טויוטה קורולה סטיישן חזרה בשקט לישראל: מה המחיר?
יבואנית טויוטה החלה בשיווק שקט של תצורת הסטיישן של הקורולה החדשה. רמת הגימור ואסטרטגיית השיווק מייעדים אותה למוניות, אבל הביקוש הפתיע גם אותם
יבואנית טויוטה החלה בשיווק שקט של תצורת הסטיישן של הקורולה החדשה. רמת הגימור ואסטרטגיית השיווק מייעדים אותה למוניות, אבל הביקוש הפתיע גם אותם
היא לא עם פוזה של קרוסאובר, בלי הנעה חשמלית או אפילו היברידית, עם תצורת מרכב שאיבדה את חינה בעיני מר ישראלי, ועדיין האם קיה סיד סטיישן היא מכונית מעולה שכולנו מפסידים?
מתיחת הפנים של פורד פוקוס מביאה מנוע קטן ומוגדש שמפחית סוסים אבל שומר על רמת הביצועים, תיבת הילוכים כפולת מצמד והרבה יותר אבזור. המחירים, ללא שינוי
לאחר תקופת תרדמת חוזר אלינו סובארו אאוטבק עם דור שישי הכולל שיפורים מינוריים למדי, ואותה יחידת כוח אטמוספרית; האם זה מספיק כדי להצליח בעידן הקרוסאוברים?
המשפחתית הקומפקטית של קיה מקבלת חיזוק חשמלי בדמות סוללת 48V במנועי הבנזין והדיזל. וגם תוספת למחיר
היצרן השוודי מציג זוג תאומים, לכל אחד מהם ייחוד משלו; V60 הוא סטיישן ביצועים ייחודי בישראל, בעוד גרסת 'קרוס קאונטרי' המוגבהת אינה דומה לשום קרוסאובר אחר. מה מתחבא מתחת לקליפה האלגנטית?
היצרן השוודי מציג שלושה דגמים מעניינים; XC40 היברידי-נטען שקע, והסטיישן השרירית V60, עם 390 כוח סוס מתחת למכסה המנוע ולצידה גרסת הקרוס קאונטרי
מה אתם יודעים על תא המטען של המכונית שלכם? לאיזו תצורת רכב יש את תא המטען השימושית ביותר ומה יש להם להציע. כך תבחרו נכון את תא המטען שמתאים לכם
הפתעה טעימה חיכתה לנו כשעלינו לעיר הבירה, כזו שמלאה בטעמים אסייתים. והפלוס הגדול- היא אפילו כשרה
קרסו מוטורס יבואנית רנו לישראל החלה בשיווק המגאן גראן טור, גרסת הסטיישן של המשפחתית שלהם. בשלב זה עם מנוע דיזל 1.5 ליטר בלבד, בשתי רמות גימור אך ללא מערכות בטיחות מתקדמות. המחיר: החל מ-134 אלף שקלים
בלי עיצוב עוצר נשימה, טכנולוגיה, אבזור או מערכות בטיחות מתקדמות, דאצ'יה לוגאן MCV סטפווי שולפת את הטריק הכי שימושי במדינה שלנו - מחיר נמוך. אז מה מקבלים פה תמורת 83 אלף שקלים?
דאצ'יה מתחילה בשיווק גרסת הכאילו שטח למכונית הסטיישן הקטנה שלה. ה-MCV סטפווי תגיע עם מנוע 0.9 ליטר טורבו, 90 כ"ס ותיבה רובוטית. המחיר: 83 אלף שקלים
וולוו הציגה היום בשוודיה את הדור השני של מכונית הסטיישן המשפחתית שלה ה-V60. הבשורות המרכזיות: מנועים היברידים פלאג-אין בגרסאות הבכירות ושיפור של מערכות הבטיחות. ולמה וולוו לא בהכרח רוצה שתקנו את המכונית שלה?
מסתבר שממש לא חייבים להוציא מעל ל-130 אלף שקלים על משפחתית חדשה ובמחיר מפתיע תוכלו להצטייד בדאצ'יה לוגאן MCV חדשה, הכוללת מרכב סטיישן עם חלל מטען ענק ומנוע טורבו-דיזל סופר חסכוני
פיג'ו 308SW שעברה מתיחת פנים במהלך השנה מגיעה לישראל עם מנועים נקיים יותר, תא נוסעים מחודש אך מערכות בטיחות פסיביות בלבד. המחיר- החל מ-135 אלף שקלים
לתצורות הסדאן וההאצ'בק של המשפחתית הקטנה של פיאט מצטרפת גם תצורת הסטיישן השימושית. המחיר: החל מ-116 אלף שקלים
הונדה מבשלת מספר מהלכים במקביל לקראת השנתיים הקרובות; תבטל את הסיוויק טורר בקרוב ועשויה לתחוב ב-S2000 הבאה מנוע טורבו עם גדישה אלקטרונית שתחדד את תגובותיה
גרסת הפרברים של הוולוו S40 הגיעה אלינו למבחן ועשתה הרבה יותר מהמצופה. ואף מילה על למה סטיישן זה דבר נפלא