אחת ולתמיד: מתי ליסינג תפעולי מפסיק להשתלם?
מתי כדאי להחזיר את הרכב הצמוד ולעבור לרכב פרטי? השאלה הזאת מעסיקה עובדים רבים, ואנחנו טרחנו, עשינו בשבילכם את מלאכת החפירות וחזרנו עם תוצאות
מתי כדאי להחזיר את הרכב הצמוד ולעבור לרכב פרטי? השאלה הזאת מעסיקה עובדים רבים, ואנחנו טרחנו, עשינו בשבילכם את מלאכת החפירות וחזרנו עם תוצאות
ענף מימון הרכב הוביל למהפכה של ממש בתחום רכישת רכבים חדשים, בזכות אפשרויות אטרקטיביות. אחת החברות המובילות בתחום הינה ''אקסודוס קאר'', המציעה ללקוחותיה תנאים נוחים במיוחד. הרכב שחלמתם עליו כבר ממש מעבר לפינה
בסדרת כתבות חדשה אנחנו הולכים לעשות לכם סדר בין כל מסלולי הרכישה המוצעים כיום לרכב חדש. החל מקניה במזומן, עבור בעסקאות 0 ק"מ, מימון וליסינג לסוגיו השונים. כמה תשלמו בחודש, בשנה ובסוף התקופה. הפעם: יונדאי איוניק
גם שנת 2019 לא חייכה לענף הליסינג התפעולי. יותר ויותר עובדים וחברות הבינו שהם משלמים מחיר יקר עבור סמל הסטטוס ועברו לאפיקים אחרים, כך עולה מנתוני סקרים שנערכו לאחרונה
האוויר הולך ומתרוקן מהבלון עליו רשומות צמד המילים "רכב חברה" שהילך קסם על רבבות ישראלים. נתונים שהגיעו לידי וואלה רכב מראים מגמה של שנה רביעית ברציפות של נטישת המסלול. "עובדי ההייטק יודעים כבר שכיום הליסינג דרך מקום העבודה אינו כלכלי עבורם"
רבים מקבלים רכב ממקום העבודה במסגרת עסקת ליסינג תפעולי. מי שלא נהנה מהטבה זו יכול לבחון עסקת ליסינג מימוני. הדר חורש מתרגם לעברית את המושגים הכלכליים שמאיימים עלינו - מילון המושגים הגדול
נתוני סיכום שנת 2017 של "שלמה רכב חדש" מאפשרים הצצה להעדפות ולמאפיינים של לקוח הליסינג הפרטי. ממש כמו בתחום המכוניות המשומשת, הקטגוריות המועדפות הן הג'יפונים ומכוניות קטנות
מגמת נטישת הליסינג התפעולי נמשכת. מנתוני מועדון הצרכנות של עובדי חברות ההייטק 'הייטקזון', עולה כי חלה ירידה בשיעור של 8% במספר העובדים שיחדשו את חוזה הליסינג ברכב שניתן להם ממקום העבודה