בעין הסערה: מאיפה המשקפיים השחורים של אלאיה?
אלאיה הוף הפכה להיות אחת מהדיירות הבולטות ביותר בעונה הנוכחית של "האח הגדול", וכמי שיודעת דבר או שניים על טרנדים ואופנה נשית - יצאנו לבדוק: מאיפה ומה מחיר משקפי הראייה ההיסטריים שמרכיבה?
אלאיה הוף הפכה להיות אחת מהדיירות הבולטות ביותר בעונה הנוכחית של "האח הגדול", וכמי שיודעת דבר או שניים על טרנדים ואופנה נשית - יצאנו לבדוק: מאיפה ומה מחיר משקפי הראייה ההיסטריים שמרכיבה?
מהיילי ביבר ליעל שלביה וספיר אביסרור, כולן תופסות טרמפ על הגיק-שיק ומצטיידות במשקפיים בניחוח רטרו. זקוקות לעזרי ראייה? לא זקוקות? זה לא משנה, שהרי המניע הוא סטייטמנט אופנתי | פנינו ליבואנים במחוזותינו לבדוק אם זה סוחף גם את נשות ישראל? ספוילר: סוחף ובגדול
העיתונאית הוותיקה פתחה את מהדורת 'חדשות סוף השבוע' אמש במראה לא רגיל. לא, לא צבע הבלייזר, לא הקארה המדויק - הפעם בחרה בזוג משקפיי טייסים שהציגו לוק טרנדי ועכשווי. על זה נאמר, שבוע טוב גברתנו המגישה! מאיפה לך?
רשת אופטיקנה מודיעה על התרחבותו של מותג המשקפיים 'קאטליה' לרשת עצמאית של חנויות ודוכנים. המותג הצעיר שחדר במהירות שיא לשוק הישראלי בהובלת הפרזנטורים עומר אדם ויעל שלביה, יפתח החודש (מרץ) את חנות הדגל בקניון מול הים באילת
קולקציית המשקפיים החדשה לסתיו-חורף 2023/24 של CAROLINA LEMKE BERLIN (קרולינה למקה ברלין), מציגה דגמים השואבים השראה מהשיק הפריזאי עם חיבור לעולם האופנה והלייף סטייל
קולקציית המשקפיים של המותג הנחשק SWAROVSKI, נחתה לראשונה בישראל הישר לרשת אופטיקנה, יבואנית המותג לישראל, שגם תשווק את הדגמים האופנתיים באופן בלעדי בחודשים הקרובים
אופטיקה הלפרין, רשת האופטיקה מהגדולות בישראל, משיקה את המותג VINI ומציגה קולקציית משקפי ראייה בסגנון איטלקי, צעיר ואופנתי ובמחיר של עד 199 שקל
רשת 'אופטיקנה' חושפת את Feel High, קולקציית משקפיים מפתיעה למותג הבית Cattleya לסתיו-חורף 23/24. עשרות הדגמים בקולקציה החדשה נחשפו לראשונה ביום הצילומים שהובילו השבוע הפרזנטורים עומר אדם ויעל שלביה והם עוצבו בהשראת קשת הרגשות
לקראת החזרה לשגרת הלימודים, יוצאים הורים וילדים לסידורים ורכישת ציודים. בשבוע האחרון שנותר לסיומו של החופש הגדול, בחרנו להזכיר סידור חשוב נוסף - בדיקת ראייה שגרתית שנועדה לזהות לקות בשלב מוקדם. לפני שתרכשו משקפיים לילדים, הבאנו טיפים לבחירה נכונה ומקצועית
ארבעה חודשים לאחר רכישת רשת 'אירוקה' מציגה סופר-פארם את רשת האופטיקה תחת השם ERROCA BY SUPER-PHARM וצפויה להכפיל את נוכחותה עם 120 סניפים בפריסה ארצית, במקביל להסבת חנויות הרשת לקונספט החדש שיכלול חדרי בדיקה שיופעלו על ידי אופטומטריסטים מקצועיים
קרן פלס, הפרזנטורית של 'רשת אופטיקנה' מככבת בקמפיין חדש למשקפי 'פורטיפוקל' תחת המסר: "פורטיפוקל, המולטיפוקל הראשונים שלכם". הקמפיין יעלה הערב (א) בפריסת מדיה רחבה ובהשקעה של כ-2 מיליון שקל
רשת אופטיקנה מחזירה לסט הצילומים את קרן פלס ועומר אדם לקמפיין משקפי הראייה של מותג קטאליה עם המסר "הגעת לגיל שאפשר להפסיק". הקמפיין המשותף יציע מבצע על מסגרת קטאליה עם עדשות ראיה במחיר נגיש במיוחד
העובדה שענף האופטיקה בישראל נחשב כחיוני בזמן משבר הקורונה, לא מנעה את הפגיעה בו: ביקושים נמוכים הביאו לסגירת סניפים ולירידה חדה בהכנסות. התפתחויות חדשות מצביעות על התעוררות השוק וחזרה למספרים המוכרים מהתקופה שקדמה למגפה
