שוכרים רכב בחופשה בחג? כך תוזילו את המחיר בכמעט 50 אחוזים
גם בחגי תשרי, למרות המלחמה והירידה בתיירות הנכנסת מחירי ההשכרה שוברים שיאים. אבל האפשרות לליסינגמיש מוזילה את מחיר ההשכרה - לפעמים גם בעשרות אחוזים
גם בחגי תשרי, למרות המלחמה והירידה בתיירות הנכנסת מחירי ההשכרה שוברים שיאים. אבל האפשרות לליסינגמיש מוזילה את מחיר ההשכרה - לפעמים גם בעשרות אחוזים
נתוני הלמ"ס מגלים כי הנסועה הממוצעת של רכב בישראל עדיין לא חזרה לרמתה שלפני הקורונה. מכוניות היברידיות, דיזלים ומוסבות לגז נוסעות מרחקים גדולים ב-50% מרכבי בנזין. וכמה נוסעות מכוניות קלאסיות?
הישראלים אוהבים לחשוב שהם מקוריים, אבל עד בחירת הצבע למכונית שלהם. רובנו רוכשים מכוניות בצבע לבן, אפור או שחור. המספרים מראים שהמגמה הזו רק הואצה בשנים האחרונות
משכורת הנטו של מקבלי הרכב הצמוד קטנה החודש במאות שקלים, אחרי שרשות המסים עדכנה את חישוב מס שווי השימוש בהתאם למחירי המכוניות שהתייקרו ולאינפלציה שהואצה
רשות המסים חושפת את נתוני מקבלי הרכב הצמוד בישראל: בעיקר גברים, מעל גיל 40, מהעשירונים העליונים. ומי מקבל רכב ליסינג חוץ מההייטקיסטים?
יש חדשות טובות מאוד בסיכום המחצית הראשונה בשוק הליסינג הפרטי וחדשות רעות מאוד. על מה שעשתה הקורונה לענף ולמה גם לשם ההתייקרויות מגיעות
בלי דגם חדש, בלי רבת מכר מובהקת. הפתרון של מאזדה לאתגר המכירות שלה היה לחזור למקום ממנו היא צמחה - השוק המוסדי. אבל הפעם עם טוויסט. אלו המספרים מאחורי אחת השנים הטובות שלה
ישראכרט ממשיכה לקדם מנועי צמיחה: תקים חברה שתציע אשראי לרכישת מוצרי צריכה בנקודות מכירה ובמודלים חדשניים, ביניהם ליסינג למוצרי צריכה - הצרכנים ירכשו באשראי מוצרים לבית ויוכלו להחליפם בעתיד במוצרים חדשים, שימומנו באשראי חדש, מחוץ למסגרת הקיימת
בכתב הבקשה לתביעה ייצוגית כנגד חברת ליס פור יו נטען כי חברת הליסינג וההשכרה חייבה לקוחות בימי שכירות, הוצאות טיפולים ותיקונים שלא כדין. החברה: "לומדים את הבקשה וכתב התביעה ונגיב בדרכים המקובלות"
בחרתם במכונית היברידית ואתם נהנים מהטבת המס? ברשות המיסים יבטלו את הסידור הזה יחד עם ביטול הטבת המס לכלי רכב היברידיים, הביטול יחול רטרואקטיבית גם על עסקאות שחלו לפני הביטול
חשבנו שהקורונה תביא אנשים לחפש את הנקודות בהן הם יכולים לחסוך בהוצאות על המכונית, טעינו, הם העדיפו להוציא יותר רק כדי לא להתעסק איתן
סקר שערכה חברת מימון ישיר על התנהגות צרכנים בשוק הרכבים מיד שנייה, מצביע על הדברים החשובים ביותר לצרכנים: האם אנחנו יודעים מראש איזה רכב אנחנו רוצים? האם אנו מעדיפים לקנות מחברה או ממוכר פרטי וכיצד מממנים את הרכישה
המאמן העסקי מגיע לוואלה! עסקים: מדי שבוע מייעץ גל בתחומי חיים שמעסיקים את כולנו. הפעם: מאזין שמתלבט בשאלה: איך לממן רכישת רכב חדש
