מי זה בכלל שלומי? כל האמת על הסאגה ששיגעה את המדינה
אם גם הפיד שלכם מפוצץ בפוסטים שגורמים לכם לתהות על מה כל הרעש והו דה פאק איז שלומי, הנה הסיפור המלא מאחורי התעלומה הויראלית של השבוע
אם גם הפיד שלכם מפוצץ בפוסטים שגורמים לכם לתהות על מה כל הרעש והו דה פאק איז שלומי, הנה הסיפור המלא מאחורי התעלומה הויראלית של השבוע
עם עלייה של 110% בביקוש למנהלי סושיאל, יוצרי תוכן לעסקים ויועצי דיגיטל - משכורת ממוצעת של פרילאנסר בתחום יכולה להגיע ל-30 אלף ש"ח בחודש ואף יותר אם הוא הופך לסוכנות
בתוך שגרת המלחמה, אנשי תוכן ברשתות חברתיות מנסים להבין איך חוזרים לשגרה • על ההבנה שצריך להתאים התוכן למצב, הצורך להתנתק מהחדשות והחיבור למשפחות הרוגים ונרצחים - הפעם בסוויפ-אפ אירחנו את נועה רוזין, מגישת טלוויזיה ומפתחת תוכן והפקות לסושיאל. צפו
"ההתראות עובדות על ציפייה, וברגע שהן עולות - אנחנו מגיעים לשיא של הנאה ואז אנחנו מנסים רק לשחזר אותו". ד"ר לירז מרגלית, חוקרת התנהגות בעידן הדיגיטלי, מסבירה כיצד הרשתות החברתיות משחקות במוח שלנו, ואיך זה יכול להיות שהמין המזדמן ברשת נמצא בירידה דרמטית?
בעלי עסקים קטנים ובינוניים משקיעים זמן וכסף רב כדי לתחזק עמודי סושיאל שיעזרו להם לקדם את העסק ולהגדיל מכירות, אבל יש גם סכנות בדרך. אז מה חשוב לדעת וממה להיזהר? ריכזנו עבורכם 7 כללי זהב מומלצים
ללא מסננים - ברגעים הכי מביכים: המשפעינים שכולנו מכירים מפרסמים תמונות נוצצות וסרטונים מושקעים, אלא שמאחורי כל זה מסתתרת מציאות אחרת אליה תוכלו להיחשף בעמוד אינסטגרם קומי במיוחד
ינון בן שושן, עורך וואלה! טכנולוגיה ויוצר תוכן, מנתח עם ירדנה עבודי פוקס, מומחית סושיאל ומנהלת הטיקטוק של וואלה!, את הטרנדים והסודות של עולם הסוישאל. בכל פרק נזמין אורחים מעולם הרשתות, משפיענים ומומחים שיחלקו את החוויות שלהם מהפלטפורמות השונות
עם מיליוני ישראלים בקהילות שהוא הקים ומוביל, נדמה שאהוד פורת כמעט פיצח את הקוד החברתי-תרבותי שלנו, באמצעות הרשת. רגע לפני הבחירות לקחנו אותו לשיחה צפופה כדי להבין איך עושים את זה
יש לא מעט קבוצות ברשת המבקשות לרכז דיונים שיווקיים. השאלה היא מהו דיון שיווקי, ומה חסר. הקבוצה " DEM - שיווק בעידן דיגיטלי" מבקשת לרכז את מיטב אנשי השיווק לצד מנהלים שנדרשים להוביל ארגונים בעידן בו מתערבבים ידע, טכנולוגיה וכישרון, ולייצר דיון חדש. ואתם?
בימים שהחשיפה האורגנית בפייסבוק שואפת לאפס והפיקסל מאבד מאמינותו, נדרשת גישה שתגדיר מחדש את תפקידו של התוכן באיסוף דאטה.
כמה לוקחים פרילאנסרים על ניהול קמפיין, ניהול סושיאל, בניית עמוד נחיתה או ניהול שיווק? "מוח כוורת" סייעו לנו לרכז עבורכם את הטבלה שתנסה להשיב על השאלה שאיתה (לצערנו) חלקנו מתחיל את המסע השיווקי: "כמה זה עולה?"