עשור ההזמנות: הדואר חושף כמה באמת אנחנו מזמינים ברשת
מנתונים שפרסמה חברת דואר ישראל עולה כי מאז תחילת העשור ועד סופו זינקה כמות החבילות המוזמנות מחו"ל ב-370%. אילו עוד שיאים שברו הישראלים?
מנתונים שפרסמה חברת דואר ישראל עולה כי מאז תחילת העשור ועד סופו זינקה כמות החבילות המוזמנות מחו"ל ב-370%. אילו עוד שיאים שברו הישראלים?
הרשות להגנת הצרכן מחריגה מחוק הטכנאים משלוחים שלא צריך לקבל באופן אישי. התוצאה: חברות האופנה לא יידרשו לתאם משלוחים, והאיום בהעלאת מחירים יוסר
במהלך 2018 הגיעו לישראל יותר מ-65 מיליון חבילות, עלייה של 6.5% לעומת 2017 רמת מובילה בהזמנת חבילות ביחס לגודל האוכלוסייה: כל תושב הזמין בממוצע 11.46 חבילות
דואר ישראל: עיתוי החגים המוקדם הוביל לעלייה בהיקף ההזמנות באינטרנט, לאחר שחלה עלייה של 10% בהיקף ההזמנות באוגוסט. החברה צפויה למסור קרוב ל-5 מיליון חבילות
החברה עברה לרווחיות ברבעון השני של השנה, לאחר שברבעון המקביל אשתקד היא רשמה הפסד של 0.9 מיליון שקל. עיקר השיפור בביצועים נובע מעלייה של 33.7% בהכנסות ממשלוחים מאתרי אינטרנט. בחצי הראשון של השנה העבירה החברה 30 מיליון חבילות
על פי נתונים של חברת השילוח הישראלית GCX, בחודשים אפריל-יוני רכשו הישראלים מוצרים ברשת בהיקף של 7 מיליון דולר, בעיקר מארה"ב. מחיר ממוצע לעסקה - 80 דולר
שוק הסלולר רותח ואחרי כל מבצע שחברה אחת משיקה, נראה שחברה נוספת מגיבה במבצע אחר. אפשר להתווכח רבות האם זה דבר חיובי או לא לשוק אבל על דבר אחד אין ספק: הצרכנים בשלב זה מרוויחים ובענק. עשינו לכם סדר בכל המבצעים החדשים וכל מה שאתם צריכים לדעת
החברה מרחיבה את ערוצי ההפצה שלה: חתמה על הסכם עם חברת הדלק פז, שיאפשר ללקוחות לאסוף חבילות מהארץ ומחו"ל ב-120 תחנות ברחבי הארץ בכל שעות היממה