שיטת המכירה שהתחילה בקורונה עדיין חיה ובועטת - כך תייצרו ממנה הכנסה מיידית
איך בונים וובינר שמרתק את הקהל, מחמם אותו רגשית ולוגית, ומוביל להמרות גבוהות? אורי קובץ' מציג את המדריך המלא שלב אחר שלב: מהפרסום הראשון שיוצר את הציפייה ועד לסגירת המכירה
איך בונים וובינר שמרתק את הקהל, מחמם אותו רגשית ולוגית, ומוביל להמרות גבוהות? אורי קובץ' מציג את המדריך המלא שלב אחר שלב: מהפרסום הראשון שיוצר את הציפייה ועד לסגירת המכירה
טכנולוגיות מתקדמות ואסטרטגיות נבונות שיישמו קמעונאים בשבוע הסייבר הניבו שיא עולמי של 315 מיליארד דולר במכירות אונליין. לסיכום התקופה, סיילספורס מביאה את הנתונים העדכניים על כל מה שקרה מאחורי הקלעים במהלך עונת הקניות הגדולה
בעידן של חוסר ודאות, מותגים ישראליים מנסים לשלב ערכים וקשר אישי לצד אסטרטגיות שיווק חכמות, תוך שהם נדרשים להתמודד עם איומי סייבר מתוחכמים. פנינו למומחי שיווק ואבטחת מידע כדי להפיק לקחים מהתקופה העמוסה ביותר בשנה
חודש הקניות הישראלי, שכמעט ונעלם מהתודעה הציבורית בשנה שעברה בצל האירועים הקשים, חוזר והפעם בדגש על תמיכה בעסקים מקו האש. האם הוא יצליח להניע הכנסות משמעותיות לאלה שאיבדו הכל?
אחרי שנים של צמיחה בהן צרכנים הורגלו לקבל שירותים ומוצרים במהירות שיא, באו החרם הטורקי ומתקפות החות'ים מתימן והפכו את כל תחום האיקומרס (מסחר אלקטרוני) ליקר ומאתגר. אז איך מתגברים על עליות המחירים, השיבושים והעיכובים מבלי להתפשר על איכות השירות?
איומי הסייבר על עסקים מקוונים ישראליים התרבו משמעותית, וחנויות אונליין חייבות להיות מוכנות מראש להתמודד עם פרצות אבטחה. אז אילו תהליכים מומלץ ליישם מראש כדי להקטין את הסיכונים והנזק ולהגיב במהירות?
ענקיות הדיגיטל שינו את תרבות הצריכה והעלו את קרנן של חנויות הדיגיטל הקטנות. צרכנים שהתרגלו לקנות ברשת ומחפשים מוצר נישתי יחפשו אותו קודם כל באינטרנט. אז אילו נישות מבטיחות קיימות היום בשוק המסחר האלקטרוני, ולמה שווה להשקיע בהן?
"יחידות אחרונות במלאי", ו"נותרו יומיים למבצע" הן רק חלק מהדרכים בהן אנשי שיווק מפעילים עלינו לחץ פסיכולוגי כדי שנקנה יותר. אז מהן השיטות הנפוצות והאם זה עובד עליכם? בחנו את עצמכם
רוצים להגדיל מכירות? במיוחד כשמדובר בחנויות באינטרנט, קמפיינים פרסומיים הם לא תמיד התשובה. אביב מאירמן, מומחית לאתרי איקומרס, מביאה 7 טיפים מנצחים שיעזרו לכם לנצל את הטראפיק שכבר מגיע לאתר שלכם ולשפר את אחוזי ההמרה שלו
לאחרונה נסגרו כמה מהמרקטפלייסים הגדולים בישראל. עזריאלי סגרה את עזריאלי.קום, שופרסל סוגרת את המרקטפלייס שחנכה לפני פחות משנה, ומליסרון מוותרת על גרו ובאליגם שרכשה לפני כשנתיים. האם דינם של שאר המרקטפלייסים יהיה דומה?
כמו במאי קולנוע, מנהלי מותג מצוינים לא מסתפקים בחוויית לקוח 'טובה' אלא חותרים להותיר רושם עמוק שהלקוח לא יפסיק לדבר עליו
הפרסום הממומן הפך להיות כל כך טכנולוגי ומבוסס דאטה שלעיתים מרוב אטריביושן לא רואים את שורת הרווח. אז מהם המודלים הנפוצים של אטריביושן ולמה הם כל כך מאתגרים את השוק?
"יאמי (yummi) היא מרקטפלייס שמחבר בין אנשים רעבים לבשלנים ביתיים" מספר יצחק סער, מנכ"ל יאמי, בשיחה עם תימור גורדון בפודקאסט קומרסיישן ומוסיף: "הבידול המרכזי הוא שאנחנו מלווים בהכשרות ובייעוץ קולינרי בשלנים שזו התשוקה שלהם ובונים אתם את המטבח שלהם"
"ד"ר גב באונליין זהה לרשת החנויות, אך יש בידול מוצרי" כלומר, מוצרים שנמכרים רק באונליין, מספר יובל יעקב, מנהל האיקומרס והדיגיטל בד"ר גב לפודקאסט "קומרסיישן"
עוצמתה של פליפקארט, ענקית האיקומרס ההודית, באה לידי ביטוי שכאשר אמזון ניסתה להיכנס למדינה, "האופוזיציה של פליפקארט היתה מאוד חזקה" אומר נדב תמם, מנהל המכירות של של פליפקארט קומרסקלאוד Flipcart Commerce Cloud לפודקסט "קומרסיישן"
לפי אסנת ולירן וויס, מנהלי קהילת המוכרים הישראלים ב- etsy בישראל, שהתארחו בפודקאסט קומרסיישן. עוד תיארו את זירת המסחר המתמחה ביוצרים ואמנים כ"ערוץ מכירה עם המון לב ורגש"
המחיר של מסך הטלוויזיה הזה כולל גם את האיש העירום שמשתקף בה? והמקרר מגיע עם מין אוראלי? קבלו מקבץ של מודעות למכירה ברשת שמציגות (כנראה בטעות) הרבה מעבר למוצר עצמו
מחקר מצא שהסיכוי של עסקים קטנים מהפריפריה לאמץ כלים דיגיטליים נמוך ב-40% לעומת עמיתיהם באזור המרכז. יוזמה משותפת של המשרד לשוויון חברתי, עמותת עתידים, גוגל ישראל ו-WIX, מסייעת לעסקים בפריפריה להקים אתרי אינטרנט