"הפצה חסרת תקדים של חבילות": הישראלים חוזרים להזמין מחו"ל - ובגדול
הדולר הנמוך, המבצעים הממוקדים והמחירים הגבוהים בארץ דוחפים את הצרכנים חזרה לאתרים כמו Temu, שמזניק את ההזמנות למוצרים גדולים ויקרים יותר, כולל רהיטים, מוצרי חשמל ומשחקים
הדולר הנמוך, המבצעים הממוקדים והמחירים הגבוהים בארץ דוחפים את הצרכנים חזרה לאתרים כמו Temu, שמזניק את ההזמנות למוצרים גדולים ויקרים יותר, כולל רהיטים, מוצרי חשמל ומשחקים
חג פורים מתקרב ולמרות שנה מעוברת שדוחה בחודש את המועד, עולה הביקוש לתחפושות והמכירות מזנקות. רוצים להשוות מחירים או להזמין את התחפושת מאתרים בחו"ל, רצוי שתתעוררו כבר עכשיו. הנה כל מה שצריך לדעת על שוק התחפושות לקראת פורים
20 חבילות בממוצע לכל משק בית: בשנת 2021 הגיעו לישראל 46.6 מיליון חבילות, דומה לשנת 2020, בה הגיעו לישראל 46.5 מיליון חבילות, ונמוך מ-2019 בה הגיעו 61.6 מיליון חבילות. הישראלים מזמינים פחות חבילות אבל יותר בטונות
Black Friday, נחשב לשיא חודש הקניות ויחול ביום שישי הקרוב. UPS בישראל ערוכה לשבור השנה שיאי יבוא, ומציעה טיפים חשובים לצרכנים. גם אתר USHOPS המתמחה ביבוא אישי מחו"ל, צופה צמיחה של 30% בקניות ישראלים לעומת חגי הקניות אשתקד
צרכנים רבים זיהו טעות כתיב בוטה על החבילות שהם קיבלו מאתר הקניות הפופולרי. באסוס הודו בטעות וחשפו כי הופצו 17 אלף שקיות עם השגיאה. במקום להתנצל, הם החליטו להפיק את המירב מהפאדיחה ולנצל אותה לטובתם
61 מיליון חבילות הוזמנו בשנת 2017 דרך דואר ישראל, במשקל כולל של 10,800 טון. איזו עיר מובילה במספר ההזמנות לתושב, ובאיזה רחוב בארץ הוזמן מספר שיא של חבילות?
החברה השיקה מרכז מקוון במודיעין, שערוך לטפל ב-100 מיליון חבילות בשנה. בשורות לחובבי השופינג אונליין: החברה מתכננת לחזור לעבוד עם אתר האופנה "אסוס" ולהעמיק את הקשר עם ענקית הקמעונאות "טארגט"
דואר ישראל מדווח על גידול בהיקף החבילות בהשוואה ל-2015. בסך הכל הוזמנו 8,100 טון, ב-52 מיליון חבילות. בכל שנייה חולקו בישראל 1.6 חבילות. ומה הישראלים הכי אוהבים להזמין?
ד"ר צביקה קרן הזמין סטרימר מחו"ל ושמח על העיסקה הטובה שמצא, אך למרות שהמשלוח הוגדר חינמי נוכח לגלות כי עמלות שונות העלו את עלות המוצר בכ-30%