פסטיבל צ'ינה פורטה ה-14: "העטלף" זכה בפרס ע"ש אורי קליין
פרס הבימוי בפסטיבל הסרטים, שנקרא על שם המבקר, הוענק לבמאי הסרט קורל הופמן-חייק, וחבר השופטים קבע כי מדובר ב"מציאות קולנועית מהפנטת". כרמל בין זכתה בפרס המשחק
פרס הבימוי בפסטיבל הסרטים, שנקרא על שם המבקר, הוענק לבמאי הסרט קורל הופמן-חייק, וחבר השופטים קבע כי מדובר ב"מציאות קולנועית מהפנטת". כרמל בין זכתה בפרס המשחק
החינוך מתחיל מלמעלה, ביצירת מורים בעלי יכולות גבוהות וסט כלים מרשים. איך עושים זאת? קורסים ייחודיים, מלגות מיוחדות וגישה ששומרת על ראש פתוח. אתם אנשים איכותיים ששואפים למצוינות? הכירו את המסלול הטוב ביותר שמכשיר את המורים המודרניים להוראה ומנהיגות
בישראל מאות אלפי ילדים הסובלים מליקויי למידה או קשיי התנהגות. כדי לסייע לאותם ילדים עם צרכים מיוחדים יש צורך במורים מיוחדים. איך הופכים סטודנטים במסלול לימודי חינוך מיוחד לאנשי חינוך מזן אחר ומהם הכלים שהם מקבלים כדי לסייע לתלמידים?
יצירת אמנות היא יותר מכישרון מתפרץ. כדי להפוך לאמן דרוש ידע תיאורטי מעמיק, פיתוח מיומנויות ושיפור מתמיד של היכולות. הכירו את המדרשה פקולטה לאמנויות במכללה האקדמית בית ברל, שבה לומדים לימודי אמנות וגם איך ללמד אמנות
מדוע הפך תואר שני בהוראה לסטנדרט החדש בהכשרת מורים ומיהם האנשים שבוחרים במסלול לימודי הוראה מסוג זה?
"הגישה של המחלקה פתוחה ויצירתית אף תסריט שהגשתי לא נפסל", אומר שי בלנק, בוגר המחלקה ללימודי קולנוע במכללה האקדמית בית ברל. כדי לעשות סרטים צריך יותר מחלום ורצון להגשימו, אלא גם מקום שיעניק כלים שמכשירים את הסטודנטים להשתלב בתעשייה ובתקשורת
"סטודנט שלומד באופן חווייתי לא ילמד רק עם ספר ומחברת. הוא אחראי לכך שהתלמידים ירגישו שיום הלימודים שלהם הוא חוויה והרפתקה". קבלו הצצה למסלול להכשרת מורים לבתי ספר יסודיים
ללימודי חינוך לגיל הרך יש השפעה עצומה על האופן שבו יתפתחו הילדים, והתחלת המסע היא בגן הילדים. מידע תיאורטי ועד להתנסות מעשית וסדנאות ברובוטיקה ואמנות: המקום שבו מתחילים מחנכי המחר את המסע
בישראל כ-200 אלף בני נוער מוגדרים כנוער בסיכון. נוכח נתון זה הניסיון להעניק להם חיים טובים יותר נראה כשאיפה גדולה, אבל עבור בוגרי לימודי חינוך והוראה העובדים עם נוער בסיכון ברחבי הארץ מדובר במאבק עיקש ויומיומי, אליו הם הוכשרו כדי לעצב את פניו של הדור הבא
חינוך הוא הרבה יותר גדול מהוראה והעברת ידע בבית הספר, ובמכללה האקדמית בית ברל מכשירים מורים במסלול לימודי תעודה בחינוך בלתי פורמלי על ידי שילוב של תפישות עולם וערכים
שוק העבודה המשתנה, הרצון לעבוד בתחום מעניין והחיפוש אחר ביטחון תעסוקתי גורמים למנכ"לים, מהנדסים ואנשי מקצועות חופשיים לחפש קריירה חדשה. לימודי חינוך והוראה בתכנית היוקרתית שמעניקה תואר שני ותעודת הוראה מהווה דרך חדשה לשלב אתגר מקצועי עם ערכים חברתיים
במקום תלמידים שיושבים בטורים ומנסים לזכור כמות מידע עצומה שממילא לא תשמש אותם, לימודי חינוך והוראה במאה ה-21 צריכים להיראות אחרת לגמרי. איך? קפצנו לעתיד עם הפרופ' לחינוך יורם הרפז מהמכללה האקדמית בית ברל, ושמענו ממנו על יסודות החינוך שהוא מקנה למורי העתיד