מותג המשקפיים Cattleya ("קאטליה") הושק לראשונה ב-2021 וכיום הוא נחשב למותג צעיר, צומח מוביל ומבוקש בקרב צעירים, גם (אבל לא רק) בזכות המחיר הנגיש והאחיד של הדגמים. את הקמפיין החדש, מוביל הפרזנטור עומר אדם, הפעם לצד דוגמנית בינלאומית של בתי אופנה מובילים
אולי זו הסדרה הארי פוטר שחוללה מהפכה בתחום משקפי הראייה לילדים, או אולי העובדה שגם אנחנו, המבוגרים הפכנו את המשקפיים לאקססורי אופנה נחשק. מפריט שגרם לבעליו לא מעט מבוכה ובושה, הפכו משקפי הראייה בקרב ילדים לפריט המעיד על קוליות ומודעות אופנתיות גבוהה
NICE TO SEE YOU: לקראת החורף והימים הגשומים בהם, לצד התה והכרבולית מונח לו ספר קריאה מרתק, מותג המשקפיים קרולינה למקה ברלין (CAROLINA LEMKE BERLIN) גאה להציג את קולקציית משקפי הראייה החדשה לחורף 2022/23 - למקרה ויבוא לכם להתחדש
שיתוף הפעולה האופנתי המוצלח בין אייקון האופנה, הדוגמנית ואשת העסקים היילי ביבר לבין מותג המשקפיים Vogue Eyewear ממשיך לעונה נוספת וחושף את הקולקציה החדשה לסתיו/חורף - HAILEY BIEBER X VOGUE EYEWEAR - 2022/23
'אופטיקנה' מציגה קולקציות חדשות לעונת סתיו-חורף 2022-2023 של המותגים הנמכרים ברשת ומודיעה כי החלה לשווק בבלעדיות משקפיים גם של בתי אופנה מובילים: לנוון, קרל לגרפלד וסלבטורה פרגאמו. במקביל לקולקציות, מושק בגאווה שירות אופטי מקצועי - משקפי ראייה מהיום למחר!
הבוקר התחילו את הלימודים ברחבי הארץ כ-2 מיליון תלמידים ועל פי מחקרים, כשליש מהם זקוקים למשקפי ראייה. ארגון הבריאות העולמי מעריך כי עד שנת 2050 חצי מאוכלוסיית העולם תסבול מקוצר ראיה והנתון הזה מדאיג. עם פתיחת הלימודים הבאנו את הנתונים, ההסברים והקולקציות
הפרזנטורים של אופטיקנה מאחדים כוחות לטובת קמפיין חדש למותג משקפי הראייה CATTELYA. הקמפיין, שיעלה הערב לערוצי המדיה השונים, מוערך בעלות כוללת של כ-4.5 מיליון שקל ומסגרתו יבצעו השניים שיר משותף אותו הלחינה קרן פלס
לקראת תחילת שנת הלימודים נרשם גידול של כ-40% בביקוש לבדיקות ראייה לילדים. בהשפעת שנת הקורונה, נמצאה עליה של 30% בקצב עליית המספר בקרב הילדים שנבדקו. מתי ואיפה רצוי להיבדק ואיך נבחר את זוג המשקפיים שיתאים לשנת הלימודים?
המסר בקמפיין: החיים מתחילים בגיל 40, אל תפספסו אותם: "פורטיפוקל - המולטיפוקל הראשון שלך", משקפיים המותאמים במיוחד לאלו שעוברים לראשונה ממשקפי ראייה למשקפי מולטיפוקל. ההשקה תלווה בקמפיין רחב היקף, בכיכובה של קרן פלס בהיקף של כ-3 מיליון שקלים
בעקבות ריבוי ההשתתפות בשיחות זום בשנה האחרונה, נרשמה עליה חדה בשוק עדשות המגע לילדים ולבני נוער בעולם. ממחקר שנעשה לאחרונה עולה שגם ילדי ישראל מתיישרים עם מגמה זו
בשיתוף עיצובינה, הכתבה הופקה בידי מחלקת שיתופי פעולה מסחריים של וואלה בהשתתפות מימונית של גורם חיצוני ופורסמה לאחר עריכה עיתונאית.
מותג העל DITA מגיע אלינו הישר מלוס אנג'לס, שם הוא מככב שנים רבות, עם המון גלאם ורטרו שיק. רוח המותג באה לידי ביטוי גם בקולקציה החדשה והבלעדית של Lancier ולנו לא נותר אלא לנסות לנחש מה יהיה הדבר פורץ הדרך הבא מבוטיק המשקפיים הטרנדי
בשיתוף אופטיקנה, הכתבה הופקה בידי מחלקת שיתופי פעולה מסחריים של וואלה בהשתתפות מימונית של גורם חיצוני ופורסמה לאחר עריכה עיתונאית.