מנהלים עסק קטן או בינוני עם רכבי חברה? יש לא מעט דברים שאתם צריכים לדעת ושלא רק יקלו עליכם, גם יחסכו לכם לא מעט כסף. הנה כמה כללי יסוד שחייבים להקפיד עליהם
ענף מימון הרכב הוביל למהפכה של ממש בתחום רכישת רכבים חדשים, בזכות אפשרויות אטרקטיביות. אחת החברות המובילות בתחום הינה ''אקסודוס קאר'', המציעה ללקוחותיה תנאים נוחים במיוחד. הרכב שחלמתם עליו כבר ממש מעבר לפינה
גדולה, מאובזרת, בטיחותית, חכמה ויקרה יותר. מלכת המשפחתיות הישראלית בדור הרביעי שלה פותחת את ההזמנות, חכו, כרגע יש רק דיזל, גרסאות הבנזין צפויות באוקטובר-דצמבר בלבד במחיר של החל מ-135 אלף שקלים
ענף הרכב בישראל רשם הפסדים כבדים בעקבות המשבר, כשבחודש אפריל נמסרו 2,464 מכוניות בלבד. באופן חריג לשוק המקומי, הלקוחות הפרטיים היוו מחצית מכלל המכירות, כשהחברות משתרכות מאחור. גם במשרד האוצר מודאגים מקריסת הענף שמגלגל לקופת המדינה 40 מיליארד שקל בשנה
בסדרת כתבות חדשה אנחנו הולכים לעשות לכם סדר בין כל מסלולי הרכישה המוצעים כיום לרכב חדש. החל מקניה במזומן, עבור בעסקאות 0 ק"מ, מימון וליסינג לסוגיו השונים. כמה תשלמו בחודש, בשנה ובסוף התקופה. הפעם: יונדאי איוניק
בית העסק "קאר ליס טרייד אין" בבאר שבע מציע שירות, ליווי, ייעוץ והתאמה בדרככם לרכוש רכב חדש. הגולשים של המדור הצביעו לעסק זה במשאל שערכנו בחודש ינואר והסבירו למה: "אין כמו לקנות רכב אחרי ייעוץ מקצועי ואמין"
גם שנת 2019 לא חייכה לענף הליסינג התפעולי. יותר ויותר עובדים וחברות הבינו שהם משלמים מחיר יקר עבור סמל הסטטוס ועברו לאפיקים אחרים, כך עולה מנתוני סקרים שנערכו לאחרונה
ההודעה על המשך סבסוד הצהרונים והתוכנית להקטנת הגירעון גרמו לכם לאנחת רווחה? תחשבו שוב, את הכסף לשם כך המדינה מתכוונת להוציא מהכספומט שנקרא הנהג הישראלי
מאחורי השורה התחתונה האופטימית כביכול של מכירות הרכב ברבעון הראשון של 2019, מסתתרים עיוותים צרכניים ותחרותיים שהולכים ומעמיקים בשל התערבות רגולטורית בשוק. מה צופנת הקפיצה במכירות במרץ לגבי המשך השנה ואיך חגגו המוסדיים על חשבון הלקוחות הפרטיים?
האוויר הולך ומתרוקן מהבלון עליו רשומות צמד המילים "רכב חברה" שהילך קסם על רבבות ישראלים. נתונים שהגיעו לידי וואלה רכב מראים מגמה של שנה רביעית ברציפות של נטישת המסלול. "עובדי ההייטק יודעים כבר שכיום הליסינג דרך מקום העבודה אינו כלכלי עבורם"
לא ברור מה עלה במוחו של הנהג הזה שהחליט לשטוף את מכונית המנהלים הגדולה באמצעות טבילה בים המלח. אולי לכם יש רעיון לפשר ההתנהגות המשונה הזו
הליסינג הפרטי הפך בשנים האחרונות לאחת השיטות המובילות בשוק לקניית רכב, אבל כמה באמת אתם יודע על שיטת הליסינג ועל ההבדל בין ליסינג פרטי לבין קניית רכב מאדם פרטי באמצעות הלוואה מהבנק?
