במזראטי משחררים את הסוסים
מזראטי, פעם שם של יצרנית מכוניות מירוץ וספורט ששילבו מורשת ניצחונות על המסלול ועיצובי מכוניות GT אגדיים, נוסעת בעשור ומשהו האחרון על אדי הדלק, עד שמגיעה הפצצה הזו: תכירו את ה-MC20
מזראטי, פעם שם של יצרנית מכוניות מירוץ וספורט ששילבו מורשת ניצחונות על המסלול ועיצובי מכוניות GT אגדיים, נוסעת בעשור ומשהו האחרון על אדי הדלק, עד שמגיעה הפצצה הזו: תכירו את ה-MC20
חברת UMI צופה הפסד של 2.5 מיליון שקל ממכירת 75% ממניותיה של סוכנות אוטו איטליה, יבואנית פרארי ומזראטי, לידי חברת סמל"ת של מיכאל לוי
פרארי שיפרה כמעט כל רכיב אפשרי ליצירת גרסת הפיסטה של ה-488. מהמנוע ועד האווירודימיקה, תא הנוסעים ובקרות הנהיגה קהל היעד לקוחות אמידים מאוד שבבעלותם לפחות עוד שתי מכוניות מתוצרת החברה
הלכה הקליפורניה, הגיעה הפורטופינו. אוטו איטליה וחטיבת היוקרה של UMI משיקות בישראל את המכונית שמהווה כרטיס כניסה למועדון האקסלוסיבי של בעלי פרארי. המחיר אקסלוסיבי בהחלט: החל מ-1.7 מיליון שקלים
קחו אחד נהג אנלוגי, ערבבו במותג מיתולוגי, תבלו בעידן טכנולוגי ושימו הכל בהקפאה עמוקה בכבישים מוכי השלג והקרח של צפון איטליה. מה קיבלתם? סערת חושים של חווית נהיגה, אולי האחרונה מסוגה. און יעקבסון נהג בבציר האחרון והמשובח של מכוניות מזראטי וחזר מהכפור
כאשר זה מגיע למעמד, למכוניות מזראטי קטע מוזר, אף אחד לא יטעה לחשוב שאינן יוקרתיות, אבל הן גם לא מייצרות את תחושת הניכור שמביאות בריות מוטוריות מצפון ל-600 אלף שקלים. יצאנו ליום נהיגה בשלושה מתוך ארבעת דגמי המותג
אוטו איטליה נועלת שנה נוספת עם זינוק במכירות דגמי מזרטי בסיועו של הקרוסאובר לבנטה. פרארי שומרת על יציבות. יצירות מופת חדשות מארץ המגף בדרך לארץ ב-2018
מכונית הסאלון הספורטיבית של מזראטי עברה ריענון קל ובכללו תוספת סוסים ועדכון לתא הנוסעים. לקחנו את גרסת הגראנספורט לדייט מהיר
שלחנו את הילה ציאון להצטרף לטיול מועדון של בעלי מזראטי בישראל, בדיעבד מסתבר שהקפיצה מהסובארו של אבא למכונות הנהיגה האיטלקיות הייתה איך נגיד את זה, קצת מסחררת
תשע מכוניות פרארי נמכרו בישראל ב-2016, במחיר ממוצע של 2.5 מיליון שקל לכל רכב. מזראטי הגדילה מכירותיה ב-43%, וצברה עשרות הזמנות לקרוסאובר 'לבנטה'.
עד היום לא יכולת לדמיין מזראטי שאינה איילה דקיקת רגליים, מעודנת כ-ו?נו?ס של בוטיצ'לי; היום מצטרף יצרן היוקרה למקהלת הקרוסאוברים העולמית, הכובשת כל פיסה טובה
לראשונה בתולדותיה משיקה יצרנית היוקרה האיטלקית SUV משפחתי בגודל מלא, שינסה לכרסם במכירות X6, קאיין, GLE ושאר קרוסאוברים יוקרתיים. הולך להיות לוהט בצמרת האירופאית
מזרטי מרעננת את קווטרופורטה המפוארת עם נוסח מחודש לעיצובה החיצוני, תוספת כוח קטנה ושדרוג סמלי למערכות הפנים
אוטואיטליה החלה לשווק את מחליפת פרארי FF, ה-GTC4 לוסו, עם מנוע V12, הנעה כפולה, 4 מושבים ומהירות מרבית של 335 קמ"ש
אוטו איטליה חשפה היום בישראל את מכונית העל החדשה פרארי 488GTB. שלכם בחניה, בתמורה ל-2.3 מיליון שקלים בלבד
בשבת קרסה תקרת אולם התצוגה של פרארי ומזראטי וגרמה נזק לשלוש מכוניות וביום בראשון מונה כבר מנכ"ל חדש ליבואנית אוטו איטליה
פרארי קליפורניה החדשה שקיבלה גם מנוע טורבו, הראשון של החברה מאז 1987 הושקה בישראל. המחיר, החל מ-1.85 מיליון שקל
טסנו בהרים הסובבים את מודנה באיטליה עם מזראטי גיבלי והקווארופורטה החדשות והצלילים עדיין מהדהדים לנו באוזניים. האם מכירות החברה יוכפלו בעשר בזכותן?
גיבלי, האחות הקטנה של הקווטרפורטה הגיעה לישראל להתחרות על קבוצת הסאלון מצוידת בשלושה מנועים, הנעה אחורית או כפולה ורמות אבזור מפוארות. החל מ-590 אלף שקלים
מכונית העל הראשונה הגיעה לישראל. פרארי F12 ברלינטה תשווק תמורת 2.5 מיליון שקל ותציע, בין היתר גם 740 כ"ס
קרדן רכב מקבוצת אוויס שהחזיקה ב-50 אחוז ביבואנית פרארי ומזרטי לישראל אוטו-איטליה מכרה את חלקה בתמורה ל-15 מיליון שקלים
מעכשיו, באופן רשמי ובמידה ויש לכם את המזומנים כמובן, גם אתם יכולים לרכוש פרארי (החל מ-1,627,501 שקל) ומזראטי (החל מ-901,241 שקל)
המותג האיטלקי חושף את מחליפתה הרשמית של הגרנטוריסמו S הוותיקה עם כמה חידושים חיצוניים וטכנולוגיים, כשגולת הכותרת מנוע V8 מוגבר ל-460 כ"ס
אוויס רוכשת 50 אחוזים בחברת אוטו איטליה המחזיקה בזכיון יבוא פרארי ומזארטי לישראל. יחידות ראשונות צפויות להגיע בקרוב