משרד התחבורה סומך עלינו שנהיה אחראיים מספיק כדי לוודא שאנחנו רואים כמו שצריך בנהיגה, אך האם זה באמת המצב? בפועל, נראה כי לא מעט אנשים שנכשלים בבדיקות הראייה בכלל מופתעים לגלות שהם זקוקים למשקפיים
בשיתוף מגזינה, הכתבה הופקה בידי מחלקת שיתופי פעולה מסחריים של וואלה בהשתתפות מימונית של גורם חיצוני ופורסמה לאחר עריכה עיתונאית.
משקפי שמש או ראייה הם כבר מזמן אקססורי אופנתי. מור סודאי, הבעלים של רשת איי אופטיק מספקת הצצה למה שעיצובים החדשים והמפתיעים ששאנל, דיור ועוד מותגים גדולים בעולם מכינים לנו
שערי צדק, הכתבה הופקה בידי מחלקת שיתופי פעולה מסחריים של וואלה בהשתתפות מימונית של גורם חיצוני ופורסמה לאחר עריכה עיתונאית.
חושבים לבצע ניתוח לתיקון הראייה? ד"ר דוד סמדג'ה, מנהל מכון הלייזר בבית החולים שערי צדק מסביר מה הסיכוי שתימצאו מתאימים ואיך הטכנולוגיה כיום מאפשרת לשפר את הטיפול שיינתן לכם
אם הבטחתם לעצמכם שאתם לא תחפרו לילדים שלכם שהגיע הזמן לנטוש את המסכים ולצאת לשחק בגינה, כדאי שתחשבו על זה שוב. מומחים טוענים שילדים שממעטים לשחק בחוץ נמצאים בסיכון גבוה יותר להיות קצרי רואי
Family guide בשיתוף אופטיסטור, הכתבה הופקה בידי מחלקת שיתופי פעולה מסחריים של וואלה בהשתתפות מימונית של גורם חיצוני ופורסמה לאחר עריכה עיתונאית.
על מנת לבדוק עד כמה ההנחות באילת משמעותיות שאלנו את גיל נתן, מנהל מקצועי מרשת אופטיסטור, הידועה במחירים התחרותיים שלה, האם מדובר באמת בחיסכון משמעותי
, הכתבה הופקה בידי מחלקת שיתופי פעולה מסחריים של וואלה בהשתתפות מימונית של גורם חיצוני ופורסמה לאחר עריכה עיתונאית.
זו לא בעיה של בודדים בלבד אלא מדובר בתופעה יחסית רחבה. איך מאבחנים את הלוקים בעיוורון צבעים ומה ניתן לעשות כדי לעזור? שאלנו את יעקב סגל מאופטיקה סגל בעפולה
, הכתבה הופקה בידי מחלקת שיתופי פעולה מסחריים של וואלה בהשתתפות מימונית של גורם חיצוני ופורסמה לאחר עריכה עיתונאית.
ביקרנו באופטיקה מוג'ו מרשת מכבי ממבט ראשון, חנות קונספט מותאמת במיוחד לילדים כדי לגלות על מה חשוב להקפיד בבדיקות ראייה והתאמת משקפיים לילדים ואיך אפשר להפוך את החוויה הזאת לחיובית עבורם
, הכתבה הופקה בידי מחלקת שיתופי פעולה מסחריים של וואלה בהשתתפות מימונית של גורם חיצוני ופורסמה לאחר עריכה עיתונאית.
עדשות מולטיפוקל הופכות את החיים לנוחים יותר ופוטרות אותנו מהצורך להחזיק כמה זוגות משקפיים. אז לאיזה גילאים הן מתאימות ואילו בדיקות צריך לעבור כדי להתאים אותן? התשובות בפנים
, הכתבה הופקה בידי מחלקת שיתופי פעולה מסחריים של וואלה בהשתתפות מימונית של גורם חיצוני ופורסמה לאחר עריכה עיתונאית.
בריאות העיניים חשובה לכולנו, אך הטיפול בהן מפגיש אותנו עם לא מעט מונחים מורכבים. האופטומטריסט אלי סביון מרשת מכבי ממבט ראשון עושה סדר בראש ובעיניים ומצייד אתכם בהסברים ברורים למונחים החשובים ביותר בתחום
רשת סופר פארם מנסה לצאת קצת מנישת הקוסמטיקה והטיפוח הבלעדית, בניסיון למשוך אליה גם את הפאשניסטות לצד אלה שנגמרה להם משחת השיניים. כחלק מהמהלך, יימכרו דגמים שונים של משקפי שמש וראייה בעיצוב בית האופנה הפריזאי סוניה ריקל והמותג הצרפתי קנזו
, הכתבה הופקה בידי מחלקת שיתופי פעולה מסחריים של וואלה בהשתתפות מימונית של גורם חיצוני ופורסמה לאחר עריכה עיתונאית.
משקפי ראייה ושמש הם פריט אופנתי מרהיב להופיע איתו במסיבת הסילבסטר ובבוקר שאחרי. עם כל מסגרות המשקפיים המעוצבות חבל לעייף את העיניים עם עדשות מגע עכשיו כשייצא עשן בחגיגה, לעיניים שלכן זה לא יפריע