מדיניות המיסוי של משרד האוצר לגבי שווי שימוש ברכב פוגעת בציבור הרחב. "רכב חברה" כבר מזמן אינו מותרות ובפועל זה גם מזמן לא חלום של כל עובד
הפרטיות של השכירים מופרת באופן תדיר על ידי המעסיקים, אולם מכאן ועד לאפשר להם לקבל דו"ח איכון על מיקומם נותר מחוץ למעגל החוקי. אולם לאחרונה, בפסק דין חריג, אישר בית הדין הארצי לעבודה בירושלים את הבקשה הזו
שוק דירות היוקרה חי ובועט, ומסתבר שגם אלה שהפרוטה מצויה בכיסם נעזרים במבצעי מימון של הקבלנים. הצצה לדירת פאר ששווה המון - אבל אפשר לקנות אותה בתשלומים
משקי הבית בישראל טובעים בחובות אשראי עמוקים, לא מעט בשל נטילת הלוואות לרכב חדש. אבל האם קיימת אלטרנטיבה כלכלית שתאפשר לנהג הישראלי להחזיק את הראש מעל המים מבלי לבצע פשרות?
אחד היתרונות הבולטים של דור המכוניות האחרונות הוא מגוון מערכות בטיחות חכמות. והדרך הכי חכמה להצטייד ברכב זה היא בקארביי
רבים מקבלים רכב ממקום העבודה במסגרת עסקת ליסינג תפעולי. מי שלא נהנה מהטבה זו יכול לבחון עסקת ליסינג מימוני. הדר חורש מתרגם לעברית את המושגים הכלכליים שמאיימים עלינו - מילון המושגים הגדול
אוויס, חברת השכרת הרכב והליסינג מבית UMI חונכת את מרכז השירות החדש שלה שירכז את הפעילות התפעולית של החברה, השבחת מכוניות לקראת מכירה וכן מציגה שורת שירותים חדשים בתחום השכרת הרכב בישראל
על פי נתוני סיכום שנת 2017 שוק המשומשות חווה ירידה תלולה במכירות ומנגד עליה עליה חדה בעסקאות רכבי "אפס קילומטרים". יותר עובדי הייטק מגיעים לעבודה באופניים
נתוני סיכום שנת 2017 של "שלמה רכב חדש" מאפשרים הצצה להעדפות ולמאפיינים של לקוח הליסינג הפרטי. ממש כמו בתחום המכוניות המשומשת, הקטגוריות המועדפות הן הג'יפונים ומכוניות קטנות
בחירה בחברת ליסינג לציי רכב כרוכה בלא מעט קשיים. איך תדע איזה סוג רכב צריך העובד שלך? מהי עסקת "מיניליס" ואיפה באמת אפשר לצמצם עלויות?
יאפשר רכישה מקוונת מלאה, עד לשלב המסירה. מנכ"ל קל-אוטו: החל מהמשך השנה יתאפשר גם לרשום חלק מהרכבים על שם הלקוח כיד ראשונה
אילו כישורים נדרשים כדי להתקבל לעבודה כקצין בטיחות בציי רכב, והאם מדובר בעבודה עם שכר גבוה בענף? נועם קום, יו"ר פורום נוהגים הייטק: "הוא צריך לתת פתרונות מקצועיים לכל בעיה". על פי נתונים שנאספו, ניתן להגיע גם ל-14 אלף שקלים בחודש לאחר מספר שנים
חברות הליסינג מנסות לפתות לקוחות ומבטיחות שעסקת ליסינג מוכרת לצרכי פטור ממס, אך בפועל לא כל העסקאות פטורות - וטעות עלולה לעלות לכם ביוקר. אילו עסקאות מוכרות?
