"הפצה חסרת תקדים של חבילות": הישראלים חוזרים להזמין מחו"ל - ובגדול
הדולר הנמוך, המבצעים הממוקדים והמחירים הגבוהים בארץ דוחפים את הצרכנים חזרה לאתרים כמו Temu, שמזניק את ההזמנות למוצרים גדולים ויקרים יותר, כולל רהיטים, מוצרי חשמל ומשחקים
הדולר הנמוך, המבצעים הממוקדים והמחירים הגבוהים בארץ דוחפים את הצרכנים חזרה לאתרים כמו Temu, שמזניק את ההזמנות למוצרים גדולים ויקרים יותר, כולל רהיטים, מוצרי חשמל ומשחקים
באוצר מזהים הזדמנות לביטול הפטור וגם מנהל רשות המסים בעד, עם תוספת הכנסה של כ-3 מיליארד שקל בשנה; המשווקים הישראלים מאושרים, אבל מי ידאג לאזרחים? "הפטור מסייע לצרכנים ויוצר תחרות, רק בשנה שעברה התקבלה המלצה להרחיב אותו"
הזמנתם משלוחים מחו"ל ומרוב חבילות אתם כבר לא זוכרים מה אמור להגיע? אפליקציית דואר ישראל החדשה, מאפשרת לראשונה מבט כולל ומותאם אישית על כל פריטי הדואר שבדרך מהארץ ומחו"ל וכל אלו שנשלחו על ידי הלקוח, בממשק נח וחכם
רשת 'כוורת' מדווחת על גידול של פי 4 בהזמנות חבילות לחיילים במהלך השבוע האחרון, זאת בעקבות החלטת הרמטכ"ל לצמצם את החופשות, בעיקר ביחידות הקרביות. מה המרכיבים העיקריים בחבילה - ומה היו המוצרים הפופולריים בצה"ל בשנת 2021?
20 חבילות בממוצע לכל משק בית: בשנת 2021 הגיעו לישראל 46.6 מיליון חבילות, דומה לשנת 2020, בה הגיעו לישראל 46.5 מיליון חבילות, ונמוך מ-2019 בה הגיעו 61.6 מיליון חבילות. הישראלים מזמינים פחות חבילות אבל יותר בטונות
בשורה לצרכני דואר ישראל: מערכת זימון תורים באמצעות זיהוי קולי. השירות החדש משלים את שירות "תור בקליק" שהוטמע השנה בחברה והוריד את זמני ההמתנה בסניפים לשמונה דקות בממוצע, והוא ינגיש את הזמנת השירות לאוכלוסיות המתקשות בהתמצאות במרחב הדיגיטלי
קבוצת שורשים מדווחת על ירידה המוערכת ב-25% בתרומות לקראת ראש השנה, בהשוואה לראש השנה שעברה. למרות הירידה, היא הצליחה לשגר מאות כלי רכב עמוסים בחבילות מזון ופרחים לבתיהם של ניצולי שואה וקשישים, לקראת החג
פוסט קורונה: דואר ישראל מסכמת חציון ראשון (ינואר-יוני) של שנת 2021, בחשיפת נתוני הסחר המקוון. מהדוח עולה כי בתקופה זו, היקף הזמנת החבילות מחו"ל צמח ב-32% מול חציון מקביל 2020 עם למעלה מ-25 מיליון חבילות
מנתונים שפרסמה חברת דואר ישראל עולה כי מאז תחילת העשור ועד סופו זינקה כמות החבילות המוזמנות מחו"ל ב-370%. אילו עוד שיאים שברו הישראלים?
הרשות להגנת הצרכן מחריגה מחוק הטכנאים משלוחים שלא צריך לקבל באופן אישי. התוצאה: חברות האופנה לא יידרשו לתאם משלוחים, והאיום בהעלאת מחירים יוסר
במהלך 2018 הגיעו לישראל יותר מ-65 מיליון חבילות, עלייה של 6.5% לעומת 2017 רמת מובילה בהזמנת חבילות ביחס לגודל האוכלוסייה: כל תושב הזמין בממוצע 11.46 חבילות
דואר ישראל: עיתוי החגים המוקדם הוביל לעלייה בהיקף ההזמנות באינטרנט, לאחר שחלה עלייה של 10% בהיקף ההזמנות באוגוסט. החברה צפויה למסור קרוב ל-5 מיליון חבילות
החברה עברה לרווחיות ברבעון השני של השנה, לאחר שברבעון המקביל אשתקד היא רשמה הפסד של 0.9 מיליון שקל. עיקר השיפור בביצועים נובע מעלייה של 33.7% בהכנסות ממשלוחים מאתרי אינטרנט. בחצי הראשון של השנה העבירה החברה 30 מיליון חבילות
על פי נתונים של חברת השילוח הישראלית GCX, בחודשים אפריל-יוני רכשו הישראלים מוצרים ברשת בהיקף של 7 מיליון דולר, בעיקר מארה"ב. מחיר ממוצע לעסקה - 80 דולר
שוק הסלולר רותח ואחרי כל מבצע שחברה אחת משיקה, נראה שחברה נוספת מגיבה במבצע אחר. אפשר להתווכח רבות האם זה דבר חיובי או לא לשוק אבל על דבר אחד אין ספק: הצרכנים בשלב זה מרוויחים ובענק. עשינו לכם סדר בכל המבצעים החדשים וכל מה שאתם צריכים לדעת
החברה מרחיבה את ערוצי ההפצה שלה: חתמה על הסכם עם חברת הדלק פז, שיאפשר ללקוחות לאסוף חבילות מהארץ ומחו"ל ב-120 תחנות ברחבי הארץ בכל שעות היממה