכפי שראינו בהשקה במיורקה, הוא יכול לעשות זאת טוב מאוד