מנכ"ל התאחדות התעשיינים בוועדת הכספים: מס שווי השימוש על רכב צמוד יצא מפרופורציות. יו"ר הוועדה גפני הנחה את רשות המסים להגיע הצעת חוק חדשה, שתפחית את שווי השימוש על "רכבי עבודה"
במחצית הראשונה של השנה חלו שינויים מהותיים בסביבה העסקית של ענף הרכב, כמו ייסוף חד בשקל, הוראות בנק ישראל ביחס לאשראי לרכב והתחזקות נתח ההיברידיות. מה מספרים לנו דוחות החברות הציבוריות בענף?
מעסיק שמעוניין להימנע מרכישת ביטוח מקיף לרכב בו נוהג עובד שלו - עשוי לגלות שהחיסכון יעלה לו ביוקר. ביהמ"ש נוטה לקבוע כי במקרה של תאונה, לא העובד - גם אם התרשל ובגללו נגרמה התאונה - הוא זה שיישלם על הנזקים
לאחרונה עלה קמפיין שנוגע לסוגיית שווי השימוש שמשלמים עשרות אלפי "עובדי צווארון כחול" שהרכב עבורם אינו מהווה 'צ'ופר' ממקום העבודה או אמצעי להגיע אליה, אלא כלי עבודה פראקסלנס
בשנתיים האחרונות אנו רואים עליה דרמטית בקרנו של תחום הליסינג הפרטי. קשה להתעלם משטפון הפרסומות, ממיליוני השקלים שמושקעים בחשיפת השיטה; תשלום מקדמה בגובה ממוצע של 7-10 אלף שקלים ותשלום חודשי קבוע למשך 18-36 חודשים, בגובה שמשתנה כתלות בסוג הרכב
הפיקוח העביר לבנקים הנחיות לפיהן יונהג יחס מקסימלי של 60% בין שווי הרכב לבין השווי המוכר כבטוחה בגין ההלוואה ויוגבל משך ההסתמכות על שווי הרכב כבטוחה. ההנחיות אינן מחייבות
שוויון במקום העבודה? תחשבו שוב. היחס בין הגברים והנשים בהיי טק עומד על גבר על אישה על כל שני גברים אבל רק אישה אחת על כל ארבעה גברים מקבלת רכב מהחברה. אז מה בעצם גורם לפער?
מתלבטים האם לחדש את חוזה הליסינג במסגרת מקום העבודה או לבטלו ולרכוש רכב חדש? הכל תלוי בנקודת האיזון. אותה נקודה שמהווה את גובה הסכום שמנוכה ממשכורתו של העובד שמעבר לה, אין ממש היגיון כלכלי בביצוע העסקה
מ-2007 שבה החל הגידול החד ברכישת כלי רכב חדשים ועד 2014 צברו 12 יבואניות הרכב רווח מצרפי של 14.1 מיליארד שקל - רווח שנתי ממוצע של 1.6 מיליארד שקל לכל אחת. הכלכלן הראשי: ענף ייבוא הרכב הוא מהרווחיים בענף המסחר; יש מקום להגברת התחרות
מכוניות חדשות אשר משווקות על ידי חברות הליסינג, הרוכשות את המכוניות ישירות מהיבואנים, מספקות לשוק הרכב כיוון חדש שבסופו מי שנהנה ממחירים זולים וממבצעים טובים הוא אתם. איך זה קורה? התשובה בפנים
אחת מהטענות הרווחות היא כי ההיטקיסטים מגדילים באופן ניכר את עומסי התנועה במדינה עם רכבי הליסינג. הם הגורם שמגדיל את כמות הנסועה. קוראים לנו "המדושנים שמרוויחים שכר עתק ולא מתביישים לסתום את כבישי הארץ עם המאזדה שלהם". האמנם?